Het 'voordeel' nu is dat ik dus thuis zit... en niet meer 'mag' werken. En het dus rustig aan kan doen en zoals vandaag, blijf ik tot 12 uur in mijn bed liggen, dan kan dat ook... Dus de druk is er wel af.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Cantare het volgende:
Aiai, dat is toch wel naar... maar idd, vooruit kijken!![]()
Had je die links ergens gepost? Kan je ze anders even PM'en? Ik moet ook kleren kopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jaaaa, de baby ligt nu de andere kant op. Is dit ook de foto van het huilen wat je bedoelde? Want dat zie ik er ook in.
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Ik vind hemhoor Cantare!
Tierr, niet van balen. Het is gebeurd, je kunt er niets meer aan veranderen. Je weet het nu, dus kun je erop letten
(ik denk altijd maar zo, hoeveel vrouwen komen er pas laat achter dat ze zwanger zijn en hebben gerookt, gedronken, rauw vlees gegeten. Je wilt het voorkomen, maar als het een keer is gebeurd dan doe je er weinig aan. Er is een kleine kans dat er iets is, bijna verwaarloosbaar en daarom laat je de dingen staan. Maak je dus maar niet te druk)
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Soneal het volgende:
[..]
Bij mijn inmiddels volwassen zoon was ik zo blij met de negatieve zwangerschapstest dat ik dat weekend verschrikkelijk uit mijn dak ben gegaan qua alcohol.
Daar heb ik me de hele zwangerschap idd zorgen over gemaakt.... vooralsnog heeft hij er niets aan overgehouden, behalve misschien het feit dat hij akelig goed tegen alcohol kan
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich keurig met 37 weken aandient CP
Ik ben manlief per mail aan het overhalen om in mei toch nog een weekje Turkije te doen... IK WIL HET
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met alcoholgewenning
Dat hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:
Die van mij durft nu al niet eens meer naar Frankrijk, terwijl we dat 2 weken geleden nog zaten te plannen, nu wordt het dus waarschijnlijk weer een weekje Drenthe... of 2, en dan in september/oktober wellicht nog een keer.
Je staat erinquote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef Troeta het volgende:
Mag ik ook in de OP? Want ook ik moet snachts zo vaak plassenIk ben 27 september uitgerekend.
Die rompers in het vorige topic zijn echt stoer!
het gaat beginnen... spannend!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:10 schreef Shirley het volgende:
Gister en vandaag voor het eerst misselijk en overgegeven...ben ook echt heel moe vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |