quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef kwiwi het volgende:
hoogtepunt: geen
dieptepunt: al teveel om op te noemen, en het is pas 2 uur
Hoogtepunt: Mint_Clansell vond m'n fotoboek leuk, wat mij ook weer enigszins vrolijk stemtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
hoogtepunt: foto(boek) van kwiwi
dieptepunt: al teveel om op te noemen, en het is pas 2 uur
Hoogtepunt: kwiwi enigszins vrolijk stemmen door haar te complimenteren met haar leuke foto(boek).quote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoogtepunt: Mint_Clansell vond m'n fotoboek leuk, wat mij ook weer enigszins vrolijk stemt
Dieptepunt: hij kopieert mijn dieptepunt
Hoogtepunten:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dieptepunt: Rare blik dat ik een keer op tijd naar huis ging![]()
Tos dan ook nooit goed he...![]()
Hoogtepunt: mja......![]()
![]()
What's up babe?![]()
![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef eleusis het volgende:
Plus zou ik dan zelfs.. op VAKANTIE kunnen!
Daar durf ik nog niet over na te denken, het is zo lang geledenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice.Al een idee over de bestemming?
Ik ken t gevoelquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef zwartedoos het volgende:
Dieptepunt:thuiskomen in een leeg huis
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Hoogtepunten:
Tis donderdag nog maar 2 nachtjes en EFF met heel speciaal bezoek..![]()
![]()
Loon is al binnen...![]()
![]()
Lieve mailtje gehad vanochtend...![]()
![]()
Dat zijn idd hoogtepunten![]()
![]()
![]()
Dieptepunten:
Tis nog niet eens vrijdag..dus nog geen weekend...![]()
Hele nare opmerking gehad op het werk wat meer veel heeft los gemaakt...
Hint: Anderen weten altijd alles beter lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
EuroDisney?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef Techno het volgende:
Hoogtepunt: Dat komt morgen de hele dag. En nacht, en de volgende dag.
Er was ook weinig zon.quote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: heerlijk uitgeslapen, en eindelijk al mijn studieopdrachten af!
dieptepunt: totaal geen zon gezien vandaagen gisteren ook al weinig vanwege opdrachten!
gisteren was er veel zon, maar toen vond ik van mezelf dat ik aan mn opdrachten moest werken en ik had mezelf beloofd dat ik vandaag in de zon zou gaan liggen omdat het nog beter zou worden dan gisteren, dus het is wel een beetje zuur!quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er was ook weinig zon.![]()
Hoogtepunten: lekker lang in bed gelegen. Vanmorgen en vanmiddag in de tuin zitten lezen, terwijl m'n vriend buiten wat zat te pingelen op de gitaar.Fijne sfeer, lekker gegeten.
Dieptepunt: zon was vrij snel weg.
Ja, dat had ik dus ook. Gister vooral werk gedaan: schoonmaken binnen, boodschappen, bouwmarkt, etc. Hele ochtend niet buiten geweest en 's middags alleen om in de tuin te werken. Dacht ook dat ik dat vandaag dan mooi goed kon maken.quote:Op zondag 25 april 2010 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
gisteren was er veel zon, maar toen vond ik van mezelf dat ik aan mn opdrachten moest werken en ik had mezlef beloofd dat ik vandaag in de zon zou gaan liggen omdat het nog beter zou worden dan gisteren, dus het is wel een beetje zuur!
Welkom thuis in het opgeruimde huisjequote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef heavenstar het volgende:
Hoogtepunten:
* Vroeg naar huis![]()
* Thuis komen in een opgeruimd huisje![]()
Dieptepunten:
* Net iemand ingewerkt krijg ik te horen dat ie het toch niet ziet zitten en dat het vandaag zijn laatste dag is...fijn hoor in de drukste periode van het jaar...![]()
![]()
* Ergens achter komen waardoor ik diep teleurgesteld ben in iemand waarvan ik dacht dat het wel goed zat...![]()
* Te horen krijgen dat alleen ons afdeling op 30 April en 5 Mei moet werken, rest van het bedrijf is gewoon dicht...
het opgeruimde huisje heb ik dan wel gisteravond opgeruimd maar dat maakt niet uit..quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Welkom thuis in het opgeruimde huisje![]()
Dus voor nix iemand ingewerktJe bent toch niet teleurgesteld in mij?
![]()
)
Een troost: ik moet 30 april ook werken![]()
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het opgeruimde huisje heb ik dan wel gisteravond opgeruimd maar dat maakt niet uit..![]()
![]()
nee niet in jou...![]()
![]()
ja leuk als je net met je zoon hebt afgesproken dat we samen naar de Gofferd zouden gaan en dat hij daar gitaar zou spelen......zijn dodelijke en teleurgestelde blik ging door merg en been...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |