Hahaha, dat had ik gisteren ook. Ik wilde zo graag iets vets en ongezonds, maar het was gewoon niet in huis en ik was te lui om op de fiets te stappen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb nergens zin in wat betreft eten. Alleen in bram ladagefriet met pindasaus![]()
![]()
Maar die hebben wij hier niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:40 schreef Kolonia het volgende:
Alleen geen softijs, vanwege mogelijke aanwezigheid van de listeria-bacterie.
klik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:46 schreef Soneal het volgende:
Oh, over de Mac; ik heb gisteren ook een muffin gekocht, voor vanmorgen bij de koffie.
Gegevens op de muffin:
Made: 28/03/10 00:14
Ready: 28/03/10 04:14
Discard: 29/03/10 12:14
Die heb ik dus op 30/03/10 om 15:30 gekocht....
Ik heb m net wel opgegeten, want ik maak me niet echt zorgen dat een muffin van 3 dagen oud niet goed meer zou zijn, maar het feit dat het gisteren om 15:30 nog verkocht werd terwijl hij eergisteren om 12:14 al in de prullenbak had moeten verdwijnen geeft me niet het idee dat ze bij deze Mac heel oplettend zijn.....
Nou was ik dat gistermiddag ook niet, maar ik werk niet bij de Mac
Je kunt het ook zelf maken: receptquote:Op donderdag 8 april 2010 10:47 schreef Koningin het volgende:
Oh, nooit bij nagedacht eigenlijk..terwijl softijs toch wel een van mijn zomerse zondes is.....
Oh ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:58 schreef Soneal het volgende:
Maar mag dat wel dan?? Daar zit weer rauw ei in![]()
Idd veelquote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef pessie het volgende:
Cantare fijn dat alles goed is!Is 12 foto's meekrijgen niet erg veel? Wel leuk...
De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
die laatste daar zie ik niet zoveel op![]()
ooo, dat zie ik totaal niet, maar goed, blijft leuk:Dquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Cantare het volgende:
[..]
De "wolk" op de voorgrond is de placenta, het zwarte rondje daarboven is z'n/d'r mond, en links daarvan de neus enzo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Orea het volgende:
Wow Cantare die laatste is net plaatje van White Noise![]()
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Cantare het volgende:
Haha, kan me voorstellen hoor. En nu (zie post boven je)?
Het 'voordeel' nu is dat ik dus thuis zit... en niet meer 'mag' werken. En het dus rustig aan kan doen en zoals vandaag, blijf ik tot 12 uur in mijn bed liggen, dan kan dat ook... Dus de druk is er wel af.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Cantare het volgende:
Aiai, dat is toch wel naar... maar idd, vooruit kijken!![]()
Had je die links ergens gepost? Kan je ze anders even PM'en? Ik moet ook kleren kopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Ik vind hemhoor Cantare!
Tierr, niet van balen. Het is gebeurd, je kunt er niets meer aan veranderen. Je weet het nu, dus kun je erop letten
(ik denk altijd maar zo, hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben gerookt, gedronken, rauw vlees gegeten. Je wilt het voorkomen, maar als het een keer is gebeurd dan doe je er weinig aan. Er is een kleine kans dat er iets is, bijna verwaarloosbaar en daarom laat je de dingen staan. Maak je dus maar niet te druk)
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Soneal het volgende:
[..]
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.
Daar heb ik me de hele zwangerschap idd zorgen over gemaakt.... vooralsnog heeft hij er niets aan overgehouden, behalve misschien het feit dat hij akelig goed tegen alcohol kan
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich keurig met 37 weken aandient CP
Ik ben manlief per mail aan het overhalen om in mei toch nog een weekje Turkije te doen... IK WIL HET
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met alcoholgewenning
Dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:
Die van mij durft nu al niet eens meer naar Frankrijk, terwijl we dat 2 weken geleden nog zaten te plannen, nu wordt het dus waarschijnlijk weer een weekje Drenthe... of 2, en dan in september/oktober wellicht nog een keer.
Je staat erinquote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef Troeta het volgende:
Mag ik ook in de OP? Want ook ik moet snachts zo vaak plassenIk ben 27 september uitgerekend.
Die rompers in het vorige topic zijn echt stoer!
het gaat beginnen... spannend!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:10 schreef Shirley het volgende:
Gister en vandaag voor het eerst misselijk en overgegeven...ben ook echt heel moe vandaag...
ik had alles al weggedaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds zonder baby
Oeh, spannend Nikki!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las vanalles over goede echo's enzo, ik weet alleen niet meer van wie.Gefeliciteerd in ieder geval...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Kinderopvang, dus behoorlijk fysiek met al het tillen et cetera.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen!
Spannend Nikki, het zal wel iets van voorwerk zijn toch? Alles op z'n tijd maar het zit er aan te komen denk ik zo.
Hier hebben we ook niet alles nieuw, de commode en het bedje tweedehands, de kast (een gewone kledingkast) en het matrasje nieuw, het wiegje is dik 31 jaar oud. Box hebben we gehad en de kinderwagen ook. Meer heb je niet nodig toch?
Balen flugeltje dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Lijkt me ook niets, nu alleen slapen.
Silmarwen, je bent goed bezig met je preventieve oefeningen. Heb je een zwaar beroep?
Ik ga maar eens poetsen, toedeloe.
Lees mijn post nog eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Orea het volgende:
En Maffe, weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt?en zo ja, ga je dat ook verklappen?
En echt fijn dat alles goed was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |