mijn excuses, beste buschauffeur.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ze worden steeds slechter.
*SMS Broekpaling AAN.quote:
Nee, maar Chai support me wel 3 euri.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef WillFerrell het volgende:
BP, heb je eindelijk een cam gehaald?
Dat hoop ik echt voor je.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vanaf nu zo het dan alleen maar beter moeten worden
Ik kan wel een biertje missen morgen, dus ik gooi een extra euro in de mix.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar Chai support me wel 3 euri.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan wel een biertje missen morgen, dus ik gooi een extra euro in de mix.
Fuuuuuuuuuuquote:
Ja, of ze wil gewoon niet van die overduidelijke fakers.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nicolette had daarvoor waarschijnlijk echt 0 tiet want anders had ze ze nu wel wat groter.
Voor elf uur is alles (behalve whiskey ffs) ¤1,-. Met een vaste plek aan de bar is het dan zo dat we iets voor elf uur ons bar gedeelte vol met bier hebben staan.quote:
En bedankt.quote:
Ja maar hou ze dan gewoon helemaal echtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of ze wil gewoon niet van die overduidelijke fakers.
Opzich als je echt 0,0 tiet hebt en totaaaaaaal plat bent kan ik me best wel voorstellen dat je ze laten vergroten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hou ze dan gewoon helemaal echt!
En Timur was de enige?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik zocht mensen die mee wilden larpen. Zoiets was het.
Hoeveel had ze eerst dan? AA?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ze bij cupmaten ook niet bepaald consequent zijn he.quote:
Hier heet dat KPVV.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich als je echt 0,0 tiet hebt en totaaaaaaal plat bent kan ik me best wel voorstellen dat je ze laten vergroten.Of dat je er iets laat komen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er iets laat komenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich als je echt 0,0 tiet hebt en totaaaaaaal plat bent kan ik me best wel voorstellen dat je ze laten vergroten.Of dat je er iets laat komen zeg maar.
Blijkbaar.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier heet dat KPVV.Je bedoelt kats plat van vor'n.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stom, want als je zegt ik heb dubbel B heb je dan C of A?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ze bij cupmaten ook niet bepaald consequent zijn he.Want AA is kleiner dan A, terwijl DD groter is dan D. Say whuttttttttttt.
Verrassend.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er hebben niet veel mensen op die oproep gereageerd geloof ik nee. Gelukkig maar.
Zo boers ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bedoelt kats plat van vor'n.
Da's toch heel logisch?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ze bij cupmaten ook niet bepaald consequent zijn he.Want AA is kleiner dan A, terwijl DD groter is dan D. Say whuttttttttttt.
Ja ik zei vergroten. Maar als je niets hebt dan heb je ook niets om te laten vergroten, dus dat je ze dan maar laat komen. Of maakt. Snap je?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je er iets laat komen?
[..]
Blijkbaar.
Wow.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbeeld
Ohja het was een boek! die wil ik!
Maffia-praktijken.quote:
Zou ook kunnen dat ze een beetje misvormde had toch.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus, wat zijn er veel verschillende kleurslagen, das me wat teveel werk
compact en kleverig.
Het is een beetje als bij XS en XL.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou de logica ontgaat mij anders een beetje.
Ik kan het niet uitleggen, maar het is zo logisch als wat. Zal wel in mijn DNA zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou de logica ontgaat mij anders een beetje.
Gewoon.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen, maar het is zo logisch als wat. Zal wel in mijn DNA zitten. [ afbeelding ]
Mensen met een downloadlimietquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
JB, stop dat achter een link ofzo, dit echt niet te doen met al die plaatjes.
Ja, A = klein. Dubbel A = dubbel zo klein.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon.
A staat voor klein. AA => Kleiner dan klein.
D staat voor groot. DD => Groter dan groot.
Mij een Belg noemen. Hoe durf je.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen met een downloadlimietbelg!
Moderators wijs de topicnaam naar iets met *Modemkiller*
Ik heb gewoon traag internet.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen met een downloadlimietbelg!
Moderators wijs de topicnaam naar iets met *Modemkiller*
Ooh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik zei vergroten. Maar als je niets hebt dan heb je ook niets om te laten vergroten, dus dat je ze dan maar laat komen. Of maakt. Snap je?
Maar DD is niet de grootste cupmaat die er is. Anders had ik het misschien nog een beetje gesnapt. Maargoed, ik heb geen van beide dus zoveel maakt het me ook niet uit.quote:
ja, twee keer de helftquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, A = klein. Dubbel A = dubbel zo klein.
B/C dus. Mooi als we dat BB noemen heb ik dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Maisnon het volgende:
B staat voor net iets meer, BB =>Net iets meer dan net iets meer?
Ik heb XS en DD.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar DD is niet de grootste cupmaat die er is. Anders had ik het misschien nog een beetje gesnapt. Maargoed, ik heb geen van beide dus zoveel maakt het me ook niet uit.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Maisnon het volgende:
H staat voor harder HH => Harder dan hard?
S staat voor strak SS => Strakker dan strak?
Supergabberrrrr!
Nee? Fas heeft hele mooie tieten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fas had toch gister ongelijke hangtietsels?
Gister had ze alleen maar een foto op d'r cam. Met af en toe een lachende foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Fas heeft hele mooie tieten.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gister had ze alleen maar een foto op d'r cam. Met af en toe een lachende foto.
Ik zat verkankerd omdat ik voetbal, de SC/MSN en moest cammen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee jij bewoog lekker, mr standbeeld.
Dat zijn geen tijden voor een vrijdag.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik begin morgen pas om half 1.En dan heb ik 3 uur les.
Je moet niks.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zat verkankerd omdat ik voetbal, de SC/MSN en moest cammen.
Ik moet morgen van 14.30 tot 16.30 presenterenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden voor een vrijdag.
"Ik neuk iedereen hier"!quote:
Hallo hij had toch de hele tijd lachaanvallen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee jij bewoog lekker, mr standbeeld.
Kwam door Maisnon.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo hij had toch de hele tijd lachaanvallen?
Ik lees mee hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo hij had toch de hele tijd lachaanvallen?
Snap je.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden voor een vrijdag.
Nee, dat waren geen lachaanvallen. Als je dat meemaakt bij mij, lig je zelf in een deuk, dan heb ik echt een mega power autistenmomentje.quote:
Ik heb morgen heel de dag les. Maarja, ik ben dan ook pas 14 hè?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik begin morgen pas om half 1.En dan heb ik 3 uur les.
"oneven"quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fas had toch gister ongelijke hangtietsels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |