abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80102719
Cantare, mooie echo foto's! Alleen die laatste zie ik zelfs met de uitleg echt helemaal niks in. Ben geloof ik niet zo goed in echofoto's kijken, behalve als ze echt zo overduidelijk zijn.

Lekker al die vakantieplannen zeg! Wij gaan dit jaar weer niet. We zijn wel een paar daagjes naar London geweest eind februari, dat was wel erg leuk. Maar volgend jaar maar weer echt op vakantie. En dan ineens met 2 kinderen, terwijl we nog niet eens met één kind op vakantie zijn geweest Geen idee hoe we dat moeten gaan aanpakken hahaha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80102894
misschien is dan de derde wel onderweg Tessie
pi_80103207
Whahahhaa Sonnetje!
Nou maar we moeten wel serieus over voorbehoedsmiddelen na gaan denken na deze ja.... Ik wil liever geen hormonen slikken, maar ja, dat condooms niet altijd werken zijn we nu ook wel achter
pi_80103484
nou ik moet voorlopig nog niet denken aan een tweede
Eerst deze maar even. (en van vriendlief mag ik het niet eens hebben over een tweede *lol*)
en de pil dat ga ik iig niet meer doen... merk dat ik nu dezelfde kwaaltjes heb als met pil...

Lijkt me wel lastig om iets goeds te verzinnen kwa anticonceptie hehe, helemaal als je niet meer zo'n vertrouwen in de condooms heb
pi_80103683
Ik heb net m'n 1e tijdschrift van Zwanger.nl in de bus gekregen! Wat leuk en lief en agossie!....

*zwijmelt weg*
Back in business.
pi_80103754
leuk is dat he shirley!
vond ik ook zo leuk al die blaadjes die je krijgt, koopt enzo
voelt gelijk een stuk echter!
pi_80103915
Jaaaa...zoveel dingetjes zijn ook al herkenbaar enzo Kan ook niet wachten tot ik van mezelf mag gaan shoppen
Back in business.
pi_80104231
Ja dat tijdschrift kreeg ik ook vandaag, leuk is dat! Ik krijg ook elke maand Ouders van nu ofzoiets, ook altijd leuk om te lezen. Snap alleen nooit dat ze dat zo lang gratis opsturen.
En gister kreeg ik een babydumpcatalogus, met van die ienimini sokjes erin. Gewoon saaie witte, maar zo lief klein
Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker kan gaan shoppen. Maar ik wil eerst weten of het een jongen of een meisje is. Heb nu alleen maar 1 rompertje en 1 pakje gekocht.
pi_80104830
ik ging helemaal los toen ik wist dat ik een zoon krijg haha.
Mijn schoonmoeder zei laatst: je krijgt er maar 1 he
(maar goed, schoonzusje heeft best weinig vond ik, en die krijgt nog wel een meisje hehe. ik vind babykleertjes gewoon veel te leuk om niet te kopen *lol* heb echt geen idee hoeveel ik heb eigenlijk)
pi_80105023
Over een 2e, hier waren we al aan het grappen gelijk in november de volgende terugplaatsing te doen
Maar we hebben dan ook nog cryo's.. (volledige ivf zou ik zeker nog niet willen) Als dat lukt is het bagger zwaar, hebben we er volgend jaar 2 in augustus met 1 jaar verschil... maar dan zijn we er wel vanaf (het zwangeren dan )

Maargoed, eerst de bevalling maar eens doorstaan, misschien wil ik dan geen 2e meer
pi_80105431
dapper orea haha
nou als ik het heb over de andere kamer op zolder voor een eventuele tweede, dat mag ik dus niet zeggen haha.
(maar die tweede komt er wel hoor )
pi_80105572
Oh orea ik heb er ook nog 8. Worden leuke kindjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80105692
Ik heb er nog 7

En Son, ik zei al tegen de meneer, als we nou net zo'n kamertje tegenkomen als we nu hebben, kunnen we het maar beter kopen dan hebben we het maar vast.

Maar toen was ik ineens koopziek volgens hem
pi_80105759
Als het aan ons ligt dan komt er zeker nog wel een volgende, maar nu denk ik daar nog totaal niet aan, hoor! Eerst deze.
pi_80105822
Ik ga zaterdag een commode halen en dan heb ik alles. In totaal voor minder dan 150 euro.
Van wat ik bespaar koop ik een mooie doek en wat luiertjes erbij.
pi_80105938
das wel leuk tico, voor minder dan 150 euro
wij hebben ietsjes meer uitgegeven (maar goed, hebben dus veel van alle ouders en opa en oma gekregen, dus zelf eigenlijk niets betaald)
pi_80106010
Wij hebben nu alles bij elkaar (kamer, opknappen van de kamer, nieuwe kinderwagen + andere uitzet) voor ongeveer ¤ 1000,- (ex. kleertjes en doeken enzo maar dan nog vind ik dat we het erg netjes doen!)

Ben er wel trots op eigenlijk!
pi_80106037
Sonnetje, voor Jen had ik ook alles nieuw hoor en 5 kinderwagens enz.. Ik vind het nu juist leuk om het helemaal low budget te doen, en alles wat ik heb is gewoon nog mooi. Bijvoorbeeld, wat gebruik je een kinderwagenbak nu? 4 maanden? Daar kan prima nog een kindje in hoor. Gewoon goed zoeken en niet meteen alles willen. Geduld enzo.
pi_80106074
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
pi_80106078
dit was bij ons de boosdoener, de enige kamer die we echt mooi vonden

echt bizar wat ze ervoor durven te vragen...

bij een volgende hoeven we idd geen kamer enzo meer te kopen en de wagen ook niet.
dat scheelt idd wel
ach ja, heb ik iig een goed excuus voor nog een kind, moet wel met de kamer haha
pi_80106081
Kamer opknappen tel ik niet mee, das mijn eigen slaapkamer en die moest toch na 5 jaar wonen zonder nieuw behang erop.
pi_80106122
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
ik had alles al weggedaan.
pi_80106164
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je niet alles meer nieuw koopt. Ik zou nooit een tweede keer zo'n smak geld neertellen (en denk ook niet dat we dat dan krijgen van de ouders enzo ), 1x is meer dan genoeg
pi_80106188
Oh

Maar dan nog inderdaad, beetje rondshoppen loont echt en dan vooral dingen via internet (ook nieuw) kopen! Gewoon in de winkel uitproberen en voelen en kijken wat je wilt, en dan via het www zoeken naar de beste aanbieding is echt een sport geworden voor mij! (maarja, je moet wat als je hele dagen thuis zit )
pi_80106370
tis zowat jammer dat ik alles al heb hehe.
moet een leuke bezigheid gaan verzinnen *lol*
volgens mij ga k vanaf volgende week echt kansloos achter de computer en in de tuin hangen enzo
pi_80106409
Ik heb nog genoeg linkjes voor je hoor Son
pi_80106463
hehe, das mooi pm ze ff
dan heb ik nog wat te doen ook haha
pi_80106475
Ik ga richting bed, mijn drukke Roelofje tot slapen manen!
Is goed Son, doek morgen ofzo wel even.. Gaat je wel geld kosten allemaal super toffe dingen
pi_80106513
truste, ik ga ook slapen, mijn zoon even wakker porren hehe
hijs veel te rustig de afgelopen dagen

*(morgen laatste dag werken joehoe)

zolang ik nog geld op mijn rekening heb staan, kan dat best
pi_80107634
Weltrusten dames! Ik weet niet of mijn beebje slaapt
Ik wil ook kunnen voelen.
Wij hebben de babykamer ook al gekocht, koste 175euro in totaal. Nog een likje verf en klaar! Verder nog niet veel geshopt, eerst weten of het een boy or girl wordt. maar pm me die links maar vast hoor
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_80111533
*meldt* nog steeds zonder baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie. Gefeliciteerd in ieder geval...
pi_80111628
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds zonder baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie. Gefeliciteerd in ieder geval...
Oeh, spannend Nikki!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:18:48 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80112084
Oe NIKKI, spannend hoor... Ik durf niet te zeggen waar het op zou kunnen wijzen, misschien het voorwerk?

Je gaat nu toch niet naar je werk vandaag he?

Doe rustig aan en kijk hoe het zich ontwikkelt vandaag, laten we hopen dat het betekent dat je dit weekend je kindje nog in armen mag houden. Netjes in het weekend zodat je jezelf niet twee dagen lang hoeft te vervelen en maandag gewoon weer kunt gaan werken...

Hier vannacht een rotnacht gehad. Martijn is op een congres en alleen slapen ging niet zo lekker. Was wel blij met de bewegingsruimte in bed, maar het is toch anders. Vanavond maar eens lekker dicht tegen hem aankruipen. Zelfs Willem was ervan ontdaan en is spontaan tot een uurtje of 1 wakker gebleven
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:26:58 #134
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80112174
Wij hebben ook alles al voor nummer 2. Behalve dan als het een jongetje wordt qua kleding xD maar verder wel. Maakt niet uit, we moeten toch wat nieuwe dingen hebben, maar dan nu voor Yade haar kamertje, alleen laten we het ledikant nog wel even staan. Een echt bed voor een twee jarige lijkt me geen succes nog.

Ik voel me beter! Ben vaak nog wel misselijk maar ged verdraagbaar, dus geen medicijnen. Het lijkt alsof ik er beter aan gewend ben ofzo. En moe natuurlijk.Vandaag een afspraak maken voor de 26ste. Dan zou het het eind van mijn eerste trimester zijn, maar ik denk dat ik daar nu wel rond hang. De echo was zo onduidelijk de laatste keer, dat de verloskundige het ook niet met zekerheid durfde te zeggen. Volgens zijn eerste schatting toen, zou ik nu ongeveer 9 weken zwanger zijn.

vandaag naar de bekkenfysio voor preventieve oefeningen et cetera. Ben benieuwd, hopelijk helpt het was en kan ik gewoon lekker doorwerken tot mijn verlof.

Wat een mooie echo's trouwens! <3
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:12:20 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_80112939
Goedemorgen!

Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.

Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?

Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.

Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?

Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:14:36 #136
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80112982
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen!

Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.

Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?

Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.

Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?

Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
Kinderopvang, dus behoorlijk fysiek met al het tillen et cetera.
pi_80113477
Spannend Nikki, klinkt alsof er wat staat te gebeuren

Gisteravond had ik mijn moeder aan de lijn, en als het woord "pessimist" nog niet bestond, dan had men dat "moeder van Soneal" genoemd, maar ze was heel vrolijk want ze had gedroomd dat het een meisje was, en dat het allemaal sneller ging dan ze verwacht had, dus of ik misschien verder was dan ik dacht
Nou lijkt me dat sterk met mijn controlfreakerige bijhouden van temperaturen, ovutesten enz. maar ze vond het zelf heel positief dat ze gedroomd had dat het allemaal goed gegaan was...

En dan hebben we het over de vrouw die ik het in november niet durfde te vertellen omdat ik bang was voor haar negatieve reactie, en dus eerst met mijn vader wat ben gaan drinken om het hem te vertellen, waarop hij aanbood het mijn moeder te vertellen
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:01:18 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80114209
Goedemorgen dames!!

Nou zo even mn wasje ophangen en dan naar de VK.
Vanmiddag ga ik lekker in mn tuin zitten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:31:58 #139
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80115032
Had beloofd gister al de update te plaatsen, mja zoals gewoonlijk nemen mensen hun foon niet op en zo als je ze "nodig hebt".
Anyhow, iedereen die t moet weten weet t nu
Echo was zeer goed geen afwijkingen aangetroffen

dikke knuf en bedankt voor de lieve pm's

Ps Nikki als je twijfelt gewoon je gyn/verloskundige bellen, better safe than sorry
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80115256
Wow Soneal, dat is wel een omslag wel heel leuk, toch?

Nikki, alle beetjes helpen!! Volgens mij hoeft een slijmprop niet alleen te bestaan uit slijm hoor! Zou best kunnen dat er wat irritatie is aan je baarmoedermond, dat die verweekt, en dat er zo wat bloed vrijkomt.. Spannend!

Becky, poets ze!

Silmarwen, fijn dat je lijkt te 'wennen'... Lijkt me ook niets zo misselijk zijn met dit weer ook nog eens.... kan me er ook weinig bij voorstellen maar dat komt omdat ik in mijn leven mijn keren misselijkheid op 1 hand kan tellen (en daarvan nul in mijn zwangerschap).. Succes bij de bekkenfysio, hoop dat het helpt!

Hier een zo/zo nacht. Eerst helft ging prima, toen begon de meneer weer oerwouden om te zagen dus ik hem een paar keer verzocht om om te draaien, waardoor Roelofje dacht: er wordt gepraat WAKKEERRRRRRR en ik niet meer kon slapen door man én door kind.... heel gezellig hoor, maar niet mijn idee van een nachtrust..

Enfin, vanmorgen dus maar weer iets langer blijven liggen en besloten vandaag weer niks te doen, behalve te genieten van de zon. Wat een weertje, lekkah!
pi_80115274
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt? en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:43:15 #142
258612 nytar
boys boys boys
pi_80115378
Goodmorning! Hier ook lekker geslapen, had alleen wat eerder willen inslapen, maar we hadden visite die nogal luidruchtig het huis verliet en manlief merkte dat ik wakker was dus hij begon ook nog maar even een kletspraatje...had het idee dat het midden in de nacht was, maar dat zal wel meegevallen zijn.

Vandaag mn eerste werkdag bij een naschoolse opvang in Den Haag...ben benieuwd, zo lang thuisgeweest, dat zal wel ff wennen zijn! Verder weinig nieuws...zo lekker het zonnetje in, dat wel! Wat een mooie dag weer!
pi_80116099
Wat fijn dat alles goed was Maffe!
En Nikki, dat klinkt idd alsof er iets staat te gebeuren. Spannend!!

Ik heb vanmorgen maar weer eens mn angelsounds gebruikt, wat is dat toch leuk Duurde wel eventjes voordat ik hte hartje had gevonden, en toen hoorde ik *swoosh swoosh* en was het hartje weer weg. Baby is nu al verstoppertje aan het spelen
pi_80116199
jeeeeeej voor het hartje van de beeb van Tessie! wat cool!!
Nytar, succes dan maar! Zal zeker even wennen zijn....
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:08:38 #145
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80116281
Nikki het klinkt wel als het voorwerk hoor. Bij mijn eerste begon het ook zo en daarna kwam de slijmprop en toen begon de bevalling. Ik hoop dat je nu snel je kleintje mag krijgen. Succes.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:09:40 #146
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116319
lijkt me heerlijk wanneer je wilt het hartje te kunnen horen....ach ik weet dat ie het nog doet, hij schopt hard genoeg.

Ja wordt zeker weer wennen, gelukkig is het op vrijdagmiddag en maar 3 uurtjes ben meer benieuwd hoe een volle week werken wordt geaccepteerd door Dibbes misschien wordt ie er wel heel rustig van!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:10:59 #147
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116365
oeh voorwerk voor Nikki, dat wordt weer zeer regelmatig checken of er al een beeb is geboren!!! yeah! Het werd wel weer tijd zeg, kom maar op met die april baby's
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:15:11 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80116517
Sil, succes bij de bekkenfysio, hopelijk helpt een preventieve aanpak en blijf je goed op de been deze zwangerschap...

becky, poets ze! Nesteldrang of noodzaak?

Son wat fijn dat je moeder zo meeleeft! Zo zie je maar weer dat mensen je soms toch kunnen blijven verrassen...

Tico, veel succes bij de VK. Mooie sticker halen...

Maffe Opgelucht nu? Wat fijn moet het zijn geweest om die verlossende woorden te horen...

Orea, wat heb je toch een lekker druk meisje... Hoop niet dat ze ook na haar geboorte zo actief blijft, ik ben maar wat blij dat Willem nu al hele nachten doorslaapt

Veel plezier met je eerste werkdag nytar!

Blijft bijzonder he Tesse, dat 'woosh, woosh, woosh'

Hier word ik inmiddels compleet gestoord van het oorsuizen... Waar het begon met af en toe even m'n eigen hartslag in m'n oor is het inmiddels al de hele dag door feest. Schijnt te horen bij een lagere bloeddruk, hoop dat dit niet nog de rest van de zwangerschap door blijft gaan... Meer mensen ervaring met oorsuizen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:24:05 #149
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80116820
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Orea het volgende:
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt? en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
Lees mijn post nog eens t staat er echt in
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:27:06 #150
258612 nytar
boys boys boys
pi_80116933
We mogen dus door de blauwe pompoms aannemen dat het een jongen is?!!?
Gefeliciteerd!! En nog meer gefeliciteerd dat ie goed door de controle is gekomen, dat is uiteraard het belangrijkste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')