Hoog tijd dat hij in SC komt dan. Kunnen we weer wat in ons geschiedenis boek zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Aalbers het volgende:
Ik denk dat Advanced_Power de nieuwe rel gaat worden waar de meeste FOK!-kers al zo lang op wachten
Zullen we vreemd gaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oja even ter informatie, ik heb ook een lesbische fokrelatie met Fascination.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Inferous het volgende:
Nog vrouwen hier die met een lekker ding willen daten?
Jou het vaakst.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
S_a doet iedereen bijna. [ afbeelding ]
man=vrouw en inderdaad al oud..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zeker wel man, dat is meer dan 7 jaar geleden al. tenzij jij oud bent, kan ik me niet voorstellen dat je dat niet lang geleden noemt.
quote:
True, maar zijn vast genoeg andere mensen die jou willen raken!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij heb je anders nog nooit geraaktterwijl ik altijd met die leuke topics kom
Jij gaat Bt dan heul drogeren en een soort ElectricRetard actie met d'r doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef RickoKun het volgende:
OF BREATHTAKING!!!!!!
BT je mag wel es langskomen heurz!!!! Gaan we die jonko chillen en de park checken (noorderplantsbaas)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |