even een hoogtepunt toevoegen: ik heb morgen al een sollicitatie gesprek!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: -beste vriendin is bevallen van een manneke! dus morgen even kijken bij de nieuwe wereldburger, met mama en kind alles goed! dus een absoluut hoogtepunt!![]()
![]()
![]()
- sollicitatie eruit gedaan en nu afwachten.![]()
Dieptepunt: vanmorgen naar de tandarts en er moeten 2 vullingen vervangen worden
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
Hoogtepunten:
Nieuw jurkje gekocht
Vriendin die langskwam
Tof telefoongesprek gevoerd.
Dieptepunten:
Wakker worden met hoofdpijn
Vinger verbrand
Nauwelijks gegeten want aften op m'n tong..
Jullie hoogte -en dieptepunten lijken wel veel op elkaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunten:
- ik heb een nieuwe baan, zo snel gegaan allemaal, sta er even van te kijken
- het zoontje van mijn beste vriendin gezien, een volmaakt prachting kereltje![]()
-leuk gesprek gehad met een vriendin van mij
-leuke dingetje gekocht.
dieptepunt:
-wakker geworden met hoofdpijn en de hele dag niet weggegaan, maar dat mag de pret niet drukken.
Hardlopen, doe je goed!quote:Op donderdag 22 april 2010 07:27 schreef Soempie het volgende:
Hoogtepunten:
- vanmorgen grappig gesprek met m'n vriend. Het besef dat we ontzettend goed bij elkaar passen.
- toch nog vroeg op om hard te lopen.
- 't wordt een productieve dag.
Dieptepunt:
- net gerend en nu al beginnende spierpijn.![]()
Oooh, ik ben jaloers! Een van de katten heeft alle bloemen en knoppen van mijn orchidee gesloopt. Nu staat er alleen nog een zielig takje met blaadjes. En gister lag ook die op de grond.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:59 schreef Yuki het volgende:
Edit: alvast een klein hoogtepuntje:
Mijn orchidee heeft eindelijk weer een bloem!En nog 12 knoppen die ook open mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |