een knulquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef maffemuts het volgende:
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goedgeen afwijkingen aangetroffen [ afbeelding ]
dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's
Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
Je kunt altijd eerder beginnen als je wilt toch? Als er opvang geregeld is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanaf half augustus moet ik weer werken, dus ik heb nog wel heel veel weken na de bevalling inderdaad.
Dus jij mag doorwerken tijdens je verlof en dan die uren die je daardoor overhoud uit laten betalen? Ik geloof niet dat ik daarmee aan zou moeten komen bij mijn baas...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, op mijn werk heeft iedereen een heel stuwmeer aan vrije dagen, ik heb nog iets van 500 uur staan nu. En daar komen de uren die ik heb doorgewerkt tijdens mijn verlof nog bij. Volgend jaar ben ik van plan om er een fiets van te kopen, lekker fietsen met de kleine. Of ik verkoop ze inderdaad, maar dat levert weer een beetje weinig op ivm belasting enzo.
Suzanna, gefeliciteerd met je goede echo!
Het kamertje komt bij babydump vandaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef Fannetje het volgende:
maffemuts; gefeliciteerd, een jongen, wat leuk!
Sonnetje, waar heb je dat kamertje gekocht? Ik vind 'm geweldig!
Als het zover is: Heel veel sterkte en zet 'm op meid!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben gedurende de dag steeds stukjes van de slijmprop verloren...![]()
Zou het dan toch heel misschien dit weekend nog losbarsten?! Zou wel fijn zijn... nouja voorlopig nog geen weeen dus het kan ook nog een eeuwigheid duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |