Ze wilde met alles wat bewoog spelen. Ook met hondenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vond ze van honden?
Mijn varken vond onze hond een bedreiging voor mij dus die joeg ze altijd weg.Verder zijn varkens wel natuurlijke vijanden van paarden van nog heel lang geleden.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef Kl00ntje het volgende:
Goede OP! Die remix is echt geniaal, bevat net dat beetje snelheid dat het origineel mist.
quote:
Wat een geweldige muzieksmaak heb jijquote:Your musical compatibility with yomomma is Super
Music you have in common includes The Whitest Boy Alive, Bombay Bicycle Club, Calvin Harris, Phoenix and Le Le.
Yeah right.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van een gebande.
En dan wordt er specifiek gekeken naar die keren dat ik eens Miley of Frans luister.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweldige muzieksmaak heb jij
Kloons.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Kl00ntje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van een gebande.
Ik kan dit bevestigen:quote:
Wíé?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een taboe om Miley te luisteren maar stiekem wil iedereen dit wel zien en horen:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan wordt er specifiek gekeken naar die keren dat ik eens Miley of Frans luister.
BOHOHOOOO.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon een taboe om Miley te luisteren maar stiekem wil iedereen dit wel zien en horen:
ÍÍÍkquote:
Oké.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |