Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 warenquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef harley het volgende:
Omdat we met slechts 4 weken te gaan de baby makkelijk voelen en zien hoeven we hem niet meer te horen maar willen we genieten van onze laatste 4 weken rust
Dus te koop :
[ afbeelding ]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 waren
Wij hebben hem ookj altijd met een gewone gordel vastgezet en we hebben zelf ook een cabriofix..dus die pastquote:Op maandag 12 april 2010 19:19 schreef para909 het volgende:
[..]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)
quote:
Meteen ff via de ikeasite aanmelden dan. Heb je alleen maar voordelen van.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef wickie het volgende:
Nee geen familylid... dat vergeten we steeds..
ik wrs wel in 74/80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Ik heb een vest in die maat. Ik heb er zelfs 2 dezelfde, een roze en een blauwe. Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.
In de andere zitten de touwtjes wel. Dus ik neem aan dat in de gene waarin de touwtjes ontbreken, ze er aanvankelijk ook inzaten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |