Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
Krengetje en FireFox1 hebben ook verkering enzo
Echte liefde hier hoor.quote:
De OP dicteert dat het initiatief bij de vrouwen moet liggen. Daar zie ik weinig van terug.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedere KLB'ster zoekt een echte KLB'er.
Scherp! In de praktijk pakt het vaak ook anders uit, zo zie je maar weer dat de vrouwen ons domineren.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De OP dicteert dat het initiatief bij de vrouwen moet liggen. Daar zie ik weinig van terug.
Je hebt zeker geen verkeringquote:
Tsss Dottey is heul lief hoorquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Tsss Dottey is heul lief hoor![]()
Dat jij dan weer kanker moet gebruiken om je te uiten .. dat is pas treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef Zuunigerd het volgende:
Fok!-verkering, voor lekkere dampende hete...BAMI OM NOM NOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
de cola kwam uit mijn neus.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:31 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Wie wil er nou met paul?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |