quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seriously.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WTF?!!!
Ging er zo'n Birkenstock-wijf dr hippe schoeisels aan de kant gooien en zo met die eeltpoten op de bank van een trein neerleggen![]()
Ik ken 1 dikke Britt.quote:
Er is een heel eiland vol met dat soort mensen.quote:
Maar jij bent dan ook een hoer.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorseriously.
Ja, ik ook op mijn twaalfde, maar ik had ze alleen aan met kerst en verjaardagen (waar ze uitgingen omdat ik spelen ging).quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste paar hakken op m'n 12e hoorseriously.
Je moeder haat je.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom m'n moeder dat toestond, ze was verdomme fysiotherapeut.
Je moeder is dan ook een...quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom m'n moeder dat toestond, ze was verdomme fysiotherapeut.
Heb ik al eens gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moeder is dan ook een...
Vraag het haar eens!En ga erbij huilen. En krijs iets over "verpeste jeugd" en zo.
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef Japsnars het volgende:
Vent bij room raiders gaat eerst zeiken over dat dat wijf materialistisch en veeleisend is omdat ze dobbelstenen in haar kamer heeft liggen. Gaat ie vervolgens lopen zeiken dat ze geen flatscreen heeft maar een VCR-tv
En nu over haar sieraden.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef Japsnars het volgende:
Vent bij room raiders gaat eerst zeiken over dat dat wijf materialistisch en veeleisend is omdat ze dobbelstenen in haar kamer heeft liggen. Gaat ie vervolgens lopen zeiken dat ze geen flatscreen heeft maar een VCR-tv
M'n grap!1!1quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Er is een heel eiland vol met dat soort mensen.
Verwend kutkind.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Zo sta ik ook straks in Upper West Side, NY.
Kankerhypehomo.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat dat onding toch niet kopen he?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt héquote:
Wat, ik betaal zelf hoor.quote:
Ik draag nog geen zwarte coltrui, spijkerbroek en Asics.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je gaat dat onding toch niet kopen he?
Daar had ik het dan ook niet over. Je daalt echt in mijn achting.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik draag nog geen zwarte coltrui, spijkerbroek en Asics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |