Ik heb een hangbuikzwijntje gehad, Christinequote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een varken in haar knie is gebeten. Een minipigzilla.
Wie gaat er dan ook tussen de varkens staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een varken in haar knie is gebeten. Een minipigzilla.
HuishoudOntwijkendGedrag?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is al veel langer dan een week bekend, dus dan waren jullie vorige week al laat.
Ik postte hem omdat ik aan het hoggen ben
Dat doe jij, als 14-jarige, wel vaker he?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voortaan maar even naar de WC rennen.
Ik dacht dat ik al raar was als ik het konijn aan een touwtje door de tuin liep huppelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een hangbuikzwijntje gehad, Christine
Die beet niet, maar wilde wel alles opeten wat ze tegenkwam als ik met haar aan het wandelen was
We gingen ze uitlaten.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook tussen de varkens staan.
Jaquote:
Ze zijn allebei even treurig.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Ja, ik, als 14-jarige, heb een kleine blaas.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe jij, als 14-jarige, wel vaker he?
Varkens. Uitlaten. Waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
We gingen ze uitlaten.Alleen het mannetje was niet zo liev. Vrouwtje wel die kwam als je riep.
Ik liet mijn konijn altijd uit in de duinenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al raar was als ik het konijn aan een touwtje door de tuin liep huppelen.
Hoggen?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is al veel langer dan een week bekend, dus dan waren jullie vorige week al laat.
Ik postte hem omdat ik aan het hoggen ben
Nee, nummer is ook leuk. Maar zij is leuker jaquote:
Dat deed Christine ook, behalve als ze aan het eten wasquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
We gingen ze uitlaten.Alleen het mannetje was niet zo liev. Vrouwtje wel die kwam als je riep.
Mijn konijn is zo dom. Die loopt weg als ie losloopt, maar zodra ie een kattenriempje omkrijgt, denkt ie dat ie vast zit en blijft ie mooi op het gras zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik liet mijn konijn altijd uit in de duinenmensen keken wel vreemd op moet ik zeggen.
Varkens horen toch ook gewoon in de modder te kakken.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat die het toilet niet gebruiken?
[..]
[..]
quote:
Nee, dat meen je niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze anders de hele dag binnen waren.
Oh, rightquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat die het toilet niet gebruiken?
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |