Noo kanker.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.Jammer voor je.
Je krijgt pijn aan je rug.quote:
quote:They know, for example, that high heels may contribute to knee and back problems, disabling injuries in falls, shortened calf muscles, and an awkward, unnatural gait. In time, high heels may cause enough changes in the feet to impair their proper function.
http://www.personalhealthzone.com/high_heels.html
quote:However, when wearing your high-heeled shoes, the foot is held in a downward position as you walk. This keeps the knee, hip, and low back in a somewhat flexed position, which prevents the muscles that cross the backside of these joints to stretch out as they normally would. Over time, this can lead to stiffness, pain, and injury. High heels can also cause lower back strain, because the heel causes your body to pitch forward more than normal, putting excess pressure on the back."
http://www.personalhealthzone.com/high_heels.html
quote:High-heeled shoes unnaturally place the heels above the toes. Even the slightest adjustment to the foot can throw off your body's entire alignment. The spine is very vulnerable because it has specially designed curves that evenly distribute your weight. High heels alter these curves. Eventually, this poor posture places too much uneven wear on the discs, the joints, and the ligaments of the back.
http://www.spineuniverse.(...)lops-cause-back-pain
quote:Wearing high heels creates faulty biomechanics and unnecessary stress on your ankles, knees, pelvis, and potentially throughout your entire spine. This is because your body, from feet to head, is one long chain of gears, where the happy functioning of each gear depends on the happy functioning of every other gear. If the joints of your feet don’t work properly because of the strain of wearing high heels, you can bet your life savings that other areas of your body are forced to compensate and suffer extra wear and tear.
http://chetday.com/highheel.htm
quote:Shoes with high heels can lead to ankle sprains, knee and back problems and injuries from falls. Add to that a host of other foot ailments - from blisters to heel pain to deformities.
http://www.myoptumhealth.com/portal/Information/item/Flat+Facts+About+High+Heels?archiveChannel=Home%2FArticle&clicked=true
quote:Adrian says high heels can give you a lower backache in the lumber spine. He says the postural muscles are conditioned to cope with high heels, but it is an unnatural job for the muscles to perform, which is why you get the back pain. The core muscles need to act as stabilisers for the spine, so if you are going to wear high heels you need to activate the core (stomach area).
http://health.ninemsn.com(...)-bad-for-your-health
quote:
Ontkenningsfase, einz...quote:
Eelt op je tenen?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ontkenningsfase, einz...
Nou ja, boeiend.. ik vind het een beetje schoenen voor 60+ vrouwen die het niet meer boeit dat de wereld hun lelijke onverzorgde (eelt)tenen ziet.![]()
![]()
Ik krijg nooit last van m'n rug als ik op hakken loop.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krijgt pijn aan je rug.Heeft te maken met balans, evenwicht en de druk die op je voeten rust en hoe die druk verandert als je op hoge hakken loopt.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb ik voor niks geantwoord, kut! Ik hoop dat je van je paard valt.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
Zo ik ga me omkleden voor paardrijden. Daag.
Bragi, de orthopeed.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krijgt pijn aan je rug.Heeft te maken met balans, evenwicht en de druk die op je voeten rust en hoe die druk verandert als je op hoge hakken loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg nooit last van m'n rug als ik op hakken loop.
Jaquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bragi, de orthopeed.Ik weet gewoon dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geloven jullie me niet zonder stoere bronnen van Google.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Onheilsprofeet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.
Ik loop al een paar jaar dag in dag uit op hakken, alleen op m'n werk niet en als ik intensief uitga niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag, hè.
Ik wil ze gewoon waarschuwen.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dingen!Alleen geloven jullie me niet zonder stoere bronnen van Google.
Je bent 16.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik loop al een paar jaar dag in dag uit op hakken, alleen op m'n werk niet en als ik intensief uitga niet.
Die alleen nog maar bananen kunnen etenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon waarschuwen.Over dertig jaar zijn het allemaal gebochelde vrouwtjes.
Zo stel ik me serieus voor bij onbekende mensen.quote:
Zucht...quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij MiVer was het hoe groter hoe beter.Jammer voor je.
Uhu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |