ik heb mijn bericht aangepast maar kans is groot dat dat niet meer gezien wordtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ow, moet ik ook een maat doorgeven? Ik heb wel interesse voor lente/zomerkleertjes maat 74Moet ze nog ingroeien, maar dat begint te komen
Senna heeft nu het jasje maat 74 van KIM aan, en dat is echt nog veel te grootquote:Op woensdag 7 april 2010 09:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb mijn bericht aangepast maar kans is groot dat dat niet meer gezien wordt
Lisheke! doe mij maar een pakketje met maat 80 najaars/winterspul. Dan kan 74 naar anderen
Amélie zit nu al in 74 dus ik ga er wel een beetje vanuit dat ze in het najaar en de winter in 80 zal zitten.
haha prullekequote:Op woensdag 7 april 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna heeft nu het jasje maat 74 van KIM aan, en dat is echt nog veel te grootEen enkel shirtje kan ze net aan, dat is dan lekker oversized
Maar ik wil best wat 74 met je delen, hoor
oh!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar een box!
De voorkeur gaat uit naar een witte met een lade er onder.
Wie heeft er nog 1 in de aanbieding?
Ik woon in Rotterdam maar een eindje rijden is geen enkel probleem!
Long shot, maar kleding in maatje 44 is ook van harte welkom!
Ik heb een box die je voor nop op mag komen halenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar een box!
De voorkeur gaat uit naar een witte met een lade er onder.
Wie heeft er nog 1 in de aanbieding?
Ik woon in Rotterdam maar een eindje rijden is geen enkel probleem!
Of iets jongensachtigs in 86....quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
En als er dan nog iets heel Isabeauigs overblijft in 74......
ik heb nog wel wat in 44, maar dat is vast niet de maat 44 die jij zoekt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Met een flexibele zool?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog echt hele mooie sandalen in maat 20, voor een meidje uiteraard.
in de mijne zit stof!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
TF, in zulke lades gooi je toch alleen maar dingen die je niet/nauwelijks gebruikt. Ik heb geen idee wat er in die lade van onze box zit!
Niet zo flexibel als bijvoorbeeld leren schoentjes... Het zijn wel stappers voor als ze echt een stukkie buiten kunnen lopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een flexibele zool?
ik weet nog niet zo goed wat ik moet doen, want ze begint al te stappen. Voor binnen moet ik dus van die beginschoentjes hebben, maar straks op vakantie misschien toch iets voor buiten. alleen geen idee welke maat.
Ja ik weet het, maar ik dacht misschien heeft er iemand nog iets liggen...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
tico, voor een klamboe zou je eens kunnen gaan kijken bij de xenos. Soms hebben ze heel leuke voor bijna geen cent.
Ik heb 44 dingenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Je zou er eventueel 1 van me mogen lenen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:07 schreef miss_sly het volgende:
OK, dan hier ook even: ik ben op zoek naar een buggy voor op vakantie. Ik heb niet heel veel eisen, aangezien we voornamelijk een draagdoek en soms onze bugaboo bee gebruiken. Hij moet licht zijn (max 7 kg, zodat hij mee mag tot aan het vliegtuig) en hij moet in een goed eligstand kunnen zodat ze er in kan slapen.
Ow ja, en niet duur, natuurlijk
Ow, dat is helemaal tof! Dat zou ik erg fijn vindenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zou er eventueel 1 van me mogen lenen.
Graag!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb 44 dingen
Maar moet even kijken of dat niet heel erge jongensdingen zijn! Belang bij dat ik even check?
Oh wat een geweldig shirtjequote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef Stiemie het volgende:
Helaas bleek dit shirtje Linde niet zo leuk te staan en ook Esmee heeft meer aan effen felle kleuren. Daarom aangeboden voor 2,50 ex verzendkosten of doe een leuk bod![]()
[ afbeelding ]
Edit: maat erbij is wel handig he? Maat 62
over een witte shirtquote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh wat een geweldig shirtje![]()
maarja, tegen de tijd dat mijn baby 'm past zitten we midden in de winter, dus niet voor mij.
Hier deed ik 'm ook over een romper met lange mouwen, maar elke keer trek ik 'm aan en is het het net niet dus dan maar weer een ander truitje aan. (Komt denk ik door het geel en oranje dat erin zit dat zijn echt niet de juiste kleuren hierquote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh wat een geweldig shirtje![]()
maarja, tegen de tijd dat mijn baby 'm past zitten we midden in de winter, dus niet voor mij.
Goede vraag. Ik wilde namelijk zo foto's gaan maken, maar als er geen interesse in dan scheelt mij dat voorlopig ook werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Ik 'moet' ook afscheid gaan nemen van sommige kleding.
Zijn er überhaupt mensen geïnteresseerd in (jongens-)spul maatje 50?
Ik heb ook nog volgens mij wat zomerspul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
Ik verwacht een zoontje in juli![]()
Dus aan winterkleertjes maat 50 heeft hij niks
Ik heb veel spulletjes liggen van mijn zoontjes (vorig jaar juni geboren) als je interesse hebt, laat t maar weten. Wij zijn begonnen in mt 44, maar heb ook 50, 56, 62 en ga zo maar door, tot nu mt 74.80 liggen. Dat komt voor jou precies goed uit, dacht ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
tuurlijk wel! Ik heb een leuk pakje wat je dan gewoon voor de leuk aan wilt doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
Is het zomerspul? (bijv. shirtjes met korte mouwen)quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Is er interesse in jongensspul mt 62 voor zeer kleine prijsjes? Bij interesse zet ik hier dan een vrachtje neer a.s zondagmiddag/avond
Nee, Wolf zit net in het verkeerde seizoen voor Daanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is het zomerspul? (bijv. shirtjes met korte mouwen)
oeee maat 68quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
Ik heb weer een zooitje kleren geupload. Veel 62, wat 68, nog wat kleiner spul zelfs, een paar slaapzakjes, jurkjes en shirtjes en broekjes, sommige 3e generatie Fok! en sommige nog letterlijk ongedragen. Veel Hema en H&M maar ook Bonnie Doon en Petit Bateau.
Klik!
kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-1 of 2 SIO Itti Bitti's maat M en wat extra inleggers, kleur maakt niet uit als het maar geen roze isIk wil proberen of de pasvorm bij Niels' spekbilletjes past.
-Het boek "Eten voor de kleintjes - Van borst tot boterham" van Stefan Kleintjes.
Ik heb jongenskleding in de aanbieding van maat 56 tot 62, maar wel allemaal winterkleding...
Oh dankje *zoeft naar D&V*quote:Op zondag 11 april 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.
Ik zoek ffquote:Op zondag 11 april 2010 09:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding 74 heb ik wel interesse in als er ook wat zomer kleding tussen zit?!
86 ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-62 weg-
Maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over prijzen valt altijd te praten, zeker als je meer wilt
[ Bericht 15% gewijzigd door freecell op 12-04-2010 12:50:43 ]
Ik heb er een te koop.quote:Op zondag 11 april 2010 18:15 schreef mama_papa het volgende:
iemand nog een draagdoek te koop? Leuk(e) kleurtje(s)
Niet te duur
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 2quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
Ja die van de brunaquote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef freecell het volgende:
[..]
86 ongeveerMaar Leander is smal en klein voor zijn leeftijd
dr zit een maandje of 5 tussen toch?quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!
quote:Op maandag 12 april 2010 08:00 schreef freecell het volgende:
Die trui gaat hier nog een jongetje mee vrees ik
mikoxx vlgens mij.quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 warenquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef harley het volgende:
Omdat we met slechts 4 weken te gaan de baby makkelijk voelen en zien hoeven we hem niet meer te horen maar willen we genieten van onze laatste 4 weken rust
Dus te koop :
[ afbeelding ]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 waren
Wij hebben hem ookj altijd met een gewone gordel vastgezet en we hebben zelf ook een cabriofix..dus die pastquote:Op maandag 12 april 2010 19:19 schreef para909 het volgende:
[..]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)
quote:
Meteen ff via de ikeasite aanmelden dan. Heb je alleen maar voordelen van.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef wickie het volgende:
Nee geen familylid... dat vergeten we steeds..
ik wrs wel in 74/80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Ik heb een vest in die maat. Ik heb er zelfs 2 dezelfde, een roze en een blauwe. Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.
In de andere zitten de touwtjes wel. Dus ik neem aan dat in de gene waarin de touwtjes ontbreken, ze er aanvankelijk ook inzaten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.
Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef freecell het volgende:
Gezocht: riempje!
Leander gaat naar 86 inmiddels, maar die zijn echt állemaal te wijd, ook met knoopsgatelastiek.
Het voordeel is dan weer dat er wel overal riemlussen in zitten. Dus we zoeken een riem.
Dappersnappers zijn alleen zo duurquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dappersnappers zijn alleen zo duur
Hennes dus... hmmm, ik ga ff kijken dan binnenkort.
En als je nog wat hebt liggen: welkom welkom!
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:24 schreef ymme het volgende:
Mocht er interesse zijn in jongens kleren maat 56.
Ik heb nog een hele boel liggen. Mart heeft het ongeveer 3 á 4 weekjes aangehad.
Ook heb ik nog een Lodger Shelter. Eén keer gebruikt. Donker grijs.
Mart vind het niets. Die wil liever gewoon in de wandelwagen.
Gewoon eerst geld, dan spullen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik dacht; ik mik het er hier ook maar een keer in, DAN WEET IEDEREEN HIER DAT JE NOOIT MET YMME IN ZEE MOET GAAN
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toequote:
Dat heb ik ook, hier ben je zo vaak met elkaar dat het haast altijd wel goed moet gaan dacht ik, ik stuur hier dan ook wel eens eerder wat op dan dat ik kijk op mn rekening.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.en zelf een Dappersnapper maken kost net zoveel schat ik zomaar.
Ja de meeste vertrouw ik ook wel. En ik ben ook eigenlijk nooit moeilijk met opsturen, maar van Ymme is al lang bekent.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Dat is ook slim! Ik had al op MP en Ebay gekeken maar daar kon ik er geen op vinden.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikmaar ze lijken me wel handig, en hoewel niet goedkoop idd wel lang te gebruiken.
nou ja, als je iets koopt van een onbetrouwbaar Ymiemandquote:
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachten
gelukkig was ik zo slim om het dit keer niet meteen op te sturen
vandaag jaquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.
volgens mij is het ook wel algemeen bekend dat Ymme bekend staat als, uhh hoe zeg ik dat vriendelijk, niet zo betrouwbaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Pvoesss het volgende:
ja maar het is wel fijn als iemand niet betaald om dat te weten etc.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon in een topic als dit dan weet iedereen het ook wel
Niet voor niets gebeurt er dit:quote:
En ik blijf me verbazen dat iemand in een jaar of 5 tijd het volgende aanbied.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
dat snap ik ook niet Lenaatje.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef Lenaatje het volgende:
nou als iemand structureel niet betaald dan kan het ook wel hier toch? zo vaak komt het toch niet voor lijkt mij?
mij maakt het in elk geval niet heel veel uit.
ik snap alleen niet dat mensen zoiets doen eigenlijk! (het niet betalen en wel de spullen hebben bedoel ik dan)
Ik vind het ook geen stijl hoor, en kan me dan nog kriegel maken om het idee dat het nota bene ouders - waarvan je hoop dat ze enig verantwoordelijkheids- en rechtvaardigheidsgevoel kennen - zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
tis inderdaad ook wel een kwestie van vertrouwen. en mij maakt een paar euro ook niet uit, maar het gaat gewoon om het idee/principe dat je dat gewoon niet doet. iets overnemen is betalen en als je iets verkoopt stuur je het op. simpel lijkt me. maar ja overal kom je zulke mensen denk ik tegen.
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben voor. Toevallig wist ik via Karin het eea, maar anders had ik het ook niet geweten.Ymme,ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reactie op all this. Het is niet niks wat er gezegd wordt allemaal, maar wellicht heb je een reden', waarom dit gebeurd is?
Ja, dat was helemaal hilarischquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
Hilarisch???quote:
Nou valt mijn bek toch open hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
ik welquote:Op woensdag 14 april 2010 21:47 schreef ymme het volgende:
Niemand die interesse in mijn reactie hierop heeft.
nou nee, ik ken jou verder ook niet, heb zonet alleen dat boxertopic ff gelezen, maar weet verder nergens wat vanaf en ik vind het allemaal nogal wat, wat er gezegd wordt.quote:Eigen conclussies trekken is veel leuker![]()
is je goed recht hoorquote:Ga er dus niet op reageren! Gaan jullie maar lekker 'van één kant van het verhaal' uit.
Ken je het hele verhaal?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou valt mijn bek toch open hoor![]()
![]()
Nee, ik hou helemaal niet van modder smijten, en het zal me ook een worst wezen hoe iemand aan spullen komt die ie weer verkoopt, en zaken heb ik nooit met haar gedaan
maar dit topic in combinatie met wel/geen allergie:gatverdamme zeg.
ik denk dat ze dat aan zichzelf te danken heeft. Ze heeft niet voor niks een ban gekregen n.a.v. een V&A topic. Daarnaast zijn er in OUD ook wat mensen die zich "belazerd" voelen door haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel sneu voor je, zoals je door de mangel wordt gehaald. Maar ja, geen idee hoe het verder allemaal zit.
In het betreffende topic reageer je ook niet meer en je blijft zelf een maand weg... Gek hè dat mensen zelf een conclusie trekken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef ymme het volgende:
Echt sorry hoor! Ga maar lekker door met jullie vooroordelen etc. Hier heb ik echt geen zin in!
Mijn zoon gaat nog voor alles en dat er dan zo gereageerd wordt op het hond-verhaal. Waar ik gisteren uitleg over gegeven heb (ook al ben ik die niemand verschuldigd), bewijst alleen maar hoe niet nadenkend sommige mensen zijn.
Ja, dat grijze vestje vind ik ook zoo leukquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
Ooooh Huup dat grijze vestje!!! (doe je de spullies ook los weg?)
ja uiteraard is het ook los enzo allemaal!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
Ooooh Huup dat grijze vestje!!! (doe je de spullies ook los weg?)
Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig isquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Dat luiertasje, heeft dat een lange (hoe heet zoiets, ik ben helemaal blanco) hengsel om om je schouder te hangen?
Op zich wil ik wel een klein tasje namelijk, omdat ik nu een grote tas heb en juist dat ding altijd te groot vindHoe klein is het ongeveer qua afmetingen?
Wat wil je rellen ruileh dan?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek schoenen maat 23. Voor een maaisje.
Je kan bij een overboeking dit niet terug draaien. Je kan alleen een automatische incasso storneren...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef para909 het volgende:
Ik heb mijn conclussie getrokken, je kan uberhaut niet stoneren.
Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbijquote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig is
Ik heb een normale zwarte en vind die altijd te klein (Of ik heb te veel zooi, dat kan ook)
Mocht je hem niet willen verkopen:
Ik ben op zoek naar een *GROTE* luiertas![]()
Geen meisjes kleuren, wel foto's!
Ik weet het niet. Ze zit al sinds november ongeveer in 62-68, en de eerste (kleine) maatjes 74 beginnen een beetje te passen, maar ze heeft nog steeds voornamelijk 68 aanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:10 schreef Orea het volgende:
Mijn internet klapot eruit thuis dus ik pm je later even huup..
Sly hoe lang kan Senna erin? Of wordt dat echt snel te krap? Mijne kan er toch op zijn vroegst pas in januari/februari 2011 in ws
Ja, is goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:08 schreef Books het volgende:
Vlindur ik heb een turqoise easy walker met aan de zijkanten warmhoudruimtes met rits.Bij interesse zal ik morgen even foto's maken en ze mailen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbij![]()
je hebt noooooit genoeg spullies
Sgoe! Zou je de maten er ook bij willen vermelden?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Books het volgende:
Ik mail je morgen en nu ga ik afsluiten en nog even tv kijken. Tot later allemaal...
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Lelijkerd het volgende:
Ooooooooooooooh mag ik ook nog iets zeggenahw ahw
ik heb ook eens een pm van Ymme gehad!! dat ze me echt nog zou betalen voor de kolf die ik haar verzonden had!
Ze had m alleen naar de verkeerde user gepm't (mij dus )
vraag me af of de desbetreffende user t geld ooit ontvangen heeft
zal ik jullie volgende keer smssen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja das wel nadeel van zo'n leesclubje
gewoon een avond geen fok*lol*
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Ticootje het volgende:
Ja, we hebben echt een boekenclub ja. Regio Den haag.ZuidHolland
Okquote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Freecell, ik heb gezocht maar had de riem al weg gegeven. Maar bij Hennes voor 3 euro ofzo gekocht.
Graag dusquote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef Books het volgende:
Free ik moet morgen even zoeken voor je maar ik heb een riempjes donkerblauw met shilouetten (?) erop van Winnie met het langste stuk elastiek. Erg makkelijk en was toen alles bij K van haar kont afzakte het enige riempje wat ik kon vinden. Ik hoor het wel.
Het is trouwens wel de hoge uitvoering, dus geloof 103 cm.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:41 schreef Raissa het volgende:
Keffo, wil je het badje inclusief onderstel?
Ik heb hier een wit badje met ingebouwde thermometer, en 2 zwitsal flesjes met drukpompje die in het badje horen. Daaronder een onderstel in een grijze/zilver kleur. Moet even overleggen met de wederhelft of het weg mag, maar we zijn dagelijks te vinden in H'sum.
Nee bedanktquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Lelijkerd het volgende:
enne Vlinder.. ik heb nog een grijze luiertas..wel met kant
Ja maar, als je die nou morgen nog niet verkoopt kan Isabeau d'r nog een keertje in carpoolen pretty please?!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een autostoel (een Römer, geen Maxi Cosi) in de aanbieding.
En ik heb uitstekend zaken gedaan met XXXKARINXXX, Incantrix, Vlindur en ook met Ymme, hoewel ik wat lang op betaling heb moeten wachten is het wel goed gekomen.
Ik hoor hier niet want geen kinderen of -spullen, maar als je met internetbankieren geld overmaakt met een datum die niet *nu meteen* is, kun je 'em op de een of andere manier wel anuleren. Dan is de opdracht al wel verwerkt voor je 'em weer intrekt. Heb verder ook geen mening over de rel.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh oh oh Ymme, huichelaar....
Jij beticht mij nu van liegen....triest
en dan nog wat, storneren kan niet als je zelf een overboeking hebt gedaan, dat kan alleen als er automatisch is geincasseerd.
Nu ik hier toch ben, is een Kiddy-board niets voor je? Plankje aan de kinderwagen waar de koter op kan staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Keffo het volgende:
Ben trouwens ook opzoek naar een dubbele kinderwagen zodat ik mn zoontje van 15 maanden tegelijk met mn dochtertje van 0 mee kan nemen in 1 kinderwagen.
nou mijn kind was ook 15 maanden die had ik toch niet op een kiddyboard gezet hoor. was blij dat ik de dubbele kinderwagen had.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben, is een Kiddy-board niets voor je? Plankje aan de kinderwagen waar de koter op kan staan.
ik zal na 30 april eens kijken of ik hem kan schoonmaken(de bekleding). als ik hem schoon krijg zal ik een gil geven. maar als ik hem niet schoon krijg gaat hij in juni op de vrijmarkt op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:02 schreef Keffo het volgende:
Kiddi board is idd niet echt handig voor een mannetje van 15 maand.
@poppels: Als die weggaat, denk even aan mij
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal na 30 april eens kijken of ik hem kan schoonmaken(de bekleding). als ik hem schoon krijg zal ik een gil geven. maar als ik hem niet schoon krijg gaat hij in juni op de vrijmarkt op.altijd buitenlandse moeders die erop azen.
Ze doelt vast op al die duitsers die die dag naar NL komen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij onsquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ze doelt vast op al die duitsers die die dag naar NL komen!
Ah, een goede handelsgeest!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Vicky het volgende:
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij ons
Dat is sowieso de essentie van winst maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij ons
het was niet vervelend bedoelt. mijn excuses daarvoor als het zo verkeerd valt. tegen buitenlanders heb ik helemaal niks want ik ga meer met ze om dan met Nederlandse mensen. ik ben zelf ook geen 100% Nederlandsequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.
Ik heb er 2 gekregen, nagenoeg hetzelfde. Donkerblauw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef happyme28 het volgende:
Om de discussie te stoppenzijn er ook nog jongensmama's die toevallig een mini-zwembroekje in de aanbieding hebben? (maat 56)
Ik Happy, misschien is dit wat?quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb deze van de Hema mt 56/62 in nieuwstaat (1x mee gezwommen). 3,50 incl verzendkosten
[ afbeelding ]
Ohh, die is inderdaad wel gaaf! Weet je wat Wolf ongeveer woog toen? Daan weegt nu 5400 gr en het is voor over 3 weken, dus ik schat zo'n kleine 6 kilo dan?? Geen idee hoe snel dat dan gaat. Daan is dan 2,5 maand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik Happy, misschien is dit wat?
Wolf heeft hem 1x gedragen toen ie 2 maanden was, en toen was het broekje eigenlijk nog net ietsje te groot
(ze zien er zo klein uit die zwembroekjes!)
Hmm lastig is dat inschatten, de vervolgmaat van deze broekjes was 68/74, dat is dan sowieso veels te groot voor Daan (en Wolf)quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ohh, die is inderdaad wel gaaf! Weet je wat Wolf ongeveer woog toen? Daan weegt nu 5400 gr en het is voor over 3 weken, dus ik schat zo'n kleine 6 kilo dan?? Geen idee hoe snel dat dan gaat. Daan is dan 2,5 maand.
pssst, er is ook sinds kort een Brabants 'OUD' leesclubjequote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie dan écht een clubje? Ik dacht dat dat een of andere insiders joke was.
oh echt, in denbosch zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
pssst, er is ook sinds kort een Brabants 'OUD' leesclubje![]()
hij gaat even over Asy, dus he's all yours if you please.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef happyme28 het volgende:
Dat zou moeten lukken en anders bewaar ik 'm tot de zomer. Een extra zwembroekje op de boot kan geen kwaad. Ik pm je even!
Amaranta, dan gaan die van jou even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |