Uit welk dictatoriaal gezin komt dit?quote:
Niet mijne, maar bij een meisje waar haar broer altijd haar dure shampoo gebruikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uit welk dictatoriaal gezin komt dit?
quote:
Doe ik ook. Gebruik mijn pa's shampoo en niet die meuk wat me ma altijd koopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet mijne, maar bij een meisje waar haar broer altijd haar dure shampoo gebruikt.
Die ruikt lekkerder.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Sowieso, mensen die dure shampoo gebruiken.
Zit je weer vochtig te wezen op je stoel, Fas?quote:
Mijn moeder doet dat. Maar die jat ik maar heel af en toe.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
Sowieso, mensen die dure shampoo gebruiken.
Ja, zo een witte afro creëer ik dan en dan maak ik foto's voor mijn eigen collectie.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gebruikt vast ook nog eens heel veel voor dat kleine beetje haar, of niet?
Jij hebt echt geen manieren, he.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat. Maar die jat ik maar heel af en toe.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef WillFerrell het volgende:
Dan kaap ik de SC wel. [ afbeelding ]
Jawel, maar alleen als het nodig is.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen manieren, he.
Meteen 2 paar?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefjes:
[ afbeelding ]
Let niet op die verslagen beer op de grond
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok een sok.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen 2 paar?
Wat ligt er echt op die beer?
Ja heerlijk hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen 2 paar?
Wat ligt er echt op die beer?
Nice. Dat beertje.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Verdiend met ijsjes verkopen?quote:
Oeh, where from?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Voor je enkel valt wel mee. Je kan wel een vergroeide voet krijgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is dat echt niet goed voor je enkel
Weet ik toch.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar slaap ik soms mee
Zo zien ze er leuker uit trouwens:
[ afbeelding ]
Maat 38 ja. En hoezo grootquote:Op donderdag 8 april 2010 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Ik vind de hakken toch wel erg hoog en ze lijken zo groot. Is het gewoon maat 38?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |