Bt en Allure_ niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef wise het volgende:
met foksters daten
Alleen WD en Crack_ zijn het waard
Dan kan je net zo goed alvast een volgend topic aanmaken: "Niemand wil mijn FOK!verkering zijn"quote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Er is veel te veel haat op FOK! en vooral in de KLB.
Daarom komt AdvancedPower met een oplossing: FOK!verkering.
Iedere KLB'ster zoekt een echte KLB'er. Hij of zij mag natuurlijk ook uit een ander subforum komen. Het is de bedoeling dat je dan heel lief gaat doen tegen elkaar en dat je ook lief en leuk doet tegen andere FOK!stelletjes. Met het oog op de lente zeg ik: zoek een leuk meisje uit of een lieve jongen en neem verkering! Vul FOK! met liefde! Ik ben al begonnen en heb met Acyrus.
Klacht: omdat er toch een klacht in dit topic moet staan: er is veel te veel haat in de KLB.
Neen. Driewerf neen. We moeten het KLBras zuiver houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedere KLB'ster zoekt een echte KLB'er. Hij of zij mag natuurlijk ook uit een ander subforum komen.
Neequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Bulletslut en Krentenbol zijn perfect geschikt voor jou
Dit dus. Hoe hun met een penis omgaan is ongelooflijk. Alsof ze zelf man zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Bulletslut en Krentenbol zijn perfect geschikt voor jou
Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe hun met een penis omgaan is ongelooflijk. Alsof ze zelf man zijn.
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef leFUCK het volgende:
FOK!verkering, dat is echt het belachelijkste dat ik ooit heb gehoord! wil je dit forum omtoveren tot een kinderplek ofzo![]()
lijkt habbo wel. o en even voor de duidelijkheid, ik weet dat omdat ik dat speelde toen ik zelf 10 was
haha, nee die kan gaan we niet op. Tis een man. Punt.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?
Juist wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:00 schreef D. het volgende:
Hoax: De echte KLB'er valt helemaal niet op vrouwen
ja ik heb ook echt behoefte aan een FOK!relatie, veel meer dan een echte relatiequote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.
Tevens, AP ga eens weg![]()
Achterlijkheidquote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?
Het zit er vol mee hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.
Neuh, ik geloof het vooralsnog nietquote:Op woensdag 7 april 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Achterlijkheid
Bulletslut is een faker
Achterlijkheid #2 [Waar we Fascination knuffelen]
Ik ben het.. :D
Ja, dat dacht ik ook. Lees alles nou maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof het vooralsnog niet
Gewoon foto's uit verschillende hoeken
Niemand is zo dom om foto's van verschillende personen te plaatsen...
Hij wel. Ik verneem in je schrijfwijze dat je geïnteresseerd in "haar" was/bent en dat er het nodige gefapt is?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof het vooralsnog niet
Gewoon foto's uit verschillende hoeken
Niemand is zo dom om foto's van verschillende personen te plaatsen...
Sinds wanneer schrijf je dat met een apostrof ertussen?quote:
TS is 14 jaar oud.quote:
Hij heeft mijn hart al gewonnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Je mag niet kiezen, je moet er wel wat voor doen natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:20 schreef Splutje het volgende:
Ik vind Krentebol fucking lekker
Die ene uit het fobo van Bulletslut! Nu nog erachter komen wie het is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
En terechtquote:Op woensdag 7 april 2010 18:26 schreef TimKuik het volgende:
Ik zou graag verkering met mezelf willen.
Bij voorbaad dank AP.
Ja. Iemand die voorbaaD schrijft zou ik direct neuken.quote:
das nog niet zo lang geleden dan...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef leFUCK het volgende:
FOK!verkering, dat is echt het belachelijkste dat ik ooit heb gehoord! wil je dit forum omtoveren tot een kinderplek ofzo![]()
lijkt habbo wel. o en even voor de duidelijkheid, ik weet dat omdat ik dat speelde toen ik zelf 10 was
Doe romantisch, ga voor ze vechten heren.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er zijn maar een paar lekkere Fok!ksters
* zovty sleurt saaaaabje mee naar z'n KLB grot.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Doe romantisch, ga voor ze vechten heren.
Ik wil fobo's!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er zijn maar een paar lekkere Fok!ksters
Vechten om een vrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Doe romantisch, ga voor ze vechten heren.
Ik stofzuig alleen Pauls grot.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:54 schreef zovty het volgende:
[..]
* zovty sleurt saaaaabje mee naar z'n KLB grot.
Er moet nodig gestofzuigd worden vrouwmensch. Kijk toch wat een bende!![]()
.
Hihhihihihihihiihhiihihhiihihihihihihihihhihihihihihiihihihihihhiihhihihihihiihihiihihiihhiihhihihii.quote:
Het is voorbaaD, zit je nog op de lagere sgol ofzow??? LOSURquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja. Iemand die voorbaaD schrijft zou ik direct neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, ik deed toen ik klein was aan habboseks in ruil voor meubeltjes. hoe belachelijk het ook klinkt, die oversekste kinderen betaalde me er echt voorquote:
zeker wel man, dat is meer dan 7 jaar geleden al. tenzij jij oud bent, kan ik me niet voorstellen dat je dat niet lang geleden noemt.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
das nog niet zo lang geleden dan...
Paul was eerderquote:
dan kies ik wel voor linlinlinquote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Paul was eerderMaar we kunnen stiekem doen ghihiihhi.
Tegelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Paul was eerderMaar we kunnen stiekem doen ghihiihhi.
Polygamie is juist een groot voordeel wanneer je homo bent.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:55 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als we die Remsjo er nu eens uitflikkeren (haha, flikkeren![]()
) hebben we misschien een deal
geloof het of niet, maar ik heb best wel een trouw innerlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Polygamie is juist een groot voordeel wanneer je homo bent.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, ik deed toen ik klein was aan habboseks in ruil voor meubeltjes. hoe belachelijk het ook klinkt, die oversekste kinderen betaalde me er echt vooruiteindelijk ging ik van een lege hotelkamer naar een kamer met alles erop en eraan. maar dat kwam niet alleen door hoereren, ik deed nog anderen dealtjes die nergens op sloegen. maar genoeg over mijn habbo kindertijd
ja ik had 2 accounts. een jongen als 1e account waarmee ik mensen oplichtte om aan meubeltjes te komen, en een meisje als 2e account waarmee ik het hoertje speelde om aan meubeltjes te komen. alle bezittingen die ik verdiend had als putta met mijn 2e account zette ik over naar mijn 1e accountquote:
Deed ik ook altijd in Second Life. Ik was wel 21 en speelde een transseksuele midget hoer. Niet mis mee, Penisbaart is autistisch.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja ik had 2 accounts. een jongen als 1e account waarmee ik mensen oplichtte om aan meubeltjes te komen, en een meisje als 2e account waarmee ik het hoertje speelde om aan meubeltjes te komen. alle bezittingen die ik verdiend had als putta zette ik over naar mijn 1e account![]()
marja, zoals ik al zei, genoeg over mijn habbo kindertijd![]()
haha, nee nu zit ik niet meer op onzin sites. nouja, buiten FOK! danquote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd in Second Life. Ik was wel 21 en speelde een transseksuele midget hoer. Niet mis mee, Penisbaart is autistisch.
lol. ik bood mensen altijd werk aan in ruil voor een meubel. vervolgens wees ik ze de deur en bande ze uit mijn kamer. jouw site had waarschijnlijk een snellere productiequote:Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef Saaaaab het volgende:
Ik had een bel-voor-gratis-creditssite![]()
![]()
En ik liep vet binnen
Maar toen ging mijn geweten knagen.
Toevallig in Assen?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik pijp oude mannen achter het station voor geld
o die was ik alweer vergeten. bobbaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef 9611Niels het volgende:
Professionele scammers hier.. ik ben nooit verder gekomen dan "hee je kunt je eigen wachtwoord niet zeggen! bobba bobba bobba"![]()
![]()
Of wel. Je weet het niet, JE WEET HET NIET. Onzekere tijden.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ah ok, dan zal jij het wel niet geweest zijn.
enige ipv enigste*quote:Op woensdag 7 april 2010 19:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik duik zometeen KPD weer in en de enigste die ik dan nodig heb is mijn rechter hand
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef wise het volgende:
met foksters daten
Alleen WD en Crack_ zijn het waard
Hoog tijd dat hij in SC komt dan. Kunnen we weer wat in ons geschiedenis boek zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Aalbers het volgende:
Ik denk dat Advanced_Power de nieuwe rel gaat worden waar de meeste FOK!-kers al zo lang op wachten
Zullen we vreemd gaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oja even ter informatie, ik heb ook een lesbische fokrelatie met Fascination.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Inferous het volgende:
Nog vrouwen hier die met een lekker ding willen daten?
Jou het vaakst.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
S_a doet iedereen bijna. [ afbeelding ]
man=vrouw en inderdaad al oud..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zeker wel man, dat is meer dan 7 jaar geleden al. tenzij jij oud bent, kan ik me niet voorstellen dat je dat niet lang geleden noemt.
quote:
True, maar zijn vast genoeg andere mensen die jou willen raken!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij heb je anders nog nooit geraaktterwijl ik altijd met die leuke topics kom
Jij gaat Bt dan heul drogeren en een soort ElectricRetard actie met d'r doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef RickoKun het volgende:
OF BREATHTAKING!!!!!!
BT je mag wel es langskomen heurz!!!! Gaan we die jonko chillen en de park checken (noorderplantsbaas)
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
Krengetje en FireFox1 hebben ook verkering enzo
Echte liefde hier hoor.quote:
De OP dicteert dat het initiatief bij de vrouwen moet liggen. Daar zie ik weinig van terug.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedere KLB'ster zoekt een echte KLB'er.
Scherp! In de praktijk pakt het vaak ook anders uit, zo zie je maar weer dat de vrouwen ons domineren.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De OP dicteert dat het initiatief bij de vrouwen moet liggen. Daar zie ik weinig van terug.
Je hebt zeker geen verkeringquote:
Tsss Dottey is heul lief hoorquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Tsss Dottey is heul lief hoor![]()
Dat jij dan weer kanker moet gebruiken om je te uiten .. dat is pas treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef Zuunigerd het volgende:
Fok!-verkering, voor lekkere dampende hete...BAMI OM NOM NOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
de cola kwam uit mijn neus.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:31 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Wie wil er nou met paul?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |