Dat deed ik vroeger altijd als ik geen schoenen aan had.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik kende een jongen die altijd op zn tenen liep, maar dat verafschuwde ik bij hem zo erg. Gadverdamme
Ze zullen je in ieder geval onthouden.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo stel ik me serieus voor bij onbekende mensen.
"Hoi, ik ben Bragi. Ik weet dingen."
Danku.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht...
Nieuwe spelling sinds heden: Joechei.
Behalve die ene bij dat sollicitatie-dinges, waar ze je naam verkeerd hadden geschrevenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zullen je in ieder geval onthouden.
Ik ben bijna 17... vanaf mijn 15e dus. Dus plusminus drie jaar.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve die ene bij dat sollicitatie-dinges, waar ze je naam verkeerd hadden geschreven!!
Graag gedaan.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bijna 17... vanaf mijn 15e dus. Dus plusminus drie jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
" Hoi ik ben 4EBE, ik onhoud dingen. "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Gadverdamme, shut up.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ontkenningsfase, einz...
Nou ja, boeiend.. ik vind het een beetje schoenen voor 60+ vrouwen die het niet meer boeit dat de wereld hun lelijke onverzorgde (eelt)tenen ziet.![]()
![]()
Ja dat hoort niet :pquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd als ik geen schoenen aan had.![]()
Doe het nog soms.
JA WTF?!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, shut up.Mental image.
Dat weet ik. Maar het loopt lekker voor mij omdat ik het vroeger altijd deed.quote:
Ik heb vandaag nog ballet gedaan met gym. Alleen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef Bragi het volgende:
Zo loop ik altijd over straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die muziek moet inderdaad plat.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
DO YOU KNOW WHAT YOU STARTED?
I JUST CAME HERE TO PARTY
BUT NOW WE'RE ROCKING ON THE DANCE FLOOR, ACTIN' NAUGHTY
YOUR HANDS AROUND MY WAIST
JUST LET THE MUSIC PLAT
WE'RE HAND IN HAND, CHEST TO CHEST AND NOW WE'RE FACE TO FACE.
Ffffuuuu.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die muziek moet inderdaad plat.
Mensen die Britt heten.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
http://www.axe.nl/twist/
Britt van Flabber versieren.
Ik ken meerdere Britten.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
Mensen die eruit zien als Britt.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
Whehequote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die Britt heten.
Brrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |