ik had alles al weggedaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds zonder baby
Oeh, spannend Nikki!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Kinderopvang, dus behoorlijk fysiek met al het tillen et cetera.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen!
Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.
Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?
Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.
Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?
Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
Lees mijn post nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Orea het volgende:
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt?en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
een knulquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef maffemuts het volgende:
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goedgeen afwijkingen aangetroffen [ afbeelding ]
dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's
Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
Je kunt altijd eerder beginnen als je wilt toch? Als er opvang geregeld is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf half augustus moet ik weer werken, dus ik heb nog wel heel veel weken na de bevalling inderdaad.
Dus jij mag doorwerken tijdens je verlof en dan die uren die je daardoor overhoud uit laten betalen? Ik geloof niet dat ik daarmee aan zou moeten komen bij mijn baas...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, op mijn werk heeft iedereen een heel stuwmeer aan vrije dagen, ik heb nog iets van 500 uur staan nu. En daar komen de uren die ik heb doorgewerkt tijdens mijn verlof nog bij. Volgend jaar ben ik van plan om er een fiets van te kopen, lekker fietsen met de kleine. Of ik verkoop ze inderdaad, maar dat levert weer een beetje weinig op ivm belasting enzo.
Suzanna, gefeliciteerd met je goede echo!
Het kamertje komt bij babydump vandaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef Fannetje het volgende:
maffemuts; gefeliciteerd, een jongen, wat leuk!
Sonnetje, waar heb je dat kamertje gekocht? Ik vind 'm geweldig!
Als het zover is: Heel veel sterkte en zet 'm op meid!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben gedurende de dag steeds stukjes van de slijmprop verloren...![]()
Zou het dan toch heel misschien dit weekend nog losbarsten?! Zou wel fijn zijn... nouja voorlopig nog geen weeen dus het kan ook nog een eeuwigheid duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |