Hahaha, dat had ik gisteren ook. Ik wilde zo graag iets vets en ongezonds, maar het was gewoon niet in huis en ik was te lui om op de fiets te stappen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb nergens zin in wat betreft eten. Alleen in bram ladagefriet met pindasaus![]()
![]()
Maar die hebben wij hier niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:40 schreef Kolonia het volgende:
Alleen geen softijs, vanwege mogelijke aanwezigheid van de listeria-bacterie.
klik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:46 schreef Soneal het volgende:
Oh, over de Mac; ik heb gisteren ook een muffin gekocht, voor vanmorgen bij de koffie.
Gegevens op de muffin:
Made: 28/03/10 00:14
Ready: 28/03/10 04:14
Discard: 29/03/10 12:14
Die heb ik dus op 30/03/10 om 15:30 gekocht....
Ik heb m net wel opgegeten, want ik maak me niet echt zorgen dat een muffin van 3 dagen oud niet goed meer zou zijn, maar het feit dat het gisteren om 15:30 nog verkocht werd terwijl hij eergisteren om 12:14 al in de prullenbak had moeten verdwijnen geeft me niet het idee dat ze bij deze Mac heel oplettend zijn.....
Nou was ik dat gistermiddag ook niet, maar ik werk niet bij de Mac
Je kunt het ook zelf maken: receptquote:Op donderdag 8 april 2010 10:47 schreef Koningin het volgende:
Oh, nooit bij nagedacht eigenlijk..terwijl softijs toch wel een van mijn zomerse zondes is.....
Oh ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:58 schreef Soneal het volgende:
Maar mag dat wel dan?? Daar zit weer rauw ei in![]()
Idd veelquote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef pessie het volgende:
Cantare fijn dat alles goed is!Is 12 foto's meekrijgen niet erg veel? Wel leuk...
De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
die laatste daar zie ik niet zoveel op![]()
ooo, dat zie ik totaal niet, maar goed, blijft leuk:Dquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Cantare het volgende:
[..]
De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Orea het volgende:
Wow Cantare die laatste is net plaatje van White Noise![]()
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Cantare het volgende:
Haha, kan me voorstellen hoor. En nu (zie post boven je)?
Het 'voordeel' nu is dat ik dus thuis zit... en niet meer 'mag' werken. En het dus rustig aan kan doen en zoals vandaag, blijf ik tot 12 uur in mijn bed liggen, dan kan dat ook... Dus de druk is er wel af.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Cantare het volgende:
Aiai, dat is toch wel naar... maar idd, vooruit kijken!![]()
Had je die links ergens gepost? Kan je ze anders even PM'en? Ik moet ook kleren kopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Ik vind hemhoor Cantare!
Tierr, niet van balen. Het is gebeurd, je kunt er niets meer aan veranderen. Je weet het nu, dus kun je erop letten
(ik denk altijd maar zo, hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben gerookt, gedronken, rauw vlees gegeten. Je wilt het voorkomen, maar als het een keer is gebeurd dan doe je er weinig aan. Er is een kleine kans dat er iets is, bijna verwaarloosbaar en daarom laat je de dingen staan. Maak je dus maar niet te druk)
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Soneal het volgende:
[..]
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.
Daar heb ik me de hele zwangerschap idd zorgen over gemaakt.... vooralsnog heeft hij er niets aan overgehouden, behalve misschien het feit dat hij akelig goed tegen alcohol kan
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich keurig met 37 weken aandient CP
Ik ben manlief per mail aan het overhalen om in mei toch nog een weekje Turkije te doen... IK WIL HET
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met alcoholgewenning
Dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:
Die van mij durft nu al niet eens meer naar Frankrijk, terwijl we dat 2 weken geleden nog zaten te plannen, nu wordt het dus waarschijnlijk weer een weekje Drenthe... of 2, en dan in september/oktober wellicht nog een keer.
Je staat erinquote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef Troeta het volgende:
Mag ik ook in de OP? Want ook ik moet snachts zo vaak plassenIk ben 27 september uitgerekend.
Die rompers in het vorige topic zijn echt stoer!
het gaat beginnen... spannend!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:10 schreef Shirley het volgende:
Gister en vandaag voor het eerst misselijk en overgegeven...ben ook echt heel moe vandaag...
ik had alles al weggedaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds zonder baby
Oeh, spannend Nikki!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Kinderopvang, dus behoorlijk fysiek met al het tillen et cetera.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen!
Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.
Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?
Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.
Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?
Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
Lees mijn post nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Orea het volgende:
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt?en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
een knulquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef maffemuts het volgende:
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goedgeen afwijkingen aangetroffen [ afbeelding ]
dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's
Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
Je kunt altijd eerder beginnen als je wilt toch? Als er opvang geregeld is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf half augustus moet ik weer werken, dus ik heb nog wel heel veel weken na de bevalling inderdaad.
Dus jij mag doorwerken tijdens je verlof en dan die uren die je daardoor overhoud uit laten betalen? Ik geloof niet dat ik daarmee aan zou moeten komen bij mijn baas...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, op mijn werk heeft iedereen een heel stuwmeer aan vrije dagen, ik heb nog iets van 500 uur staan nu. En daar komen de uren die ik heb doorgewerkt tijdens mijn verlof nog bij. Volgend jaar ben ik van plan om er een fiets van te kopen, lekker fietsen met de kleine. Of ik verkoop ze inderdaad, maar dat levert weer een beetje weinig op ivm belasting enzo.
Suzanna, gefeliciteerd met je goede echo!
Het kamertje komt bij babydump vandaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef Fannetje het volgende:
maffemuts; gefeliciteerd, een jongen, wat leuk!
Sonnetje, waar heb je dat kamertje gekocht? Ik vind 'm geweldig!
Als het zover is: Heel veel sterkte en zet 'm op meid!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben gedurende de dag steeds stukjes van de slijmprop verloren...![]()
Zou het dan toch heel misschien dit weekend nog losbarsten?! Zou wel fijn zijn... nouja voorlopig nog geen weeen dus het kan ook nog een eeuwigheid duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* maar nu ZONDER baby in buik!![]()
Vanmorgen om 3:24 uur is onze prachtige dochter Lisa na een bevalling van 4.5 uur geboren! 3380 gram en 50 cm. Alles zit erop en eraan en we zijn lekker aan het genieten! Nu ga ik weer snel m'n bedje in, van de kraam moet ik me rustig houden. Zodra ik weer een beetje mobiel ben zal ik het hele verhaal posten.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Ticootje het volgende:![]()
Ik heb mn wiegje al staan en opgemaakt en alle kleertjes gewassen en gestreken.
![]()
![]()
19 weeks to go.
Jepquote:
whaha je lijkt mij welquote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Ticootje het volgende:![]()
![]()
![]()
19 weeks to go.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Ticootje het volgende:![]()
![]()
![]()
19 weeks to go.
Wat ontzettend pijnlijk! Kun je überhaupt nog zitten? Sterkte vandaag...quote:Op maandag 12 april 2010 06:44 schreef flugeltje het volgende:
Mogge dames, fijne dag allemaal vandaag...
Gister enorm door m'n rug gegaan en nu nog ontzettend veel last van. Gelukkig zojuist uitgevonden dat ik paracetamol mag hebben nu. Hopelijk is e.e.a. snel minder pijnlijk... Nu naar kantoor, na deze week nog maar 8 te gaan tot m'n verlof...
Yep, standaard... Dan weet je of je de kattenbak nog mag doen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Soneal het volgende:
Mooi dat alles goed was Troeta![]()
Is dat tegenwoordig onderdeel van de standaard onderzoeken? Of je anti-stoffen voor toxoplasmose hebt?![]()
Geen idee dat ze daar al op konden testen, wat voel ik me hopeloos oud(erwets)
De gynaecologe heeft me gezegd dat filet americain af en toe mag als je het eerst 48u in de diepvries steektquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef Troeta het volgende:
Nee, maar als je het vraagt kruisen ze een extra hokje aan. Had het toevallig gezien bij de pfaffs, haha, dus heb ik er naar gevraagd.
maar ja, vriendje doet het best goed de kattenbak, had alleen gehoopt op broodjes filet americain
Wot???? Echt??quote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
De gynaecologe heeft me gezegd dat filet americain af en toe mag als je het eerst 48u in de diepvries steekt(ik heb het zelf niet gedaan omdat ik toch nog schrik had, maar blijkbaar kon je zo ook wel eens de drang naar americain bedwingen...)
Dat heeft ze me toch gezegd toen ik vrij beteuterd keek na haar mededeling dat ik niet beschermd benquote:
Gewoon bij de AH bij het broodbeleg.quote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh je hebt ook vegetarische filet... Die smeren ze op het kdv bij Jen op dr brood, ik ga eens vragen wat voor meuk dat is en waar ik het kan kopen.
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Kolonia het volgende:
Ik eet geen vlees, dus dat maakt voor mij niet uit.
Ik vind het niet erg om de kattenbakken te doen, maar de achtertuin moet ook hoognodig op de schop en dat vind ik minder.![]()
Mocht ik snel zwanger raken, dan moest ik misschien mijn man maar niet laten delen in de toxoplasmosekennis.
Ik niet hoor, echt nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Met handschoenen (van die dikke schoonmaakdingen) mag je (helaas) de tuin wel doen
Ben ik allergisch voor!quote:Op maandag 12 april 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Met handschoenen (van die dikke schoonmaakdingen) mag je (helaas) de tuin wel doen
Gevaarlijk voor de baby dus.quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef Troeta het volgende:
Hmmm, maar word je dan zelf ziek of kan de baby er iets van oplopen?
Ikzelf kan namelijk heel goed tegen bedorven dingen eten...wat een talent he, maar wil geen risico's nemen voor de baby natuurlijk.
Ik lust geen vis, of eigenlijk alles wat onder water kan ademen..quote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Koningin het volgende:
Tja, in principe mag je alles eten he.
Maar dan heb je meer kans op die toxoplasmose......
Gister waren we bij vrienden die hadden gerookte zalmook zo verleidelijk.....
Creme brûlée komt uit de oven. Is daarna in de koelkast gezet en vervolgens wordt er een suikerlaagje op gebrand. Geen rauwe eieren dus.quote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Het is een kwestie van een beetje je eigen weg zoeken erin. Ik neem af en toe echt nog wel een softijsje of milkshake, maar wel alleen bij tenten die ik vertrouw. Soms weet ik niet eens dat ik iets fout doe, zo heb ik laatst een heerlijke creme brulee op en las ik hier een paar dagen later dat dit eigenlijk ook niet mag ivm rauwe eieren. En ik leg echt niet altijd m'n vlees bij Martijn op het bord als het nog wat roze is in een drukbezocht restaurant met een flinke omloopsnelheid.
Ik merk dus wel dat ik er wat relaxter in word naarmate ik langer zwanger ben, in het begin kéék ik niet eens naar gerechten waarvan ik gelezen had dat het verkeerd kon gaan.
Overigens laat ik de echt rauwe producten nog altijd liggen, ik snak inmiddels naar een broodje filet americain met uitjes... Die komt op het 'regelen-na-de-bevalling' lijstje van Martijn te staan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |