nou zeg ook niet leukquote:Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef Flena het volgende:
hoogtepunt: wakker worden met mijn lief in me hoofden weten dat ik em zowiezo zondag zie miss eerder
dieptepunt: voor niks door de regen heen gefietst omdat ik niet mee mocht bowlen omdat jongste dochter erbij was
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
nou zeg ook niet leuk![]()
hoogtepunt: vandaag 3jaar alweer![]()
Gesprek 1 wordt morgen gevoerd en gesprek 2 viel heel positief uit voor mij. Scriptiebegeleider is zeer tevreden over mijn manier van schrijven. Onderzoeksvragen zijn goedgekeurd en de dataverzameling is achter de rug. Dikke pluimen in m'n reet gehad van hem.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef Soempie het volgende:
Hoogtepunt: in een uurtje 3 verslagen afgerond.
Dieptepunt: vanmiddag 2 zware gesprekken moeten voeren. Slecht door geslapen vannacht.
nieuw dieptepunt: Ik mag geen training volgen voor mijn werk, een dag vol gelul en gedoe, ben enorm moe en moet zo nog een keer wegquote:Op donderdag 8 april 2010 11:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: gezellig gesprek met een vriendin gehad
dieptepunt: straks vergaderen en werken!
Dieptepunt:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:01 schreef Tamashii het volgende:
Dieptepunt: Andere mensen die zich met dingen bemoeien die ze niks aangaan, vriend die ongeluk heeft gehad, vreselijke nacht gehad.
Hoogtepunt: Mentor gesprek, naar Zinn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
Hoogtepunt 1: Tentamen 8,5 gehaald mede dankzij m'n eigenwijsheid![]()
Het was een mondeling tentamen. Aan he eind zei de prof: je hebt een 8. Toen zei ik, ik wil hoger, stel maar een hele moeilijke vraag. En die had ik toen goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ben wel benieuwd wat die eigenwijsheid ermee te maken heeft?![]()
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het was een mondeling tentamen. Aan he eind zei de prof: je hebt een 8. Toen zei ik, ik wil hoger, stel maar een hele moeilijke vraag. En die had ik toen goed![]()
Jaquote:
Brutalen hebben de halve wereld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja
Ik moest wel ff heel hard nadenken, maar toch gelukt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:55 schreef Duimelot het volgende:
Hoogtepunt: slaapuurtjes ingehaald
dieptepunt: Technomoeten missen op was smsjes na
Uiteindelijk is t beter voor je... Vind t knap van je!quote:Op zondag 11 april 2010 10:37 schreef Xanthas het volgende:
Gister:
Hoogtepunt: Eindelijk eens nee gezegd tegen mijn ex.
Dieptepunt: Wel daardoor een droom minder.
Dapper en goed gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 10:37 schreef Xanthas het volgende:
Gister:
Hoogtepunt: Eindelijk eens nee gezegd tegen mijn ex.
Dieptepunt: Wel daardoor een droom minder.
Je kunt trots op jezelf zijn Heavenquote:Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunten: ontroerd door wat vrienden kunnen zeggen+ een goede beslissing genomen
+ mijn zoon komt straks weer thuis
Dieptepunt: zo gaan werken
Goed zo meissie! Spreek je vanavond?quote:Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunten: ontroerd door wat vrienden kunnen zeggen+ een goede beslissing genomen
+ mijn zoon komt straks weer thuis
Dieptepunt: zo gaan werken
Hoogtepunten zijn gekomenquote:Op zondag 11 april 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed zo meissie! Spreek je vanavond?
dieptepunt: gezeik thuis, ben er helemaal klaar mee
hoogtepunt: welk? moet nog komen, misschien...
Dus achteraf geen spijt dat je gegaan bentquote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoogtepunten zijn gekomen
- Lief gesprek gehad vanavond
- Feestje was uiteindelijk gewoon supergezellig, heb heel leuk met mijn broer staan koken, had al heel lang niet zoveel en zo leuk contact met hem gehad
Zeker niet neequote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Dus achteraf geen spijt dat je gegaan bent![]()
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 02:59 schreef Techno het volgende:
Hoogtepunt: Een lange avond/nacht met Techno
Dieptepunt: De wekker die om 07:45 gaat.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef DeBassist het volgende:
dieptepunt: vriendin pas over 24dagen zien
Zou mijn vriendin ook wel over 24 dagen willen zien, maar ben vrijgezelquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef DeBassist het volgende:
dieptepunt: vriendin pas over 24dagen zien
Zo'n hoogtepunt veegt alle dieptepunten in 1x wegquote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunt: mijn zoon horen zeggen: Mam, ik hou van jou...![]()
![]()
Dieptepunt: wetend dat morgen weer een lange dag wordt...
Daarom bekijk ik het ook niet alleen negatief.. De weekenden dat ik hem zie maken alle weekenden zonder hem weer goedquote:Op maandag 12 april 2010 18:34 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Zou mijn vriendin ook wel over 24 dagen willen zien, maar ben vrijgezel
en dat op 13 jarige leeftijd...quote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Zo'n hoogtepunt veegt alle dieptepunten in 1x weg
Lief dat hij dat zegt! Kan me voorstellen dat dat een hoogtepuntje kan zijnquote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunt: mijn zoon horen zeggen: Mam, ik hou van jou...![]()
![]()
Dieptepunt: wetend dat morgen weer een lange dag wordt...
ja dan smelt ik helemaal...quote:Op maandag 12 april 2010 18:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lief dat hij dat zegt! Kan me voorstellen dat dat een hoogtepuntje kan zijn
ik overtref je vandaag, de mijne zei het vandaag en is 14 hahaquote:
Grijze haar is charmantquote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik overtref je vandaag, de mijne zei het vandaag en is 14 haha![]()
![]()
Hoogepunt ; een lieve voicemale vanmorgen
Dieptepunt ; een grijze haar ondekt![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik overtref je vandaag, de mijne zei het vandaag en is 14 haha![]()
![]()
Dieptepunt ; een grijze haar ondekt![]()
In deze tijd de verwarming aan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
grijze haren zijn sexy...![]()
![]()
Hoogtepunt: nog geen eigenlijk
Dieptepunt: zwetend wakker worden omdat ik vergeten was de verwarming uit te zetten....
Nice. Zulke momenten voelen altijd goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
met een van de kinderen veel beter en leuker contact dan normaal
Zeker! Heb hem naderhand ook gezegd dat ik het een erg gezellige en geslaagde middag vond en dat we dat maar vaker moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice. Zulke momenten voelen altijd goed.![]()
Mijn hoogtepunten: vakantie geregeld. Goede vriend gebeld en er een ontzettend tof roddelgesprek van gemaakt over onze oude vriendengroep. Was opeens drank bij nodig.Daarna gelijk maar een reünie geregeld met diezelfde vriendengroep en met hem nog een afspraak gemaakt voor over twee weken. Een andere vriend komt weer in Nederland wonen dit jaar.
![]()
Toch nog een leuke avond.
Wat ga je met jezelf doen dan ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoogtepunt: gestopt bij de FP dus weer lekker meer tijd voor mezelf
Dieptepunt: ik ga de gezelligheid daar missen
quote:
Minder wiet telen/roken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Roffasmokes het volgende:
Hoogtepunt : goed gesprek met me ma gehad waarin ze me weer hoop gaf enzo.
dieptepunt : een zelfmoord neiging, iedereen blokken op msn, al mijn vriendschappen beeindigt,
en mijn armen open snijden met m'n schaar. en een terugval in m'n depressie.
De kansloosheid straalt er weer vanafquote:En ik had een kort romantisch momentje met een leuk kassmeisje
wees nou s blij voor die jongen dat hij ook een romantisch momentje heeft gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De kansloosheid straalt er weer vanaf
weet je zeker dat het is omdat je iets hebt gedaan ?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef superdrufus het volgende:
hoogtepunt : Weer eens naar school gegaan en les gevolgd.
dieptepunt: Chicks kijken me de hele dag zomaar aan alsof ik iets heb gedaan
Zal waarschijnlijk wat op me bek hebben gehad ofzoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
weet je zeker dat het is omdat je iets hebt gedaan ?![]()
anders kan het nog wel een hoogtepunt zijn
jonge, klop eens aan bij de voedselbank. Je kan geen week van water leven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Min: Nog een dagje water drinken. Vage mensen bij een helpdesk..
Plus: moet nog komen denk ik.
Dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Hoogtepunt
Geen
Dieptepunt
De hele dag
Jeetje..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef DeBassist het volgende:
dieptepunt: zo ziek dat ik amper op mn benen kan staan en ik weet na maanden nog steeds niet wat er nou aan de hand is
ik zeker....quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dieptepunt: Wss werken in t weekend
Bij mij is t ook al zeker dat het weekend werk gaat wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik zeker....![]()
Hoogtepunten:
Tegen mijn baas gezegd dat ik niet zo verder wil en kan, dat er echt een oplossing MOET komen omdat hij mij anders letterlijk kan oprapen anders over ene paar weken....maandag samen kijken hoe we dit kunnen gaan aanpakken;
Misschien krijgen we binnenkort 2 kittens van een vriend waarvan de poes wss drachten is![]()
Blije reactie van mijn zoon omdat ik lekker vroeg thuis was![]()
Eten besteld bij Spare Ribs express dus ik hoef niet te koken...![]()
Eindelijk weekend!![]()
Dieptepunten:
2 uur verloren op het werk omdat het systeem WEER down was;
Zo moe zijn dat ik ieder moment wel in slaap kan vallen;
Thuis komen, koffie willen en er achter komen dat er GEEN koffie meer in huis is...
Weten dat ik WEER dit weekend MOET werken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:32 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Hoogtepunt: overstelpt met leuke berichtjes![]()
wat was er bij jou aan de hand dan? , misschien kan ik er wat meequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jeetje debassist
dat is vervelend en klinkt ook heel bekend, heb er ruim een jaar voor bij de internist gelopen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Duimelot het volgende:
hoogtepunt: weer eennacht gehad met duimelot *zucht* *zijmel*
dieptepunt: oververmoeid
Wat heerlijk om jong te zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Mich92 het volgende:
Hoogtepunt: vanavond zijn m;n ouders het huis uit.
Dieptepunt: mn moeder zeurt en ik verveel me.
Ik denk dat je er niks mee gaat opschieten omdat ze niks kunnen vinden, eerst dachten ze dat ik pfeiffer had, nou dat was het niet, dus toen door naar een internist omdat ik moe bleef en koorts hield en opgezette halsklieren.Daar is bloedonderzoek op bloedonderzoe op bloedonderzoek en scans en echo's enz gedaan en het enige wat daar uit kwam was dat ik ergens in mijn lijf een infectie had zitten maar niemand die wist wat het was en waar het zat.Toen is mijn bloed opgestuurd naar leiden waar ze onderzoek hebben gedaan naar witte bloedcellen en dergelijke, daar kwam uit naar voren dat ik teveel witte bloedcellen aanmaak maar niet alarmerend veel en dat als ze terugkijken doe ik dat al 10 jaar. al met al maanden verder en niks opgeschoten, behalve dat het met mij wel langzaam steeds beter ging, kreeg meer energie voelde me beter, en nu zijn we een jaar verder en ben ik sinds afgelopen week weer volledig aan het werk, het enige wat ik nu nog heb, is als ik te ver over mijn grenzen gegaan ben, ik echt ziek van vermoeidheid ben en zo 2 dagen nodig heb om bij te komen, stappen zit er bij mij ook nog steeds niet in omdat ik daar gegarandeerd een rekening voor betaal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat was er bij jou aan de hand dan? , misschien kan ik er wat mee
dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niks mee gaat opschieten omdat ze niks kunnen vinden, eerst dachten ze dat ik pfeiffer had, nou dat was het niet, dus toen door naar een internist omdat ik moe bleef en koorts hield en opgezette halsklieren.Daar is bloedonderzoek op bloedonderzoe op bloedonderzoek en scans en echo's enz gedaan en het enige wat daar uit kwam was dat ik ergens in mijn lijf een infectie had zitten maar niemand die wist wat het was en waar het zat.Toen is mijn bloed opgestuurd naar leiden waar ze onderzoek hebben gedaan naar witte bloedcellen en dergelijke, daar kwam uit naar voren dat ik teveel witte bloedcellen aanmaak maar niet alarmerend veel en dat als ze terugkijken doe ik dat al 10 jaar. al met al maanden verder en niks opgeschoten, behalve dat het met mij wel langzaam steeds beter ging, kreeg meer energie voelde me beter, en nu zijn we een jaar verder en ben ik sinds afgelopen week weer volledig aan het werk, het enige wat ik nu nog heb, is als ik te ver over mijn grenzen gegaan ben, ik echt ziek van vermoeidheid ben en zo 2 dagen nodig heb om bij te komen, stappen zit er bij mij ook nog steeds niet in omdat ik daar gegarandeerd een rekening voor betaal.
Ik wens je iig heel veel sterkte en als je nog niet bij een internist loopt dan zou ik een verwijzing vragen, misschien dat ze bij jou wel een oorzaak vinden.
dat klinkt heel bekend, je voelt je soms net een bejaarde terwijl je nog erg jong bent en gewoon je leven wil leiden ipv tegen gehouden worden door je eigen lijfquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dankje, bij mij is het allemaal begonnen met maag/slokdarmklachten en daar kwamen de laatste maanden duizeligheid/gek gevoel in je hoofd/ vermoeidheid bij
maandag weer naar de huisarts, dus we zullen zien wat eruitkomt... ik mis het leven wel heel erg iig
jij snapt hetquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat klinkt heel bekend, je voelt je soms net een bejaarde terwijl je nog erg jong bent en gewoon je leven wil leiden ipv tegen gehouden worden door je eigen lijf
even een hoogtepunt toevoegen: ik heb morgen al een sollicitatie gesprek!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: -beste vriendin is bevallen van een manneke! dus morgen even kijken bij de nieuwe wereldburger, met mama en kind alles goed! dus een absoluut hoogtepunt!![]()
![]()
![]()
- sollicitatie eruit gedaan en nu afwachten.![]()
Dieptepunt: vanmorgen naar de tandarts en er moeten 2 vullingen vervangen worden
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
Hoogtepunten:
Nieuw jurkje gekocht
Vriendin die langskwam
Tof telefoongesprek gevoerd.
Dieptepunten:
Wakker worden met hoofdpijn
Vinger verbrand
Nauwelijks gegeten want aften op m'n tong..
Jullie hoogte -en dieptepunten lijken wel veel op elkaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunten:
- ik heb een nieuwe baan, zo snel gegaan allemaal, sta er even van te kijken
- het zoontje van mijn beste vriendin gezien, een volmaakt prachting kereltje![]()
-leuk gesprek gehad met een vriendin van mij
-leuke dingetje gekocht.
dieptepunt:
-wakker geworden met hoofdpijn en de hele dag niet weggegaan, maar dat mag de pret niet drukken.
Hardlopen, doe je goed!quote:Op donderdag 22 april 2010 07:27 schreef Soempie het volgende:
Hoogtepunten:
- vanmorgen grappig gesprek met m'n vriend. Het besef dat we ontzettend goed bij elkaar passen.
- toch nog vroeg op om hard te lopen.
- 't wordt een productieve dag.
Dieptepunt:
- net gerend en nu al beginnende spierpijn.![]()
Oooh, ik ben jaloers! Een van de katten heeft alle bloemen en knoppen van mijn orchidee gesloopt. Nu staat er alleen nog een zielig takje met blaadjes. En gister lag ook die op de grond.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:59 schreef Yuki het volgende:
Edit: alvast een klein hoogtepuntje:
Mijn orchidee heeft eindelijk weer een bloem!En nog 12 knoppen die ook open mogen
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef kwiwi het volgende:
hoogtepunt: geen
dieptepunt: al teveel om op te noemen, en het is pas 2 uur
Hoogtepunt: Mint_Clansell vond m'n fotoboek leuk, wat mij ook weer enigszins vrolijk stemtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
hoogtepunt: foto(boek) van kwiwi
dieptepunt: al teveel om op te noemen, en het is pas 2 uur
Hoogtepunt: kwiwi enigszins vrolijk stemmen door haar te complimenteren met haar leuke foto(boek).quote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogtepunt: Mint_Clansell vond m'n fotoboek leuk, wat mij ook weer enigszins vrolijk stemt
Dieptepunt: hij kopieert mijn dieptepunt
Hoogtepunten:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dieptepunt: Rare blik dat ik een keer op tijd naar huis ging![]()
Tos dan ook nooit goed he...![]()
Hoogtepunt: mja......![]()
![]()
What's up babe?![]()
![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef eleusis het volgende:
Plus zou ik dan zelfs.. op VAKANTIE kunnen!
Daar durf ik nog niet over na te denken, het is zo lang geledenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice.Al een idee over de bestemming?
Ik ken t gevoelquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef zwartedoos het volgende:
Dieptepunt:thuiskomen in een leeg huis
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Hoogtepunten:
Tis donderdag nog maar 2 nachtjes en EFF met heel speciaal bezoek..![]()
![]()
Loon is al binnen...![]()
![]()
Lieve mailtje gehad vanochtend...![]()
![]()
Dat zijn idd hoogtepunten![]()
![]()
![]()
Dieptepunten:
Tis nog niet eens vrijdag..dus nog geen weekend...![]()
Hele nare opmerking gehad op het werk wat meer veel heeft los gemaakt...
Hint: Anderen weten altijd alles beter lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
EuroDisney?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef Techno het volgende:
Hoogtepunt: Dat komt morgen de hele dag. En nacht, en de volgende dag.
Er was ook weinig zon.quote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: heerlijk uitgeslapen, en eindelijk al mijn studieopdrachten af!
dieptepunt: totaal geen zon gezien vandaagen gisteren ook al weinig vanwege opdrachten!
gisteren was er veel zon, maar toen vond ik van mezelf dat ik aan mn opdrachten moest werken en ik had mezelf beloofd dat ik vandaag in de zon zou gaan liggen omdat het nog beter zou worden dan gisteren, dus het is wel een beetje zuur!quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er was ook weinig zon.![]()
Hoogtepunten: lekker lang in bed gelegen. Vanmorgen en vanmiddag in de tuin zitten lezen, terwijl m'n vriend buiten wat zat te pingelen op de gitaar.Fijne sfeer, lekker gegeten.
Dieptepunt: zon was vrij snel weg.
Ja, dat had ik dus ook. Gister vooral werk gedaan: schoonmaken binnen, boodschappen, bouwmarkt, etc. Hele ochtend niet buiten geweest en 's middags alleen om in de tuin te werken. Dacht ook dat ik dat vandaag dan mooi goed kon maken.quote:Op zondag 25 april 2010 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
gisteren was er veel zon, maar toen vond ik van mezelf dat ik aan mn opdrachten moest werken en ik had mezlef beloofd dat ik vandaag in de zon zou gaan liggen omdat het nog beter zou worden dan gisteren, dus het is wel een beetje zuur!
Welkom thuis in het opgeruimde huisjequote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunten:
* Vroeg naar huis![]()
* Thuis komen in een opgeruimd huisje![]()
Dieptepunten:
* Net iemand ingewerkt krijg ik te horen dat ie het toch niet ziet zitten en dat het vandaag zijn laatste dag is...fijn hoor in de drukste periode van het jaar...![]()
![]()
* Ergens achter komen waardoor ik diep teleurgesteld ben in iemand waarvan ik dacht dat het wel goed zat...![]()
* Te horen krijgen dat alleen ons afdeling op 30 April en 5 Mei moet werken, rest van het bedrijf is gewoon dicht...
het opgeruimde huisje heb ik dan wel gisteravond opgeruimd maar dat maakt niet uit..quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Welkom thuis in het opgeruimde huisje![]()
Dus voor nix iemand ingewerktJe bent toch niet teleurgesteld in mij?
![]()
)
Een troost: ik moet 30 april ook werken![]()
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het opgeruimde huisje heb ik dan wel gisteravond opgeruimd maar dat maakt niet uit..![]()
![]()
nee niet in jou...![]()
![]()
ja leuk als je net met je zoon hebt afgesproken dat we samen naar de Gofferd zouden gaan en dat hij daar gitaar zou spelen......zijn dodelijke en teleurgestelde blik ging door merg en been...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |