Hotlink failquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Post leuke vogels of zo.![]()
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Most of the jokes come easily out of the eeeuhr sleeve.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
JEZUS, dit is zo slecht dat ik erom moet lachen.
Ik zag Andrew Zuckerman staan en las automatisch Andrew Bird.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:
http://birdbook.org/
Deze is het
OK en dan Photographs: bij veel vogels staat ook het geluid wat ze maken
Ew.quote:
Gewoon naar die link gaan en een paar keer refreshen:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ew.![]()
En mijn gifje doet het niet meer. Maar Bragi weet welke het is.
| 1 |
"Penis.. penis... penis.. penispenispenis."quote:Op donderdag 8 april 2010 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Mooie quote in een nieuwe South Park aflevering
Zitten ze op chatroulette om nieuwe vrienden te zoeken, constant penis penis penis.
"This is the way life works. If you want to have some quality friends, you have to wade through all the dicks first"![]()
Attacking pigeon.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ew.![]()
En mijn gifje doet het niet meer. Maar Bragi weet welke het is.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
waarom?quote:
Wolla, Turkse.quote:
Omdat ik het een geil nummer vind, lijk me duidelijk.quote:
Bek dicht.quote:
iPod Shuffle.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Wie dacht nu ook alweer dat ik Marokkaan was.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik het een geil nummer vind, lijk me duidelijk.
[..]
Bek dicht.
Ik dacht van die ventquote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik het een geil nummer vind, lijk me duidelijk.
[..]
Bek dicht.
Voortaan maar even naar de WC rennen.quote:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cantquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
Die Fons is trouwens geen afspiegeling van de gemiddelde Mac-gebruiker.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Bye, bye.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor WD. En nu ga ik richting Utrecht en kom ik morgenochtend weer terug.
doeidoei.
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
doeidoei.
Zoveel waarheden op een pagina.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
doeidoei.
Ja, die postten we vorige week al.quote:
Ik ken iemand die door een varken in haar knie is gebeten. Een minipigzilla.quote:
Die is al veel langer dan een week bekend, dus dan waren jullie vorige week al laat.quote:
Hogzilla!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is al veel langer dan een week bekend, dus dan waren jullie vorige week al laat.
Ik postte hem omdat ik aan het hoggen ben
Ik heb een hangbuikzwijntje gehad, Christinequote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een varken in haar knie is gebeten. Een minipigzilla.
Wie gaat er dan ook tussen de varkens staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een varken in haar knie is gebeten. Een minipigzilla.
HuishoudOntwijkendGedrag?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is al veel langer dan een week bekend, dus dan waren jullie vorige week al laat.
Dat doe jij, als 14-jarige, wel vaker he?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voortaan maar even naar de WC rennen.
Ik dacht dat ik al raar was als ik het konijn aan een touwtje door de tuin liep huppelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een hangbuikzwijntje gehad, Christine
Die beet niet, maar wilde wel alles opeten wat ze tegenkwam als ik met haar aan het wandelen was
We gingen ze uitlaten.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook tussen de varkens staan.
Jaquote:
Ze zijn allebei even treurig.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik, als 14-jarige, heb een kleine blaas.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe jij, als 14-jarige, wel vaker he?
Varkens. Uitlaten. Waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
We gingen ze uitlaten.Alleen het mannetje was niet zo liev. Vrouwtje wel die kwam als je riep.
Ik liet mijn konijn altijd uit in de duinenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al raar was als ik het konijn aan een touwtje door de tuin liep huppelen.
Hoggen?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nummer is ook leuk. Maar zij is leuker jaquote:
Dat deed Christine ook, behalve als ze aan het eten wasquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
We gingen ze uitlaten.Alleen het mannetje was niet zo liev. Vrouwtje wel die kwam als je riep.
Mijn konijn is zo dom. Die loopt weg als ie losloopt, maar zodra ie een kattenriempje omkrijgt, denkt ie dat ie vast zit en blijft ie mooi op het gras zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik liet mijn konijn altijd uit in de duinenmensen keken wel vreemd op moet ik zeggen.
Varkens horen toch ook gewoon in de modder te kakken.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat die het toilet niet gebruiken?
[..]
[..]
quote:
Nee, dat meen je niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze anders de hele dag binnen waren.
Oh, rightquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat die het toilet niet gebruiken?
[..]
[..]
Stel je voor dat jij de hele dag achter je PC moet zitten in je eigen uitwerpselen en dan niet eens even lekker in de modder mag rollen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn konijn is zo dom. Die loopt weg als ie losloopt, maar zodra ie een kattenriempje omkrijgt, denkt ie dat ie vast zit en blijft ie mooi op het gras zitten.
Lelijk plastic mokkel.quote:
Ons konijn was een keer ontsnapt en 2 straten verderop teruggevondenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij waren op een gegeven moment het konijn kwijt. Alles afgezocht en niet gevonden. Dagen lopen kijken onder alles, zelfs posters opgehangen...
Kwam ik op een gegeven moment in de schuur (waar we ook al hadden gekeken) zat hij op de bovenste plank, met zn oren tegen het plafond. Had ik niet verwacht.
En nu wil mn kind de laptop. Wel een goed excuus om iets te gaan doen in huis
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het niet over Heidi Klum.
Da's beter.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij de hele dag achter je PC moet zitten in je eigen uitwerpselen en dan niet eens even lekker in de modder mag rollen.
Oh, niet over straat. Dat dacht ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Uh jawel? Bovendien hebben we toch een omheinde rijbak met zand, dus dat kon heel makkelijk.
Ik wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het niet over Heidi Klum.
De biggetjes gingen zichzelf wel een x uitlaten. Die renden allemaal weg.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Oh, niet over straat. Dat dacht ik.
[..]
Ik wel.
Zoiets verwachtte ik dus ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ons konijn was een keer ontsnapt en 2 straten verderop teruggevonden!
Haha.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
De biggetjes gingen zichzelf wel een x uitlaten. Die renden allemaal weg.Moesten wij ze vangen (achteraan rennen en dan er op duiken
).
Wat moet je met een varken?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze was toen ik haar kreeg zo groot als mn schoen..
later dus 60 kilo
Ze zijn lief en slim en grappigquote:
Wat vond ze van honden?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging trouwens wel met Christine aan een riempje een blokje om hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |