Nice. Zulke momenten voelen altijd goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
met een van de kinderen veel beter en leuker contact dan normaal
Zeker! Heb hem naderhand ook gezegd dat ik het een erg gezellige en geslaagde middag vond en dat we dat maar vaker moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice. Zulke momenten voelen altijd goed.![]()
Mijn hoogtepunten: vakantie geregeld. Goede vriend gebeld en er een ontzettend tof roddelgesprek van gemaakt over onze oude vriendengroep. Was opeens drank bij nodig.Daarna gelijk maar een reünie geregeld met diezelfde vriendengroep en met hem nog een afspraak gemaakt voor over twee weken. Een andere vriend komt weer in Nederland wonen dit jaar.
![]()
Toch nog een leuke avond.
Wat ga je met jezelf doen dan ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoogtepunt: gestopt bij de FP dus weer lekker meer tijd voor mezelf
Dieptepunt: ik ga de gezelligheid daar missen
quote:
Minder wiet telen/roken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Roffasmokes het volgende:
Hoogtepunt : goed gesprek met me ma gehad waarin ze me weer hoop gaf enzo.
dieptepunt : een zelfmoord neiging, iedereen blokken op msn, al mijn vriendschappen beeindigt,
en mijn armen open snijden met m'n schaar. en een terugval in m'n depressie.
De kansloosheid straalt er weer vanafquote:En ik had een kort romantisch momentje met een leuk kassmeisje
wees nou s blij voor die jongen dat hij ook een romantisch momentje heeft gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De kansloosheid straalt er weer vanaf
weet je zeker dat het is omdat je iets hebt gedaan ?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef superdrufus het volgende:
hoogtepunt : Weer eens naar school gegaan en les gevolgd.
dieptepunt: Chicks kijken me de hele dag zomaar aan alsof ik iets heb gedaan
Zal waarschijnlijk wat op me bek hebben gehad ofzoquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
weet je zeker dat het is omdat je iets hebt gedaan ?![]()
anders kan het nog wel een hoogtepunt zijn
jonge, klop eens aan bij de voedselbank. Je kan geen week van water leven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Min: Nog een dagje water drinken. Vage mensen bij een helpdesk..
Plus: moet nog komen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |