kerstmisrendierdingbeestfacesmileypoppetjequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a I c![]()
ik heb zo'n rijtje die ik vaak gebruik en de rest eigenlijk niet
ik bedoel waar gebruik je deze voor<<<carnaval ofzo?
dan doe ik het welquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nee.
lilychickie. pm eens terug, dan mag je gaan slapen.
geen idee, die gebruik ik nooit. heb er ook maar een paar die ik gebruik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a I c![]()
ik heb zo'n rijtje die ik vaak gebruik en de rest eigenlijk niet
ik bedoel waar gebruik je deze voor<<<carnaval ofzo?
doe maar ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe ik het wel [ afbeelding ]
Mainframen.... zo snapt niemand het....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:25 schreef Sempiterna het volgende:
Ben been beetje aan het mainframen.. maar ik snap er nog geen hol van. En nu het werk ge-offshored wordt wil ik het eigelijk ook niet meer leren ook niet
pms?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
had je anders verwacht?quote:
wel een goede band mee dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:34 schreef mrbox het volgende:
ff bij oom en tante op bezoek. Dus het was gezellig laat geworden
![]()
zeker is pas wat later gekomen maar het zijn echt toffe luiquote:
Mainframe, dat is zo'n systeem uit het stenen tijdperk waar meerdere klanten op 1 groot systeem zitten en ze een bepaalde hoeveelheid CPU enzo huren per jobje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mainframen.... zo snapt niemand het....
*Engel denkt na .. is toch een hoofdpc in een systeem.. right?
rielexquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
zeker is pas wat later gekomen maar het zijn echt toffe lui
knooppunt dus... of is dat ook weer iets anders....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:39 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Mainframe, dat is zo'n systeem uit het stenen tijdperk waar meerdere klanten op 1 groot systeem zitten en ze een bepaalde hoeveelheid CPU enzo huren per jobje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mainframequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
knooppunt dus... of is dat ook weer iets anders....
(ik let ook nooit op als de bedrijfssysteembeheerder weer komt zeuren waarom mijn pc weer kuren heeft)
virtuele servers... hoe bedenken ze heten wie zet er in hemelsnaam een server in verwegistan... lekker handig als ik het ding weer laat vastlopen.
zekerquote:
veel plezier en weltrusten..quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
zekermaar ik ga lekker slapen morgen nog een druk programma met oom en tante
![]()
Nachtbraakse nog
welke battle?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel plezier en weltrusten..
nah, ook niet te lang meer.. morgen fit zijn voor de battle
over mijn laptop bij dynabite..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet slapen ja....
for the moment in my ears:
[ Bericht 31% gewijzigd door -Engel- op 09-04-2010 02:42:21 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |