Ze wilde met alles wat bewoog spelen. Ook met hondenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vond ze van honden?
Mijn varken vond onze hond een bedreiging voor mij dus die joeg ze altijd weg.Verder zijn varkens wel natuurlijke vijanden van paarden van nog heel lang geleden.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef Kl00ntje het volgende:
Goede OP! Die remix is echt geniaal, bevat net dat beetje snelheid dat het origineel mist.
quote:
Wat een geweldige muzieksmaak heb jijquote:Your musical compatibility with yomomma is Super
Music you have in common includes The Whitest Boy Alive, Bombay Bicycle Club, Calvin Harris, Phoenix and Le Le.
Yeah right.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van een gebande.
En dan wordt er specifiek gekeken naar die keren dat ik eens Miley of Frans luister.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweldige muzieksmaak heb jij
Kloons.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van een gebande.
Ik kan dit bevestigen:quote:
Wíé?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een taboe om Miley te luisteren maar stiekem wil iedereen dit wel zien en horen:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan wordt er specifiek gekeken naar die keren dat ik eens Miley of Frans luister.
BOHOHOOOO.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon een taboe om Miley te luisteren maar stiekem wil iedereen dit wel zien en horen:
ÍÍÍkquote:
Oké.quote:
Die vind ik stiekem ook wel leuk, zoals ze staat te dansen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:38 schreef Japsnars het volgende:
Hierbij heb ik toch wel een beetje een mèh gevoel.
Ja die blijft geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goedkope remix.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
Iets te snel maar het klinkt op zich nog best prima.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Wijvenreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het origineel is ook best goedkoopquote:
FF proberenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef Maisnon het volgende:
Voor de gitaarspelers onder ons: pak je gitaar en speel
E 0
B 0
G 4
D 6
A 5
E 0
Zo'n fijn akkoord
Net ging je nog je akkoordenboekje zoeken, vlegel!quote:
OEiquote:
Nietusquote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Net ging je nog je akkoordenboekje zoeken, vlegel!
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Het is geloof ik een E
In een liedje van album zit bijna alleen dat akkoord, schuift telkens:
E 0 -- 0
B 0 -- 0
G 4 -- 2
D 6 -- 4
A 5 -- 3
E 0 -- 0
Dus je schuift je hand gewoon 2 fretten terug
quote:journeymanjim: this is proof that people are born gay.
Wie?quote:
WTFquote:
Uit welk dictatoriaal gezin komt dit?quote:
Niet mijne, maar bij een meisje waar haar broer altijd haar dure shampoo gebruikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uit welk dictatoriaal gezin komt dit?
quote:
Doe ik ook. Gebruik mijn pa's shampoo en niet die meuk wat me ma altijd koopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet mijne, maar bij een meisje waar haar broer altijd haar dure shampoo gebruikt.
Die ruikt lekkerder.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Sowieso, mensen die dure shampoo gebruiken.
Zit je weer vochtig te wezen op je stoel, Fas?quote:
Mijn moeder doet dat. Maar die jat ik maar heel af en toe.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Sowieso, mensen die dure shampoo gebruiken.
Ja, zo een witte afro creëer ik dan en dan maak ik foto's voor mijn eigen collectie.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gebruikt vast ook nog eens heel veel voor dat kleine beetje haar, of niet?
Jij hebt echt geen manieren, he.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat. Maar die jat ik maar heel af en toe.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef WillFerrell het volgende:
Dan kaap ik de SC wel. [ afbeelding ]
Jawel, maar alleen als het nodig is.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen manieren, he.
Meteen 2 paar?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefjes:
[ afbeelding ]
Let niet op die verslagen beer op de grond
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok een sok.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen 2 paar?
Wat ligt er echt op die beer?
Ja heerlijk hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen 2 paar?
Wat ligt er echt op die beer?
Nice. Dat beertje.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Verdiend met ijsjes verkopen?quote:
Oeh, where from?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Voor je enkel valt wel mee. Je kan wel een vergroeide voet krijgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is dat echt niet goed voor je enkel
Weet ik toch.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar slaap ik soms mee
Zo zien ze er leuker uit trouwens:
[ afbeelding ]
Maat 38 ja. En hoezo grootquote:Op donderdag 8 april 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Ik vind de hakken toch wel erg hoog en ze lijken zo groot. Is het gewoon maat 38?
't Is vooral niet goed voor je rug.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is dat echt niet goed voor je enkel
Jij prefereert vrouwen met steunslippers?quote:
Ik ook en ik liep ook altijd op m'n tenenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je dan een holle rug krijgt. Ik heb dat namelijk en ik liep vroeger altijd op mijn tenen.
Nou ja, op de foto waar je ze aan hebt lijken ze niet groot, maar op de andere wel vind ik. Ik heb dat vaker met dat soort schoenen. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze omhoog lopen of zo.quote:
Ik heb altijd op mn tenen gelopen, ik heb een ballet figuur en dat gaat er niet uit, ik doe automatisch sierlijk lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je dan een holle rug krijgt. Ik heb dat namelijk en ik liep vroeger altijd op mijn tenen.
Ja hakken met van die plateau's hebben de neiging er een beetje grotesk uit te zien ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, op de foto waar je ze aan hebt lijken ze niet groot, maar op de andere wel vind ik. Ik heb dat vaker met dat soort schoenen. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze omhoog lopen of zo.
Inderdaad. Op gewone schoenen is mijn houding veel slechter (rug nog hollerquote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook en ik liep ook altijd op m'n tenen(nog steeds overigens) daarom lopen hakken voor mij ook zo lekker.
Al mijn gymleraren hebben me gevraagd of ik aan ballet deed of had gedaan omdat ik zo sierlijk bewoog, whehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb altijd op mn tenen gelopen, ik heb een ballet figuur en dat gaat er niet uit, ik doe automatisch sierlijk lopen.
Wtf, dat vroegen al mijn gymleraren ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al mijn gymleraren hebben me gevraagd of ik aan ballet deed of had gedaan omdat ik zo sierlijk bewoog, whehe.
Birkenstock.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij prefereert vrouwen met steunslippers?
MiVer likesquote:
Ik niet. Maar ja, ik ben ook een halve kerel.quote:
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik grote voeten en schrik ik hopelijk MiVer af.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg je van die holbewoonsterpoten.
Ah, de ervaringsdeskundigen sprekenquote:
Van onder toch alleen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ja, ik ben ook een halve kerel.
Nee ik heb het gezien bij anderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ervaringsdeskundigen spreken
Ik heb ze niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ervaringsdeskundigen spreken
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.Jammer voor je.
Noo kanker.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt pijn aan je rug.quote:
quote:They know, for example, that high heels may contribute to knee and back problems, disabling injuries in falls, shortened calf muscles, and an awkward, unnatural gait. In time, high heels may cause enough changes in the feet to impair their proper function.
http://www.personalhealthzone.com/high_heels.html
quote:However, when wearing your high-heeled shoes, the foot is held in a downward position as you walk. This keeps the knee, hip, and low back in a somewhat flexed position, which prevents the muscles that cross the backside of these joints to stretch out as they normally would. Over time, this can lead to stiffness, pain, and injury. High heels can also cause lower back strain, because the heel causes your body to pitch forward more than normal, putting excess pressure on the back."
http://www.personalhealthzone.com/high_heels.html
quote:High-heeled shoes unnaturally place the heels above the toes. Even the slightest adjustment to the foot can throw off your body's entire alignment. The spine is very vulnerable because it has specially designed curves that evenly distribute your weight. High heels alter these curves. Eventually, this poor posture places too much uneven wear on the discs, the joints, and the ligaments of the back.
http://www.spineuniverse.(...)lops-cause-back-pain
quote:Wearing high heels creates faulty biomechanics and unnecessary stress on your ankles, knees, pelvis, and potentially throughout your entire spine. This is because your body, from feet to head, is one long chain of gears, where the happy functioning of each gear depends on the happy functioning of every other gear. If the joints of your feet don’t work properly because of the strain of wearing high heels, you can bet your life savings that other areas of your body are forced to compensate and suffer extra wear and tear.
http://chetday.com/highheel.htm
quote:Shoes with high heels can lead to ankle sprains, knee and back problems and injuries from falls. Add to that a host of other foot ailments - from blisters to heel pain to deformities.
http://www.myoptumhealth.com/portal/Information/item/Flat+Facts+About+High+Heels?archiveChannel=Home%2FArticle&clicked=true
quote:Adrian says high heels can give you a lower backache in the lumber spine. He says the postural muscles are conditioned to cope with high heels, but it is an unnatural job for the muscles to perform, which is why you get the back pain. The core muscles need to act as stabilisers for the spine, so if you are going to wear high heels you need to activate the core (stomach area).
http://health.ninemsn.com(...)-bad-for-your-health
quote:
Ontkenningsfase, einz...quote:
Eelt op je tenen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ontkenningsfase, einz...
Nou ja, boeiend.. ik vind het een beetje schoenen voor 60+ vrouwen die het niet meer boeit dat de wereld hun lelijke onverzorgde (eelt)tenen ziet.![]()
![]()
Ik krijg nooit last van m'n rug als ik op hakken loop.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krijgt pijn aan je rug.Heeft te maken met balans, evenwicht en de druk die op je voeten rust en hoe die druk verandert als je op hoge hakken loopt.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb ik voor niks geantwoord, kut! Ik hoop dat je van je paard valt.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
Zo ik ga me omkleden voor paardrijden. Daag.
Bragi, de orthopeed.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krijgt pijn aan je rug.Heeft te maken met balans, evenwicht en de druk die op je voeten rust en hoe die druk verandert als je op hoge hakken loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg nooit last van m'n rug als ik op hakken loop.
Jaquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bragi, de orthopeed.Ik weet gewoon dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geloven jullie me niet zonder stoere bronnen van Google.
Because I am so handsome and I am so bored
Onheilsprofeet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.
Ik loop al een paar jaar dag in dag uit op hakken, alleen op m'n werk niet en als ik intensief uitga niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.
Ik wil ze gewoon waarschuwen.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dingen!Alleen geloven jullie me niet zonder stoere bronnen van Google.
Je bent 16.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik loop al een paar jaar dag in dag uit op hakken, alleen op m'n werk niet en als ik intensief uitga niet.
Die alleen nog maar bananen kunnen etenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon waarschuwen.Over dertig jaar zijn het allemaal gebochelde vrouwtjes.
Zo stel ik me serieus voor bij onbekende mensen.quote:
Zucht...quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu.quote:
Dat deed ik vroeger altijd als ik geen schoenen aan had.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik kende een jongen die altijd op zn tenen liep, maar dat verafschuwde ik bij hem zo erg. Gadverdamme
Ze zullen je in ieder geval onthouden.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo stel ik me serieus voor bij onbekende mensen.
"Hoi, ik ben Bragi. Ik weet dingen."
Danku.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht...
Nieuwe spelling sinds heden: Joechei.
Behalve die ene bij dat sollicitatie-dinges, waar ze je naam verkeerd hadden geschrevenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zullen je in ieder geval onthouden.
Ik ben bijna 17... vanaf mijn 15e dus. Dus plusminus drie jaar.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve die ene bij dat sollicitatie-dinges, waar ze je naam verkeerd hadden geschreven!!
Graag gedaan.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bijna 17... vanaf mijn 15e dus. Dus plusminus drie jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
" Hoi ik ben 4EBE, ik onhoud dingen. "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Gadverdamme, shut up.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ontkenningsfase, einz...
Nou ja, boeiend.. ik vind het een beetje schoenen voor 60+ vrouwen die het niet meer boeit dat de wereld hun lelijke onverzorgde (eelt)tenen ziet.![]()
![]()
Ja dat hoort niet :pquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd als ik geen schoenen aan had.![]()
Doe het nog soms.
JA WTF?!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, shut up.Mental image.
Dat weet ik. Maar het loopt lekker voor mij omdat ik het vroeger altijd deed.quote:
Ik heb vandaag nog ballet gedaan met gym. Alleen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef Bragi het volgende:
Zo loop ik altijd over straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die muziek moet inderdaad plat.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
DO YOU KNOW WHAT YOU STARTED?
I JUST CAME HERE TO PARTY
BUT NOW WE'RE ROCKING ON THE DANCE FLOOR, ACTIN' NAUGHTY
YOUR HANDS AROUND MY WAIST
JUST LET THE MUSIC PLAT
WE'RE HAND IN HAND, CHEST TO CHEST AND NOW WE'RE FACE TO FACE.
Ffffuuuu.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die muziek moet inderdaad plat.
Mensen die Britt heten.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
http://www.axe.nl/twist/
Britt van Flabber versieren.
Ik ken meerdere Britten.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
Mensen die eruit zien als Britt.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
Whehequote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seriously.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WTF?!!!
Ging er zo'n Birkenstock-wijf dr hippe schoeisels aan de kant gooien en zo met die eeltpoten op de bank van een trein neerleggen![]()
Ik ken 1 dikke Britt.quote:
Er is een heel eiland vol met dat soort mensen.quote:
Maar jij bent dan ook een hoer.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorseriously.
Ja, ik ook op mijn twaalfde, maar ik had ze alleen aan met kerst en verjaardagen (waar ze uitgingen omdat ik spelen ging).quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorseriously.
Je moeder haat je.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom m'n moeder dat toestond, ze was verdomme fysiotherapeut.
Je moeder is dan ook een...quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom m'n moeder dat toestond, ze was verdomme fysiotherapeut.
Heb ik al eens gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moeder is dan ook een...
Vraag het haar eens!En ga erbij huilen. En krijs iets over "verpeste jeugd" en zo.
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef Japsnars het volgende:
Vent bij room raiders gaat eerst zeiken over dat dat wijf materialistisch en veeleisend is omdat ze dobbelstenen in haar kamer heeft liggen. Gaat ie vervolgens lopen zeiken dat ze geen flatscreen heeft maar een VCR-tv
En nu over haar sieraden.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef Japsnars het volgende:
Vent bij room raiders gaat eerst zeiken over dat dat wijf materialistisch en veeleisend is omdat ze dobbelstenen in haar kamer heeft liggen. Gaat ie vervolgens lopen zeiken dat ze geen flatscreen heeft maar een VCR-tv
M'n grap!1!1quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Er is een heel eiland vol met dat soort mensen.
Verwend kutkind.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Zo sta ik ook straks in Upper West Side, NY.
Kankerhypehomo.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat dat onding toch niet kopen he?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt héquote:
Wat, ik betaal zelf hoor.quote:
Ik draag nog geen zwarte coltrui, spijkerbroek en Asics.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je gaat dat onding toch niet kopen he?
Daar had ik het dan ook niet over. Je daalt echt in mijn achting.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik draag nog geen zwarte coltrui, spijkerbroek en Asics.
Ik hoop dat 'ie blijft stukgaan.quote:
Ik had het over dat meisje op die pica maar blijkbaar voel jij je ook aangesprokenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik betaal zelf hoor.
[..]
Ik draag nog geen zwarte coltrui, spijkerbroek en Asics.
[..]
Jawel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volume_One_(She_%26_Him_album)quote:Op donderdag 8 april 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft Zooey Deschanel nou een nummertje?
Dat vind ik zelfs te duur.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie blijft stukgaan.Waardeloos ding. Dat jij geen iPhone hebt gast.
Ik was zelf al zover, Miley Frans iFag.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Volume_One_(She_%26_Him_album)
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het over dat meisje op die pica maar blijkbaar voel jij je ook aangesproken
Als ik het geld kan opbrengen wil ik er misschien ook ooit een kopen.
Godverre.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was zelf al zover, Miley Frans iFag.
fquote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. ¤450,- voor het 32GB model niet nee.
?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft Zooey Deschanel nou een nummertje?
Gewoon een abonnementquote:
Nee, first class faggot.quote:
Waarom vraag je het danquote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was zelf al zover, Miley Frans iFag.
Ja maar de neuk moet je ermee? Volgens mij ben je goedkoper uit met een laptop.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik heb het nooit gepost zien worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik dus echt al DUIZEND keer gepost.
Wat dus betekent dat je er nooit op hebt geklikt.
(U)
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gepost zien worden.
WAT?!!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over mensen met het gezicht van een 14-jarige gesprokenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over mensen met het gezicht van een 14-jarige gesproken
quote:
Ik pijp nog liever een seropositieve neger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Ik koop nog liever een nieuwe laptop.
Kun je nagaan hoe oud Bragi is.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Duizend gulden voor een veredelde e-bookreader.Je kan niet eens twee dingen tegelijk op dat overhypede kutding.
Nee, ¤800,- oid in die richting ben je kwijt, nu ¤400,-. Geeft niet weg dat ik wel graag een iPhone zou willen, maar dingen als multitasken enzulks zaten er niet in en dat was echt waardeloos.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een abonnementJe betaald toch evenveel voor een iPhone als voor een Samsung omnia of
e.
Kijk die video's eens op Apple.com. En er zijn al zoveel toffe apps.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar de neuk moet je ermee? Volgens mij ben je goedkoper uit met een laptop.
Bijvoorbeeld eentje die het scherm kan draaien en neerklappen.
Mja, 't is jouw geld, daar niet van, maar ik zie er niet echt iets nuttigs in.
quote:
Busted.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Mensen die terugrekenen naar guldens. [ afbeelding ]
Dan een nieuwe laptop kopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik pijp nog liever een seropositieve neger.
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.quote:
Guldens.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Duizend gulden voor een veredelde e-bookreader.Je kan niet eens twee dingen tegelijk op dat overhypede kutding.
Jong, deed ik expres. Om het meer te laten lijken. En kon ik namelijk dit zeggen:quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe oud Bragi is.![]()
Met je hollandsche florijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Mensen die terugrekenen naar guldens. [ afbeelding ]
De doelgroep is redelijk belangrijk, ja.quote:
Tozzz.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.
Dan een iPad kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een nieuwe laptop kopen?
Vriendinnen.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, deed ik expres. Om het meer te laten lijken. En kon ik namelijk dit zeggen:
[..]
logische keuze inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een nieuwe laptop kopen?
Voor de variatie een trap tussen de ogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Vriendinnen.Een keer géén trap in de kut. Dat kunnen ze krijgen als ze jarig zijn.
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.
[..]
Guldens.Inflatie.
Ik zou het wel weten.quote:
Google, wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.quote:
Flash.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
http://docs.google.comquote:
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Flash.Als er iets al jaren obesitas kanker was, dan was het wel Flash. Echt, resourcehog nummero uno, met waardeloze performance. Op Windows leek de client nog wel te pruimen, maar zodra daar buiten had je of Flash Lite of gewoon resource lintwormen. En voor Google Docs heb je natuurlijk gewoon Pages, Keynote en Numbers. En multitasken kan dus met OS 4.
Was je daar nog niet achter?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!
Kom ik sarcastisch over?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.Alsof ik niet nadenk over wat en hoe ik post.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij zou voor de neger gaan, dat weten we wel
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De doelgroep is redelijk belangrijk, ja.
Wat heb jij voor je mams gekocht?
Een taart?
haha, apple is voor homo's en buschauffeursquote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Flash.Als er iets al jaren obesitas kanker was, dan was het wel Flash. Echt, resourcehog nummero uno, met waardeloze performance. Op Windows leek de client nog wel te pruimen, maar zodra daar buiten had je of Flash Lite of gewoon resource lintwormen. En voor Google Docs heb je natuurlijk gewoon Pages, Keynote en Numbers. En multitasken kan dus met OS 4.
www.mummiepak.nlquote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
adelante poste laatst een mummiepak wikkel voor om de rol.
Bijzonder.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel als je "quote:
Haha, je vriendin is een golddigger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef reetveter het volgende:
Ik laat de juwelier wel wat uitzoeken, dat doet het elk jaar goed
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, een paar neppe kaarsen die serieus net echt lijken. Ze was er erg blij mee.
Ik denk dat hij kaarsen bedoelt die op taarten lijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ehm... jij koopt nep -kaarsen?![]()
![]()
Mijne zit er nog niet op.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die met dit weer hun cabriodak niet open doen
quote:
Wd en rv are not meant to be.quote:
wat zijn überhaupt nep-kaarsen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Om nom nom nom....quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij kaarsen bedoelt die op taarten lijken.
Kaarsen die niet echt zijn?quote:
dat snap ik, maar als je hem nu niet open doet wanneer dan wel?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne zit er nog niet op.![]()
Edoch rijd het konings.
Oh.quote:
JONGE!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Immer.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaarsen die niet echt zijn?
Gokje.
Ik las 'badpak'. Huuuuuu.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JONGE!![]()
Om nou altijd maar met een badpakket te komen.![]()
![]()
![]()
Maar ze was er blij mee. Het zijn niet formaat waxinelicht of tafelkaarsen. Van die grote dingen zijn het.![]()
Maar ze zijn net echt als ze aan staan. Donderen we die op de kast, hoeven we niet meer bang te zijn dat de katten in de brand vliegen als ze er langs lopen.
is die neger nu al gekomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaarsen die niet echt zijn?
Gokje.
Verbrande katquote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JONGE!![]()
Om nou altijd maar met een badpakket te komen.![]()
![]()
![]()
Maar ze was er blij mee. Het zijn niet formaat waxinelicht of tafelkaarsen. Van die grote dingen zijn het.![]()
Maar ze zijn net echt als ze aan staan. Donderen we die op de kast, hoeven we niet meer bang te zijn dat de katten in de brand vliegen als ze er langs lopen.
Kennis komt met de haren.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die kennis komt niet voor niets met de jaren.
Haha, je zei...quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennis komt met de haren.
Althans, voor andere user gold dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |