abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80075198
Weet je dat zeker??

Uit hetzelfde topic, en over hoe goed alles bij de Mac wordt bijgehouden....:
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:46 schreef Soneal het volgende:
Oh, over de Mac; ik heb gisteren ook een muffin gekocht, voor vanmorgen bij de koffie.

Gegevens op de muffin:
Made: 28/03/10 00:14
Ready: 28/03/10 04:14
Discard: 29/03/10 12:14

Die heb ik dus op 30/03/10 om 15:30 gekocht....
Ik heb m net wel opgegeten, want ik maak me niet echt zorgen dat een muffin van 3 dagen oud niet goed meer zou zijn, maar het feit dat het gisteren om 15:30 nog verkocht werd terwijl hij eergisteren om 12:14 al in de prullenbak had moeten verdwijnen geeft me niet het idee dat ze bij deze Mac heel oplettend zijn.....
Nou was ik dat gistermiddag ook niet, maar ik werk niet bij de Mac
pi_80075209
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:47 schreef Koningin het volgende:
Oh, nooit bij nagedacht eigenlijk.. terwijl softijs toch wel een van mijn zomerse zondes is.....
Je kunt het ook zelf maken: recept
pi_80075254
Maar mag dat wel dan?? Daar zit weer rauw ei in

Mijn Lief baalt ook zo; hij had net een Crème Brûlée brander gekocht en zijn Crème Brûlée recept geperfectioneerd, mag ik dat nu niet meer hebben
pi_80075327
Nee geen rauw ei.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80075442
Ja mcdonalds maakt de machines wel goed schoon.
Het probleem zijn de bedrijven zonder een schoonmaak protocol en daar heb je dan de kans op listeria
Maar er zijn ook heel veel verloskundige die dit je niet eens vertellen, die van mij had dat nooit gemeld
pi_80075504
en het schoonmaken gebeurt ook niet door de werknemers he. maar door ingehuurde bedrijven
Ik weet dat toen ik bij de mac werkte er iedere nacht een mega groep lui kwam schoonmaken van grils etc
pi_80075511
de mijne heeft t ook niet verteld idd
pi_80075649
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:58 schreef Soneal het volgende:
Maar mag dat wel dan?? Daar zit weer rauw ei in
Oh ja.

Dat zit volgens mij sowieso vaak in vers ijs. In mijn eigen recepten wel iig.
Zou dat voor ijs van de ijssalon ook gelden?
pi_80075721
Ik weet het niet, ik stort me wel op een zomer van waterijs....
Met een beetje mazzel bedenk ik nog wel allerlei spannende vruchtendrank dingetjes
pi_80076222
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef pessie het volgende:
Cantare fijn dat alles goed is! Is 12 foto's meekrijgen niet erg veel? Wel leuk...
Idd veel de vorige keer kreeg ik er ook zoveel, dat was bij dezelfde echoscopiste.

Hier 3:

En de jankfoto (die "wolk" op de voorgrond is de placenta):

pi_80076333
die laatste daar zie ik niet zoveel op
wel leuk 12 foto's
beter dan de 3 die ik kreeg...die niet eens mooi zijn lang leve de pretecho haha

mooie plaatjes hoor cantare en fijn dat alles goed was!
pi_80076410
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
die laatste daar zie ik niet zoveel op
De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.
pi_80076469
Is dat het ruggetje met achterhoofd die laatste foto?

Blijft mooi die echo's!
pi_80076498
Ik zal 'm even photoshoppen

pi_80076503
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Cantare het volgende:

[..]

De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.
ooo, dat zie ik totaal niet, maar goed, blijft leuk:D
pi_80076780
Haha, kan me voorstellen hoor. En nu (zie post boven je)?
pi_80077063
Wat een prachtige foto's
pi_80077127
Cantare!! Wat heerlijk dat alles er goed uitzag!!

Mijn vlos heeft me het wel verteld, maar daar ging het erom dat je juist naar plekken moet gaan waar de doorloopsnelheid hoog is, omdat daar de bacterie geen kans krijgt om zich lekker te nestelen en te vermenigvuldigen
Ik ben eergisteren alweer naar Mariola geweest dat is een Italiaanse Ijsboer, en heb zo'n mega chocolade/koek-bak met 4 bollen ijs verorberd 't Kind werd er gewoon druk van.

Moguh overigens het is de hele week alweer drama met slapen, dus ik ben blijven liggen vanmorgen...
pi_80077153
Wow Cantare die laatste is net plaatje van White Noise
pi_80077220
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Orea het volgende:
Wow Cantare die laatste is net plaatje van White Noise

Balen van dat slechte slapen. Waar komt dat nou door?
pi_80077579
Verklevingen die aan allerlei organen trekken 's nachts waardoor ik elke 1,5 uur het gevoel heb alsof ik héél erg nodig moet!! En 's nachts trekt mijn buik aan alle kanten waardoor de 'blindedarmpijn' (die dus niet van mijn blinde darm afkomt) weer opsteekt...

Tropenjaren! Ach nog max 20 weken

Mag ik even jubelen? Van één van de sites uit de linken kreeg ik zojuist een prachtige witte lange linnen broek binnen Heb er 9 euro voor betaald, maar het prijskaartje van wat ie in de winkel kost hing er nog aan 89 euro (dáár kan ik dus heel erg blij van worden!) /gekkenpost
pi_80077818
Aiai, dat is toch wel naar... maar idd, vooruit kijken!

Had je die links ergens gepost? Kan je ze anders even PM'en? Ik moet ook kleren kopen.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:10:59 #48
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80078144
Cantare wat een mooie foto's zeg!

En Orea wat balen dat het weer zo drama is 's nachts met slapen. Trek je de pijn allemaal nog wel? Volgens mij is pijn ook wel heel vermoeiend Kun je me die link misschien sturen? Ik ben dol op het dragen van een witte linnen broek in de zomer, maar vind 70 euro betalen voor een broek die ik 1 zomer aan kan een beetje veel (moet een lange hebben omdat ik nogal lange stelten onder mn lijf heb zitten).

En de doorloopsnelheid van het apparaat bij de Mac is wel hoog, daar wordt continu uit getapt. Had laatst een milk shake van de ikea, had er even niet aan gedacht, vond het wel even spannend. Maar ben niet ziek geworden en kind doet het prima dus is goed gegaan.
pi_80078146
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Cantare het volgende:
Haha, kan me voorstellen hoor. En nu (zie post boven je)?
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:19:25 #50
258612 nytar
boys boys boys
pi_80078456
Mooie echo foto's cantare!
Zelf nu 2 slechte nachten gehad, niet eens een volle blaas ofzo, maar toch wakker worden en een uur later nog niet slapen...
Vandaag wel bij de verloskundige geweest en daar was weer alles goed, nog altijd een keurige bloeddruk, nette buik en goed gegroeid! Hij ligt wel duidelijk met zn benen naar beneden volgens haar....dat had ik dr ook wel kunnen vertellen. Elke karate trap komt op mn blaas en darm terecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')