abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80102719
Cantare, mooie echo foto's! Alleen die laatste zie ik zelfs met de uitleg echt helemaal niks in. Ben geloof ik niet zo goed in echofoto's kijken, behalve als ze echt zo overduidelijk zijn.

Lekker al die vakantieplannen zeg! Wij gaan dit jaar weer niet. We zijn wel een paar daagjes naar London geweest eind februari, dat was wel erg leuk. Maar volgend jaar maar weer echt op vakantie. En dan ineens met 2 kinderen, terwijl we nog niet eens met één kind op vakantie zijn geweest Geen idee hoe we dat moeten gaan aanpakken hahaha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80102894
misschien is dan de derde wel onderweg Tessie
pi_80103207
Whahahhaa Sonnetje!
Nou maar we moeten wel serieus over voorbehoedsmiddelen na gaan denken na deze ja.... Ik wil liever geen hormonen slikken, maar ja, dat condooms niet altijd werken zijn we nu ook wel achter
pi_80103484
nou ik moet voorlopig nog niet denken aan een tweede
Eerst deze maar even. (en van vriendlief mag ik het niet eens hebben over een tweede *lol*)
en de pil dat ga ik iig niet meer doen... merk dat ik nu dezelfde kwaaltjes heb als met pil...

Lijkt me wel lastig om iets goeds te verzinnen kwa anticonceptie hehe, helemaal als je niet meer zo'n vertrouwen in de condooms heb
pi_80103683
Ik heb net m'n 1e tijdschrift van Zwanger.nl in de bus gekregen! Wat leuk en lief en agossie!....

*zwijmelt weg*
Back in business.
pi_80103754
leuk is dat he shirley!
vond ik ook zo leuk al die blaadjes die je krijgt, koopt enzo
voelt gelijk een stuk echter!
pi_80103915
Jaaaa...zoveel dingetjes zijn ook al herkenbaar enzo Kan ook niet wachten tot ik van mezelf mag gaan shoppen
Back in business.
pi_80104231
Ja dat tijdschrift kreeg ik ook vandaag, leuk is dat! Ik krijg ook elke maand Ouders van nu ofzoiets, ook altijd leuk om te lezen. Snap alleen nooit dat ze dat zo lang gratis opsturen.
En gister kreeg ik een babydumpcatalogus, met van die ienimini sokjes erin. Gewoon saaie witte, maar zo lief klein
Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker kan gaan shoppen. Maar ik wil eerst weten of het een jongen of een meisje is. Heb nu alleen maar 1 rompertje en 1 pakje gekocht.
pi_80104830
ik ging helemaal los toen ik wist dat ik een zoon krijg haha.
Mijn schoonmoeder zei laatst: je krijgt er maar 1 he
(maar goed, schoonzusje heeft best weinig vond ik, en die krijgt nog wel een meisje hehe. ik vind babykleertjes gewoon veel te leuk om niet te kopen *lol* heb echt geen idee hoeveel ik heb eigenlijk)
pi_80105023
Over een 2e, hier waren we al aan het grappen gelijk in november de volgende terugplaatsing te doen
Maar we hebben dan ook nog cryo's.. (volledige ivf zou ik zeker nog niet willen) Als dat lukt is het bagger zwaar, hebben we er volgend jaar 2 in augustus met 1 jaar verschil... maar dan zijn we er wel vanaf (het zwangeren dan )

Maargoed, eerst de bevalling maar eens doorstaan, misschien wil ik dan geen 2e meer
pi_80105431
dapper orea haha
nou als ik het heb over de andere kamer op zolder voor een eventuele tweede, dat mag ik dus niet zeggen haha.
(maar die tweede komt er wel hoor )
pi_80105572
Oh orea ik heb er ook nog 8. Worden leuke kindjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80105692
Ik heb er nog 7

En Son, ik zei al tegen de meneer, als we nou net zo'n kamertje tegenkomen als we nu hebben, kunnen we het maar beter kopen dan hebben we het maar vast.

Maar toen was ik ineens koopziek volgens hem
pi_80105759
Als het aan ons ligt dan komt er zeker nog wel een volgende, maar nu denk ik daar nog totaal niet aan, hoor! Eerst deze.
pi_80105822
Ik ga zaterdag een commode halen en dan heb ik alles. In totaal voor minder dan 150 euro.
Van wat ik bespaar koop ik een mooie doek en wat luiertjes erbij.
pi_80105938
das wel leuk tico, voor minder dan 150 euro
wij hebben ietsjes meer uitgegeven (maar goed, hebben dus veel van alle ouders en opa en oma gekregen, dus zelf eigenlijk niets betaald)
pi_80106010
Wij hebben nu alles bij elkaar (kamer, opknappen van de kamer, nieuwe kinderwagen + andere uitzet) voor ongeveer ¤ 1000,- (ex. kleertjes en doeken enzo maar dan nog vind ik dat we het erg netjes doen!)

Ben er wel trots op eigenlijk!
pi_80106037
Sonnetje, voor Jen had ik ook alles nieuw hoor en 5 kinderwagens enz.. Ik vind het nu juist leuk om het helemaal low budget te doen, en alles wat ik heb is gewoon nog mooi. Bijvoorbeeld, wat gebruik je een kinderwagenbak nu? 4 maanden? Daar kan prima nog een kindje in hoor. Gewoon goed zoeken en niet meteen alles willen. Geduld enzo.
pi_80106074
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
pi_80106078
dit was bij ons de boosdoener, de enige kamer die we echt mooi vonden

echt bizar wat ze ervoor durven te vragen...

bij een volgende hoeven we idd geen kamer enzo meer te kopen en de wagen ook niet.
dat scheelt idd wel
ach ja, heb ik iig een goed excuus voor nog een kind, moet wel met de kamer haha
pi_80106081
Kamer opknappen tel ik niet mee, das mijn eigen slaapkamer en die moest toch na 5 jaar wonen zonder nieuw behang erop.
pi_80106122
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
ik had alles al weggedaan.
pi_80106164
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je niet alles meer nieuw koopt. Ik zou nooit een tweede keer zo'n smak geld neertellen (en denk ook niet dat we dat dan krijgen van de ouders enzo ), 1x is meer dan genoeg
pi_80106188
Oh

Maar dan nog inderdaad, beetje rondshoppen loont echt en dan vooral dingen via internet (ook nieuw) kopen! Gewoon in de winkel uitproberen en voelen en kijken wat je wilt, en dan via het www zoeken naar de beste aanbieding is echt een sport geworden voor mij! (maarja, je moet wat als je hele dagen thuis zit )
pi_80106370
tis zowat jammer dat ik alles al heb hehe.
moet een leuke bezigheid gaan verzinnen *lol*
volgens mij ga k vanaf volgende week echt kansloos achter de computer en in de tuin hangen enzo
pi_80106409
Ik heb nog genoeg linkjes voor je hoor Son
pi_80106463
hehe, das mooi pm ze ff
dan heb ik nog wat te doen ook haha
pi_80106475
Ik ga richting bed, mijn drukke Roelofje tot slapen manen!
Is goed Son, doek morgen ofzo wel even.. Gaat je wel geld kosten allemaal super toffe dingen
pi_80106513
truste, ik ga ook slapen, mijn zoon even wakker porren hehe
hijs veel te rustig de afgelopen dagen

*(morgen laatste dag werken joehoe)

zolang ik nog geld op mijn rekening heb staan, kan dat best
pi_80107634
Weltrusten dames! Ik weet niet of mijn beebje slaapt
Ik wil ook kunnen voelen.
Wij hebben de babykamer ook al gekocht, koste 175euro in totaal. Nog een likje verf en klaar! Verder nog niet veel geshopt, eerst weten of het een boy or girl wordt. maar pm me die links maar vast hoor
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_80111533
*meldt* nog steeds zonder baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie. Gefeliciteerd in ieder geval...
pi_80111628
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds zonder baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie. Gefeliciteerd in ieder geval...
Oeh, spannend Nikki!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:18:48 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80112084
Oe NIKKI, spannend hoor... Ik durf niet te zeggen waar het op zou kunnen wijzen, misschien het voorwerk?

Je gaat nu toch niet naar je werk vandaag he?

Doe rustig aan en kijk hoe het zich ontwikkelt vandaag, laten we hopen dat het betekent dat je dit weekend je kindje nog in armen mag houden. Netjes in het weekend zodat je jezelf niet twee dagen lang hoeft te vervelen en maandag gewoon weer kunt gaan werken...

Hier vannacht een rotnacht gehad. Martijn is op een congres en alleen slapen ging niet zo lekker. Was wel blij met de bewegingsruimte in bed, maar het is toch anders. Vanavond maar eens lekker dicht tegen hem aankruipen. Zelfs Willem was ervan ontdaan en is spontaan tot een uurtje of 1 wakker gebleven
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:26:58 #134
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80112174
Wij hebben ook alles al voor nummer 2. Behalve dan als het een jongetje wordt qua kleding xD maar verder wel. Maakt niet uit, we moeten toch wat nieuwe dingen hebben, maar dan nu voor Yade haar kamertje, alleen laten we het ledikant nog wel even staan. Een echt bed voor een twee jarige lijkt me geen succes nog.

Ik voel me beter! Ben vaak nog wel misselijk maar ged verdraagbaar, dus geen medicijnen. Het lijkt alsof ik er beter aan gewend ben ofzo. En moe natuurlijk.Vandaag een afspraak maken voor de 26ste. Dan zou het het eind van mijn eerste trimester zijn, maar ik denk dat ik daar nu wel rond hang. De echo was zo onduidelijk de laatste keer, dat de verloskundige het ook niet met zekerheid durfde te zeggen. Volgens zijn eerste schatting toen, zou ik nu ongeveer 9 weken zwanger zijn.

vandaag naar de bekkenfysio voor preventieve oefeningen et cetera. Ben benieuwd, hopelijk helpt het was en kan ik gewoon lekker doorwerken tot mijn verlof.

Wat een mooie echo's trouwens! <3
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:12:20 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_80112939
Goedemorgen!

Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.

Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?

Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.

Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?

Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:14:36 #136
54772 Silmarwen
pi_80112982
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen!

Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.

Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?

Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.

Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?

Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
Kinderopvang, dus behoorlijk fysiek met al het tillen et cetera.
pi_80113477
Spannend Nikki, klinkt alsof er wat staat te gebeuren

Gisteravond had ik mijn moeder aan de lijn, en als het woord "pessimist" nog niet bestond, dan had men dat "moeder van Soneal" genoemd, maar ze was heel vrolijk want ze had gedroomd dat het een meisje was, en dat het allemaal sneller ging dan ze verwacht had, dus of ik misschien verder was dan ik dacht
Nou lijkt me dat sterk met mijn controlfreakerige bijhouden van temperaturen, ovutesten enz. maar ze vond het zelf heel positief dat ze gedroomd had dat het allemaal goed gegaan was...

En dan hebben we het over de vrouw die ik het in november niet durfde te vertellen omdat ik bang was voor haar negatieve reactie, en dus eerst met mijn vader wat ben gaan drinken om het hem te vertellen, waarop hij aanbood het mijn moeder te vertellen
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:01:18 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80114209
Goedemorgen dames!!

Nou zo even mn wasje ophangen en dan naar de VK.
Vanmiddag ga ik lekker in mn tuin zitten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:31:58 #139
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80115032
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goed geen afwijkingen aangetroffen

dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's

Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80115256
Wow Soneal, dat is wel een omslag wel heel leuk, toch?

Nikki, alle beetjes helpen!! Volgens mij hoeft een slijmprop niet alleen te bestaan uit slijm hoor! Zou best kunnen dat er wat irritatie is aan je baarmoedermond, dat die verweekt, en dat er zo wat bloed vrijkomt.. Spannend!

Becky, poets ze!

Silmarwen, fijn dat je lijkt te 'wennen'... Lijkt me ook niets zo misselijk zijn met dit weer ook nog eens.... kan me er ook weinig bij voorstellen maar dat komt omdat ik in mijn leven mijn keren misselijkheid op 1 hand kan tellen (en daarvan nul in mijn zwangerschap).. Succes bij de bekkenfysio, hoop dat het helpt!

Hier een zo/zo nacht. Eerst helft ging prima, toen begon de meneer weer oerwouden om te zagen dus ik hem een paar keer verzocht om om te draaien, waardoor Roelofje dacht: er wordt gepraat WAKKEERRRRRRR en ik niet meer kon slapen door man én door kind.... heel gezellig hoor, maar niet mijn idee van een nachtrust..

Enfin, vanmorgen dus maar weer iets langer blijven liggen en besloten vandaag weer niks te doen, behalve te genieten van de zon. Wat een weertje, lekkah!
pi_80115274
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt? en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:43:15 #142
258612 nytar
boys boys boys
pi_80115378
Goodmorning! Hier ook lekker geslapen, had alleen wat eerder willen inslapen, maar we hadden visite die nogal luidruchtig het huis verliet en manlief merkte dat ik wakker was dus hij begon ook nog maar even een kletspraatje...had het idee dat het midden in de nacht was, maar dat zal wel meegevallen zijn.

Vandaag mn eerste werkdag bij een naschoolse opvang in Den Haag...ben benieuwd, zo lang thuisgeweest, dat zal wel ff wennen zijn! Verder weinig nieuws...zo lekker het zonnetje in, dat wel! Wat een mooie dag weer!
pi_80116099
Wat fijn dat alles goed was Maffe!
En Nikki, dat klinkt idd alsof er iets staat te gebeuren. Spannend!!

Ik heb vanmorgen maar weer eens mn angelsounds gebruikt, wat is dat toch leuk Duurde wel eventjes voordat ik hte hartje had gevonden, en toen hoorde ik *swoosh swoosh* en was het hartje weer weg. Baby is nu al verstoppertje aan het spelen
pi_80116199
jeeeeeej voor het hartje van de beeb van Tessie! wat cool!!
Nytar, succes dan maar! Zal zeker even wennen zijn....
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:08:38 #145
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80116281
Nikki het klinkt wel als het voorwerk hoor. Bij mijn eerste begon het ook zo en daarna kwam de slijmprop en toen begon de bevalling. Ik hoop dat je nu snel je kleintje mag krijgen. Succes.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:09:40 #146
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116319
lijkt me heerlijk wanneer je wilt het hartje te kunnen horen....ach ik weet dat ie het nog doet, hij schopt hard genoeg.

Ja wordt zeker weer wennen, gelukkig is het op vrijdagmiddag en maar 3 uurtjes ben meer benieuwd hoe een volle week werken wordt geaccepteerd door Dibbes misschien wordt ie er wel heel rustig van!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:10:59 #147
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116365
oeh voorwerk voor Nikki, dat wordt weer zeer regelmatig checken of er al een beeb is geboren!!! yeah! Het werd wel weer tijd zeg, kom maar op met die april baby's
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:15:11 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80116517
Sil, succes bij de bekkenfysio, hopelijk helpt een preventieve aanpak en blijf je goed op de been deze zwangerschap...

becky, poets ze! Nesteldrang of noodzaak?

Son wat fijn dat je moeder zo meeleeft! Zo zie je maar weer dat mensen je soms toch kunnen blijven verrassen...

Tico, veel succes bij de VK. Mooie sticker halen...

Maffe Opgelucht nu? Wat fijn moet het zijn geweest om die verlossende woorden te horen...

Orea, wat heb je toch een lekker druk meisje... Hoop niet dat ze ook na haar geboorte zo actief blijft, ik ben maar wat blij dat Willem nu al hele nachten doorslaapt

Veel plezier met je eerste werkdag nytar!

Blijft bijzonder he Tesse, dat 'woosh, woosh, woosh'

Hier word ik inmiddels compleet gestoord van het oorsuizen... Waar het begon met af en toe even m'n eigen hartslag in m'n oor is het inmiddels al de hele dag door feest. Schijnt te horen bij een lagere bloeddruk, hoop dat dit niet nog de rest van de zwangerschap door blijft gaan... Meer mensen ervaring met oorsuizen?
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:24:05 #149
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80116820
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Orea het volgende:
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt? en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
Lees mijn post nog eens t staat er echt in
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:27:06 #150
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116933
We mogen dus door de blauwe pompoms aannemen dat het een jongen is?!!?
Gefeliciteerd!! En nog meer gefeliciteerd dat ie goed door de controle is gekomen, dat is uiteraard het belangrijkste!
pi_80117068
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef maffemuts het volgende:
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goed geen afwijkingen aangetroffen [ afbeelding ]

dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's

Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
een knul
Wat fijn dat alles goed is!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_80117373
maffemuts, wat heerlijk dat alles goed was! en leuk joh, een zoontje
pi_80117821
ow dames wat schrijven jullie veel
Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen maar merk dat het onthouden echt steeds slechter gaat.

Heb wel veel goed nieuws zoals goede echo's enzo voorbij zien komen
maar ook hormonale buien enzo
dames die veel snachts moeten plassen wat de nachtrust niet ten goede komt,
maar ook weer leuke linkjes voor leuke kleren enzo

Hier gaat het wel, nog aan de sonde en die slang irriteert me echt, ik kan gewoon echt niet lang op zijn
maar door het liggen gaat de rest ook best zeer doen
de traplift is inmiddels geinstalleerd dus dat scheelt me al een heel stuk
gister controle gehad bij de gyn en met kleintje gaat het allemaal goed!
nog max een week of 8

zoals gezegd ik probeer jullie wel bij te houden en ben echt nog wel geintresseerd hoe het met jullie gaat hoor!
pi_80118078
Draak wat ben je al ver En wat fijn dat de traplift er is. Doe je rustig aan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_80118843
Draakje wat naar dat die sonde zoveel last geeft, en dat het op zijn zo beperkt is
De traplift is wel heel erg
En max 8 weken is ook wel te overzien, komt allemaal wel goed

Maffemuts, een goeie echo van een jongentje

Orea, het wordt wel heel lastig als man en kind je nu al samen wakker houden

Fluugs, dat oorsuizen klinkt erg onprettig, hou je het/jezelf een beetje in de gaten?!

[ Bericht 14% gewijzigd door Soneal op 09-04-2010 12:21:34 ]
pi_80119190
Maffe ik ging terugscrollen en zag het nog niet tis dat men begon over blauwe pompons (hoe bedoel je blonT)

Een jongen een knul!!

Draak, dikke knuffel voor jou!
pi_80124098
Maffe, gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat de echo goed was, nu kan het echte genieten beginnen...

Draakje, wat naar dat ze sonde zo irriteerd. Wel fijn dat de traplift er is! Maargoed, maximaal nog 8 weken, ze zijn voorbij voor je het weet!

Hier op een heel klein beetje bruinverlies na verder helemaal niets. Ik ben vanochtend ook gewoon gaan werken en heb net samen met m'n papa boodschappen gedaan, stel je voor dat de baby komt, dan moeten natuurlijk wel de kasten goed gevuld zijn. Ik heb nog snel even een paar extra pakken met beschuiten en roze muizen gehaald. Op wat ongesteldheidspijntjes na dus helemaal niets eigenlijk... de eerste aprilbaby laat dus nog even op zich wachten... ik hou helemaal niet van wachten...
pi_80124512
Wanneer ben jij dan eigenlijk van plan te stoppen met werken Nikki? Echt pas op het moment dat je hevige weeen hebt?
pi_80124706
Euhm, nou sowieso ben ik nu t/m maandag vrij, maar als er dinsdag nog niets gebeurd en ik me goed voel ga ik gewoon weer lekker een ochtendje werken. Ik vind het echt heerlijk om even 3 à 4 uurtjes mijn zinnen te verzetten, het doet me elke keer weer goed! Maargoed, zodra ik denk dat er iets gaat gebeuren dan blijf ik lekker thuis!
pi_80124801
Maar met dat bruinverlies en die krampjes... dat wil toch ook wel zeggen dat er iets gebeurt... Het is toch ook wel lekker/verstandig om even wat tijd voor jezelf te nemen voordat je ineens zo vanuit je werk moet gaan bevallen zeg maar?
pi_80124955
maffemuts; gefeliciteerd, een jongen, wat leuk!

Sonnetje, waar heb je dat kamertje gekocht? Ik vind 'm geweldig!
pi_80124993
Nou ik blijf echt liever bezig... ik heb nu de middagen allemaal voor mezelf en ik ben echt elke dag zo blij als weer thuiskomt. Ik verveel me echt dood namelijk... een slechte eigenschap ik weet het, maar ik kan er niets aan doen.
pi_80125128
Dan hoop ik voor je dat je niet tegen de muren opvliegt als de kleine er eenmaal is, de overgang is natuurlijk wel enorm.
pi_80125485
Ja das nog iets waar ik me best een beetje zorgen over maak. Maargoed dan gaat er ook veel tijd in de kleine zitten, dat scheelt.
pi_80127148
Heb je dan nu extra lang verlof na de bevalling, of wil je dan ook juist weer snel aan de slag? (ja ik ben heel nieuwsgierig, ik weet het )
pi_80127598
Vanaf half augustus moet ik weer werken, dus ik heb nog wel heel veel weken na de bevalling inderdaad.
pi_80128089
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf half augustus moet ik weer werken, dus ik heb nog wel heel veel weken na de bevalling inderdaad.
Je kunt altijd eerder beginnen als je wilt toch? Als er opvang geregeld is natuurlijk
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:10:00 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80129696
Ik kan nu ook in het lijstje, de datum is 24 oktober. 11 weken en 5 dagen nu, grappig is dat, ik dacht al aan ongeveer 12 weken dus dat is geen verrassing.
Verder zag alles er goed uit!
pi_80129754
Wat fijn Suzanna!
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:15:59 #170
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80129968
Het was toch wel weer een verrassing hoe ontroerend het is om het kindje op een scherm te zien voor het eerst... het wordt wat 'echter' ineens weer. Daar doe ik het voor ... dat kindje wat daar zo lief aan het bewegen is!

Moet ik nog ff wat kwijt... ik had vanochtend natuurlijk die echo, toen hebben we snel boodschappen gedaan samen, toen Julia opgehaald, daarna samen gegeten, en dan gaat de tijd heel snel... was ik helemaal vergeten dat mijn dochter Emma (4) vandaag voor het eerst 'maandsluiting' had - dan gaan ze een half uurtje op een podium wat dingetjes doen zoals een gedichtje voorlezen, liedjes zingen, een dansje of een toneelstukje.

Mijn man had de meiden van school gehaald en toen zag ik de schmink op haar wangetjes en toen sloeg de schrik toe: ik was het vergeten ... ik vind het nog steeds zó erg en moest er echt even om huilen. Normaal was ik het niet vergeten, dat weet ik zeker, maar doordat ik zo snel moe ben en niet veel aan m'n hoofd kan hebben, was ik het tóch vergeten. Gelukkig vond ze het zelf niet zo heel erg, ze had me wel verwacht maar leek er niet zo mee te zitten, maar ik moet er de hele tijd aan denken en voel me er zo rot over. Ik had er zó graag bij geweest... ik vind het echt vreselijk om vergeetachtig te zijn. Het voelt zo machteloos zo achteraf om erachter te komen...

[ Bericht 67% gewijzigd door Suzanna op 09-04-2010 17:23:02 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:16:00 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80129969
Suzanna Ik kon je er nog inzetten, dus je staat erin

NIKKI, heb jij straks niet een hele hoop vrije dagen over zo? Ik denk dat je baas er ook niet blij mee is als die allemaal uitbetaald moeten worden
pi_80131430
Ach, op mijn werk heeft iedereen een heel stuwmeer aan vrije dagen, ik heb nog iets van 500 uur staan nu. En daar komen de uren die ik heb doorgewerkt tijdens mijn verlof nog bij. Volgend jaar ben ik van plan om er een fiets van te kopen, lekker fietsen met de kleine. Of ik verkoop ze inderdaad, maar dat levert weer een beetje weinig op ivm belasting enzo.

Suzanna, gefeliciteerd met je goede echo!
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:00:24 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80131556
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, op mijn werk heeft iedereen een heel stuwmeer aan vrije dagen, ik heb nog iets van 500 uur staan nu. En daar komen de uren die ik heb doorgewerkt tijdens mijn verlof nog bij. Volgend jaar ben ik van plan om er een fiets van te kopen, lekker fietsen met de kleine. Of ik verkoop ze inderdaad, maar dat levert weer een beetje weinig op ivm belasting enzo.

Suzanna, gefeliciteerd met je goede echo!
Dus jij mag doorwerken tijdens je verlof en dan die uren die je daardoor overhoud uit laten betalen? Ik geloof niet dat ik daarmee aan zou moeten komen bij mijn baas...

Ik hoop dat je de rust straks na de geboorte van je kindje wel kunt vinden... Lijkt me ook erg lastig als je zo ongedurig wordt van 'stilzitten'...
pi_80132242
Suzanna, ik kan me voorstellen dat je je daar wel rot over voelt ja. Juist net de eerste keer ook. Gelukkig dat ze er zelf niet zo mee zit. En het is ook heel begrijpelijk dat je nu dingen vergeet. NIet te schuldig over voelen hoor!
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:46:11 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80132910
Da's lief van je Tessie... mijn moeder zei het ook al...maar ja, dat is moeilijk tegen te houden zo'n schuldgevoel. Gelukkig is het toch nog een leuke middag geworden, we zijn naar de speeltuin geweest, lekker in de zon.

Nikki, is het nu ook niet juist lekker om er even uit te gaan met het lekkere weer? Met zulk weer lijkt het me juist moeilijk om hele dagen op je werk te zitten...
pi_80133374
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef Fannetje het volgende:
maffemuts; gefeliciteerd, een jongen, wat leuk!

Sonnetje, waar heb je dat kamertje gekocht? Ik vind 'm geweldig!
Het kamertje komt bij babydump vandaan

Maffe, fijn dat alles er goed uitzag op de echo
En een jochie

Verder ben ik eigenlijk alles vergeten wat ik gelezen heb...

Oh ja ook een goede echo voor Suzanna
pi_80134689
Suzanna, wat fijn dat alles goed is!! En inderdaad, wat Tessie zegt... tis vervelend, maar maak je niet te druk
pi_80135190
Yeahhh!! Verlof

Ben weer verwend met chocola, bloemen en tekeningen. Ik heb ook van de hele groep een luiertaart gekregen. Echt heel leuk.

Ik heb sinds gisteren wel last van menstruatie krampen, maar ik lees net dat ik niet de enige ben gelukkig. Alleen ben ik nog maar 34 weekjes en hoop ik dat ík de baby nog wel even binnen houd.

Maar voor jou Nikki hoop ik dat je baby vlug komt! Morgen ofzo..
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_80136373
Lekker Baldria verlof
Ik heb ook soort van verlof hehe, vandaag mijn laatste werkdag gehad...
Ben benieuwd hoe snel ik me ga vervelen
pi_80136724
Ik ben al vanaf mei 2009 zwangerschapsgerelateerd thuis Maar ik verveel me gelukkig helemaal niet

Baldria,leuk die kadootjes! En nu lekker verlof!
pi_80138183
Ik ben gedurende de dag steeds stukjes van de slijmprop verloren...
Zou het dan toch heel misschien dit weekend nog losbarsten?! Zou wel fijn zijn... nouja voorlopig nog geen weeen dus het kan ook nog een eeuwigheid duren.
pi_80139392
Ik denk niet dat je volgende week aan het werk bent Nikki

Baldria met verlof

Suzanna wat fijn dat de echo goed was, jammer dat je de maandsluiting vergeten was, maar daar komt ze wel overheen
pi_80151945
een jongetje voor maffe
Goede echo voor Suzanna

Spannend Nikki!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:49:31 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80152153
Suzanna, ik snap dat je het jezelf aantrekt, maar dat hoeft helemaal niet. Volgende keer ben je er gewoon bij en dan is ze zelf deze keer ook vergeten

Baldria verlof... Geniet ervan meid. Het zal beter weer gaan worden, dus dat maakt het in ieder geval al een stuk leuker thuiszitten...

Sonnetje laatste werkdag, vind je het vervelend of eigenlijk wel even lekker nu? En vervelen is vaak betrekkelijk in voorjaar en zomer vind ik. Er is dan altijd wel ergens iets te doen en mooi weer nodigt sowieso altijd wel uit tot een wandeling of andere activiteit...

Tessie, al bijna een jaar thuis... Ga je nog wel reintegreren denk je? Hoe hebben ze op je werk gereageerd op deze nieuwe zwangerschap, zal een eventueel reintegratieplan wel even flink in de war schoppen denk ik zo.

NIKKI, nu gaat het er echt op lijken. Netjes in het weekend zoals ik al zei Je hoeft jezelf in ieder geval niet te vervelen. Is het al aan het doorzetten? Succes meid

Vandaag wiegje wegbrengen naar fabriek om te laten poedercoaten, ben zo benieuwd naar het eindresultaat

Fijne dag allemaal!
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:53:22 #185
54772 Silmarwen
pi_80152185
Ik ga gewoon alvast jompelen voor NIKKI Ben de hele dag zo'n beetje weg.

Bekkenspecialist was positief. Weinig klachten nog en tussen de twee zwangerschappen geen klachten gehad. Maar gezien de hernia en de vorige zwangerschap met bekkeninstabiliteit, heb ik toch zo'n 10% meer kans dan anderen. Valt mee! Ik ga op haar advies wel een bekkenband aanschaffen voor op mijn werk, als extra ondersteuning.
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:11:30 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_80153067
Oeh, nog geen Nikki!! Dan hoop ik dat ze bezig is! Een paar voor haar!
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:18:43 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80153201
*duimt voor Nikki*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:05:30 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80155417
Ik ben er alweer een beetje overheen geloof ik. Gisteren was ik nogal emotioneel ... raar is dat, dat je zo anders bent dan zonder die hormonen. Ik ben normaal helemaal niet huilerig... (hoewel ik dat ook weleens kan zijn als ik bijna moet menstrueren, maar dat zullen er meer hebben, mijn man zegt dan altijd: je moet zeker bijna ongesteld worden )
Maar vandaag gaat het allemaal wel weer.

Bedankt voor de lieve reacties! Ik ben ook blij met de echo, hoewel er natuurlijk niet veel op te zien is, maar toch wel belangrijke dingen zoals een kloppend hartje, een echt klein kindje en armpjes en beentjes die bewegen.
Aangezien één van mijn oudere zussen was geboren met een rugafwijking (open rug - spina bifida) gaan ze met de 20 weken echo daar extra op controleren. Vind ik dan toch wel weer eng, want je weet maar nooit. Maar goed, ik ga me geen zorgen maken.

Enne, Nikki is gewoon aan het uitslapen jongens!
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:06:22 #189
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80155446
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben gedurende de dag steeds stukjes van de slijmprop verloren...
Zou het dan toch heel misschien dit weekend nog losbarsten?! Zou wel fijn zijn... nouja voorlopig nog geen weeen dus het kan ook nog een eeuwigheid duren.
Als het zover is: Heel veel sterkte en zet 'm op meid!!!
pi_80155877
*meldt*

Niets aan de hand hier. Wel zin in pannenkoeken, dus ik denk dat ik er vanavond maar eens een paar ga bakken... wie weet...
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:41:51 #191
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80157847
Draakje , ontzettend vervelend dat je zoveel last hebt van je sonde en dat je nu zo beperkt bent. Wel heel fijn dat de traplift er al is, dat is echt .

Nikki slijmprop verloren . Ben benieuwd wanneer je aan het werk kunt!

Een goede echo voor Suz

En son die zwangerschapsverlof heeft Geniet ervan.

Oh ja, Maffe krijgt een zoon

Verder heb ik ongetwijfeld nog allerlei updates gelezen maar ben ze even kwijt. Sorry.

Hier alles prima. Kind doet et goed, beweegt elke dag. Heb alleen wat stijve spieren rond mn heupen en "in" m'n heupen, gisteren schoongemaakt bij mn zus en na afloop de hele middag in bed gelegen. Vandaag dus maar even wat meer bewegen! Ik heb nu ook niet meer continu last van het litteken, dus ben eigenlijk heel tevreden.

En het is lente Nikki, lentebaby's zijn nog leuker dan paasbaby's
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:44:21 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80162541
Het is lekker rustig vandaag, mooi betekend dat iedereen iets (hopelijk leuks) aan het ondernemen is

Hier vanmiddag een rondje rommelmarkt gedaan en hét juiste wasboxje voor onze babykamer gevonden Die wordt een beetje 70's zoals een aantal hier al weet met oranje en groen als accentkleuren. En toen kwam ik ergens helemaal onder verstopt een perfect ding tegen. Kan ik echt van genieten als zoiets lukt
SPOILER
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:52:46 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80162713
Hops, in Kinderkamerfototopic deel 28 ermee
(Ik zou het hele kamertje er op inspireren, ziet er leuk uit )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80162977
*meldt* maar nu ZONDER baby in buik!

Vanmorgen om 3:24 uur is onze prachtige dochter Lisa na een bevalling van 4.5 uur geboren! 3380 gram en 50 cm. Alles zit erop en eraan en we zijn lekker aan het genieten! Nu ga ik weer snel m'n bedje in, van de kraam moet ik me rustig houden. Zodra ik weer een beetje mobiel ben zal ik het hele verhaal posten.
pi_80163137
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa!
pi_80163404
Nikki!!! Gefeliciteerd

En grappig; ik had een buurmeisje dat Nikki genoemd werd, en haar zusje heet Lisa
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:23:44 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80163452
Gefeliciteerd met jullie dochter, Nikki!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80163587
gefeliciteerd Nikki
pi_80163589
Wow Nikki!! Gefeliciteerd met Lisa!!
pi_80163874
Feli nikki!
Lekker vlot ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')