WAT?!!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. ¤450,- voor het 32GB model niet nee.
Over mensen met het gezicht van een 14-jarige gesprokenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over mensen met het gezicht van een 14-jarige gesproken
quote:
Ik pijp nog liever een seropositieve neger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Ik koop nog liever een nieuwe laptop.
Kun je nagaan hoe oud Bragi is.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Duizend gulden voor een veredelde e-bookreader.Je kan niet eens twee dingen tegelijk op dat overhypede kutding.
Nee, ¤800,- oid in die richting ben je kwijt, nu ¤400,-. Geeft niet weg dat ik wel graag een iPhone zou willen, maar dingen als multitasken enzulks zaten er niet in en dat was echt waardeloos.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een abonnementJe betaald toch evenveel voor een iPhone als voor een Samsung omnia of
e.
Kijk die video's eens op Apple.com. En er zijn al zoveel toffe apps.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar de neuk moet je ermee? Volgens mij ben je goedkoper uit met een laptop.
Bijvoorbeeld eentje die het scherm kan draaien en neerklappen.
Mja, 't is jouw geld, daar niet van, maar ik zie er niet echt iets nuttigs in.
quote:
Busted.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Mensen die terugrekenen naar guldens. [ afbeelding ]
Dan een nieuwe laptop kopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik pijp nog liever een seropositieve neger.
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.quote:
Guldens.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Duizend gulden voor een veredelde e-bookreader.Je kan niet eens twee dingen tegelijk op dat overhypede kutding.
Jong, deed ik expres. Om het meer te laten lijken. En kon ik namelijk dit zeggen:quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe oud Bragi is.![]()
Met je hollandsche florijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
Mensen die terugrekenen naar guldens. [ afbeelding ]
De doelgroep is redelijk belangrijk, ja.quote:
Tozzz.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.
Dan een iPad kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een nieuwe laptop kopen?
Vriendinnen.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, deed ik expres. Om het meer te laten lijken. En kon ik namelijk dit zeggen:
[..]
logische keuze inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een nieuwe laptop kopen?
Voor de variatie een trap tussen de ogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Vriendinnen.Een keer géén trap in de kut. Dat kunnen ze krijgen als ze jarig zijn.
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.
[..]
Guldens.Inflatie.
Ik zou het wel weten.quote:
Google, wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.quote:
Flash.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
http://docs.google.comquote:
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Flash.Als er iets al jaren obesitas kanker was, dan was het wel Flash. Echt, resourcehog nummero uno, met waardeloze performance. Op Windows leek de client nog wel te pruimen, maar zodra daar buiten had je of Flash Lite of gewoon resource lintwormen. En voor Google Docs heb je natuurlijk gewoon Pages, Keynote en Numbers. En multitasken kan dus met OS 4.
Was je daar nog niet achter?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!
Kom ik sarcastisch over?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.Alsof ik niet nadenk over wat en hoe ik post.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij zou voor de neger gaan, dat weten we wel
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De doelgroep is redelijk belangrijk, ja.
Wat heb jij voor je mams gekocht?
Een taart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |