Gewoon.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen, maar het is zo logisch als wat. Zal wel in mijn DNA zitten. [ afbeelding ]
Mensen met een downloadlimietquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
JB, stop dat achter een link ofzo, dit echt niet te doen met al die plaatjes.
Ja, A = klein. Dubbel A = dubbel zo klein.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon.
A staat voor klein. AA => Kleiner dan klein.
D staat voor groot. DD => Groter dan groot.
Mij een Belg noemen. Hoe durf je.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen met een downloadlimietbelg!
Moderators wijs de topicnaam naar iets met *Modemkiller*
Ik heb gewoon traag internet.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mensen met een downloadlimietbelg!
Moderators wijs de topicnaam naar iets met *Modemkiller*
Ooh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik zei vergroten. Maar als je niets hebt dan heb je ook niets om te laten vergroten, dus dat je ze dan maar laat komen. Of maakt. Snap je?
Maar DD is niet de grootste cupmaat die er is. Anders had ik het misschien nog een beetje gesnapt. Maargoed, ik heb geen van beide dus zoveel maakt het me ook niet uit.quote:
ja, twee keer de helftquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, A = klein. Dubbel A = dubbel zo klein.
B/C dus. Mooi als we dat BB noemen heb ik dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Maisnon het volgende:
B staat voor net iets meer, BB =>Net iets meer dan net iets meer?
Ik heb XS en DD.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar DD is niet de grootste cupmaat die er is. Anders had ik het misschien nog een beetje gesnapt. Maargoed, ik heb geen van beide dus zoveel maakt het me ook niet uit.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Maisnon het volgende:
H staat voor harder HH => Harder dan hard?
S staat voor strak SS => Strakker dan strak?
Supergabberrrrr!
Nee? Fas heeft hele mooie tieten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fas had toch gister ongelijke hangtietsels?
Gister had ze alleen maar een foto op d'r cam. Met af en toe een lachende foto.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Fas heeft hele mooie tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |