Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe hun met een penis omgaan is ongelooflijk. Alsof ze zelf man zijn.
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef leFUCK het volgende:
FOK!verkering, dat is echt het belachelijkste dat ik ooit heb gehoord! wil je dit forum omtoveren tot een kinderplek ofzo![]()
lijkt habbo wel. o en even voor de duidelijkheid, ik weet dat omdat ik dat speelde toen ik zelf 10 was
haha, nee die kan gaan we niet op. Tis een man. Punt.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?
Juist wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:00 schreef D. het volgende:
Hoax: De echte KLB'er valt helemaal niet op vrouwen
ja ik heb ook echt behoefte aan een FOK!relatie, veel meer dan een echte relatiequote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.
Tevens, AP ga eens weg![]()
Achterlijkheidquote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bulletslut ook een man? Bewijs?
Het zit er vol mee hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat er niet veel homo's hier zijn.
Neuh, ik geloof het vooralsnog nietquote:Op woensdag 7 april 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Achterlijkheid
Bulletslut is een faker
Achterlijkheid #2 [Waar we Fascination knuffelen]
Ik ben het.. :D
Ja, dat dacht ik ook. Lees alles nou maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof het vooralsnog niet
Gewoon foto's uit verschillende hoeken
Niemand is zo dom om foto's van verschillende personen te plaatsen...
Hij wel. Ik verneem in je schrijfwijze dat je geïnteresseerd in "haar" was/bent en dat er het nodige gefapt is?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof het vooralsnog niet
Gewoon foto's uit verschillende hoeken
Niemand is zo dom om foto's van verschillende personen te plaatsen...
Sinds wanneer schrijf je dat met een apostrof ertussen?quote:
TS is 14 jaar oud.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |