't Is vooral niet goed voor je rug.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is dat echt niet goed voor je enkel
Jij prefereert vrouwen met steunslippers?quote:
Ik ook en ik liep ook altijd op m'n tenenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je dan een holle rug krijgt. Ik heb dat namelijk en ik liep vroeger altijd op mijn tenen.
Nou ja, op de foto waar je ze aan hebt lijken ze niet groot, maar op de andere wel vind ik. Ik heb dat vaker met dat soort schoenen. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze omhoog lopen of zo.quote:
Ik heb altijd op mn tenen gelopen, ik heb een ballet figuur en dat gaat er niet uit, ik doe automatisch sierlijk lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat je dan een holle rug krijgt. Ik heb dat namelijk en ik liep vroeger altijd op mijn tenen.
Ja hakken met van die plateau's hebben de neiging er een beetje grotesk uit te zien ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, op de foto waar je ze aan hebt lijken ze niet groot, maar op de andere wel vind ik. Ik heb dat vaker met dat soort schoenen. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze omhoog lopen of zo.
Inderdaad. Op gewone schoenen is mijn houding veel slechter (rug nog hollerquote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook en ik liep ook altijd op m'n tenen(nog steeds overigens) daarom lopen hakken voor mij ook zo lekker.
Al mijn gymleraren hebben me gevraagd of ik aan ballet deed of had gedaan omdat ik zo sierlijk bewoog, whehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb altijd op mn tenen gelopen, ik heb een ballet figuur en dat gaat er niet uit, ik doe automatisch sierlijk lopen.
Wtf, dat vroegen al mijn gymleraren ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al mijn gymleraren hebben me gevraagd of ik aan ballet deed of had gedaan omdat ik zo sierlijk bewoog, whehe.
Birkenstock.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij prefereert vrouwen met steunslippers?
MiVer likesquote:
Ik niet. Maar ja, ik ben ook een halve kerel.quote:
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik grote voeten en schrik ik hopelijk MiVer af.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg je van die holbewoonsterpoten.
Ah, de ervaringsdeskundigen sprekenquote:
Van onder toch alleen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ja, ik ben ook een halve kerel.
Nee ik heb het gezien bij anderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ervaringsdeskundigen spreken
Ik heb ze niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ervaringsdeskundigen spreken
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.Jammer voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |