kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-1 of 2 SIO Itti Bitti's maat M en wat extra inleggers, kleur maakt niet uit als het maar geen roze isIk wil proberen of de pasvorm bij Niels' spekbilletjes past.
-Het boek "Eten voor de kleintjes - Van borst tot boterham" van Stefan Kleintjes.
Ik heb jongenskleding in de aanbieding van maat 56 tot 62, maar wel allemaal winterkleding...
Oh dankje *zoeft naar D&V*quote:Op zondag 11 april 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.
Ik zoek ffquote:Op zondag 11 april 2010 09:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding 74 heb ik wel interesse in als er ook wat zomer kleding tussen zit?!
86 ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-62 weg-
Maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over prijzen valt altijd te praten, zeker als je meer wilt
[ Bericht 15% gewijzigd door freecell op 12-04-2010 12:50:43 ]
Ik heb er een te koop.quote:Op zondag 11 april 2010 18:15 schreef mama_papa het volgende:
iemand nog een draagdoek te koop? Leuk(e) kleurtje(s)
Niet te duur
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 2quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
Ja die van de brunaquote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef freecell het volgende:
[..]
86 ongeveerMaar Leander is smal en klein voor zijn leeftijd
dr zit een maandje of 5 tussen toch?quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!
quote:Op maandag 12 april 2010 08:00 schreef freecell het volgende:
Die trui gaat hier nog een jongetje mee vrees ik
mikoxx vlgens mij.quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |