logische keuze inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een nieuwe laptop kopen?
Voor de variatie een trap tussen de ogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Vriendinnen.Een keer géén trap in de kut. Dat kunnen ze krijgen als ze jarig zijn.
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, in Nederland nog veel duurder waarschijnlijk.
[..]
Guldens.Inflatie.
Ik zou het wel weten.quote:
Google, wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.quote:
Flash.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
De kritiek blijft. Het ding is zo onaf als Heidi Montag.
Je kan niet multitasken, er zit geen Flash op, je kan niet eens Google Docs gebruiken.
http://docs.google.comquote:
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Flash.Als er iets al jaren obesitas kanker was, dan was het wel Flash. Echt, resourcehog nummero uno, met waardeloze performance. Op Windows leek de client nog wel te pruimen, maar zodra daar buiten had je of Flash Lite of gewoon resource lintwormen. En voor Google Docs heb je natuurlijk gewoon Pages, Keynote en Numbers. En multitasken kan dus met OS 4.
Was je daar nog niet achter?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ik heb een ultieme Mac-nerd betrapt!!!
Kom ik sarcastisch over?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch, hè. Ik postte het er toch gelijk achteraan.Alsof ik niet nadenk over wat en hoe ik post.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij zou voor de neger gaan, dat weten we wel
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De doelgroep is redelijk belangrijk, ja.
Wat heb jij voor je mams gekocht?
Een taart?
haha, apple is voor homo's en buschauffeursquote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Flash.Als er iets al jaren obesitas kanker was, dan was het wel Flash. Echt, resourcehog nummero uno, met waardeloze performance. Op Windows leek de client nog wel te pruimen, maar zodra daar buiten had je of Flash Lite of gewoon resource lintwormen. En voor Google Docs heb je natuurlijk gewoon Pages, Keynote en Numbers. En multitasken kan dus met OS 4.
www.mummiepak.nlquote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
adelante poste laatst een mummiepak wikkel voor om de rol.
Bijzonder.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel als je "quote:
Haha, je vriendin is een golddigger.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef reetveter het volgende:
Ik laat de juwelier wel wat uitzoeken, dat doet het elk jaar goed
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen, een paar neppe kaarsen die serieus net echt lijken. Ze was er erg blij mee.
Ik denk dat hij kaarsen bedoelt die op taarten lijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ehm... jij koopt nep -kaarsen?![]()
![]()
Mijne zit er nog niet op.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die met dit weer hun cabriodak niet open doen
quote:
Wd en rv are not meant to be.quote:
wat zijn überhaupt nep-kaarsen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Om nom nom nom....quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij kaarsen bedoelt die op taarten lijken.
Kaarsen die niet echt zijn?quote:
dat snap ik, maar als je hem nu niet open doet wanneer dan wel?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne zit er nog niet op.![]()
Edoch rijd het konings.
Oh.quote:
JONGE!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Immer.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaarsen die niet echt zijn?
Gokje.
Ik las 'badpak'. Huuuuuu.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JONGE!![]()
Om nou altijd maar met een badpakket te komen.![]()
![]()
![]()
Maar ze was er blij mee. Het zijn niet formaat waxinelicht of tafelkaarsen. Van die grote dingen zijn het.![]()
Maar ze zijn net echt als ze aan staan. Donderen we die op de kast, hoeven we niet meer bang te zijn dat de katten in de brand vliegen als ze er langs lopen.
is die neger nu al gekomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaarsen die niet echt zijn?
Gokje.
Verbrande katquote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JONGE!![]()
Om nou altijd maar met een badpakket te komen.![]()
![]()
![]()
Maar ze was er blij mee. Het zijn niet formaat waxinelicht of tafelkaarsen. Van die grote dingen zijn het.![]()
Maar ze zijn net echt als ze aan staan. Donderen we die op de kast, hoeven we niet meer bang te zijn dat de katten in de brand vliegen als ze er langs lopen.
Kennis komt met de haren.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die kennis komt niet voor niets met de jaren.
Haha, je zei...quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennis komt met de haren.
Althans, voor andere user gold dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |