Dit.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Hoogtepunt
Geen
Dieptepunt
De hele dag
Jeetje..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef DeBassist het volgende:
dieptepunt: zo ziek dat ik amper op mn benen kan staan en ik weet na maanden nog steeds niet wat er nou aan de hand is
ik zeker....quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dieptepunt: Wss werken in t weekend
Bij mij is t ook al zeker dat het weekend werk gaat wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik zeker....![]()
Hoogtepunten:
Tegen mijn baas gezegd dat ik niet zo verder wil en kan, dat er echt een oplossing MOET komen omdat hij mij anders letterlijk kan oprapen anders over ene paar weken....maandag samen kijken hoe we dit kunnen gaan aanpakken;
Misschien krijgen we binnenkort 2 kittens van een vriend waarvan de poes wss drachten is![]()
Blije reactie van mijn zoon omdat ik lekker vroeg thuis was![]()
Eten besteld bij Spare Ribs express dus ik hoef niet te koken...![]()
Eindelijk weekend!![]()
Dieptepunten:
2 uur verloren op het werk omdat het systeem WEER down was;
Zo moe zijn dat ik ieder moment wel in slaap kan vallen;
Thuis komen, koffie willen en er achter komen dat er GEEN koffie meer in huis is...
Weten dat ik WEER dit weekend MOET werken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:32 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Hoogtepunt: overstelpt met leuke berichtjes![]()
wat was er bij jou aan de hand dan? , misschien kan ik er wat meequote:Op zaterdag 17 april 2010 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jeetje debassist
dat is vervelend en klinkt ook heel bekend, heb er ruim een jaar voor bij de internist gelopen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Duimelot het volgende:
hoogtepunt: weer eennacht gehad met duimelot *zucht* *zijmel*
dieptepunt: oververmoeid
Wat heerlijk om jong te zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Mich92 het volgende:
Hoogtepunt: vanavond zijn m;n ouders het huis uit.
Dieptepunt: mn moeder zeurt en ik verveel me.
Ik denk dat je er niks mee gaat opschieten omdat ze niks kunnen vinden, eerst dachten ze dat ik pfeiffer had, nou dat was het niet, dus toen door naar een internist omdat ik moe bleef en koorts hield en opgezette halsklieren.Daar is bloedonderzoek op bloedonderzoe op bloedonderzoek en scans en echo's enz gedaan en het enige wat daar uit kwam was dat ik ergens in mijn lijf een infectie had zitten maar niemand die wist wat het was en waar het zat.Toen is mijn bloed opgestuurd naar leiden waar ze onderzoek hebben gedaan naar witte bloedcellen en dergelijke, daar kwam uit naar voren dat ik teveel witte bloedcellen aanmaak maar niet alarmerend veel en dat als ze terugkijken doe ik dat al 10 jaar. al met al maanden verder en niks opgeschoten, behalve dat het met mij wel langzaam steeds beter ging, kreeg meer energie voelde me beter, en nu zijn we een jaar verder en ben ik sinds afgelopen week weer volledig aan het werk, het enige wat ik nu nog heb, is als ik te ver over mijn grenzen gegaan ben, ik echt ziek van vermoeidheid ben en zo 2 dagen nodig heb om bij te komen, stappen zit er bij mij ook nog steeds niet in omdat ik daar gegarandeerd een rekening voor betaal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat was er bij jou aan de hand dan? , misschien kan ik er wat mee
dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niks mee gaat opschieten omdat ze niks kunnen vinden, eerst dachten ze dat ik pfeiffer had, nou dat was het niet, dus toen door naar een internist omdat ik moe bleef en koorts hield en opgezette halsklieren.Daar is bloedonderzoek op bloedonderzoe op bloedonderzoek en scans en echo's enz gedaan en het enige wat daar uit kwam was dat ik ergens in mijn lijf een infectie had zitten maar niemand die wist wat het was en waar het zat.Toen is mijn bloed opgestuurd naar leiden waar ze onderzoek hebben gedaan naar witte bloedcellen en dergelijke, daar kwam uit naar voren dat ik teveel witte bloedcellen aanmaak maar niet alarmerend veel en dat als ze terugkijken doe ik dat al 10 jaar. al met al maanden verder en niks opgeschoten, behalve dat het met mij wel langzaam steeds beter ging, kreeg meer energie voelde me beter, en nu zijn we een jaar verder en ben ik sinds afgelopen week weer volledig aan het werk, het enige wat ik nu nog heb, is als ik te ver over mijn grenzen gegaan ben, ik echt ziek van vermoeidheid ben en zo 2 dagen nodig heb om bij te komen, stappen zit er bij mij ook nog steeds niet in omdat ik daar gegarandeerd een rekening voor betaal.
Ik wens je iig heel veel sterkte en als je nog niet bij een internist loopt dan zou ik een verwijzing vragen, misschien dat ze bij jou wel een oorzaak vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |