86 ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-62 weg-
Maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over prijzen valt altijd te praten, zeker als je meer wilt
[ Bericht 15% gewijzigd door freecell op 12-04-2010 12:50:43 ]
Ik heb er een te koop.quote:Op zondag 11 april 2010 18:15 schreef mama_papa het volgende:
iemand nog een draagdoek te koop? Leuk(e) kleurtje(s)
Niet te duur
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 2quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef mama_papa het volgende:
Als er mensen zijn die geluksnijntjes hebben en ze niet sparen...... Ik kom niet zo gek vaak bij bruna, maar vind ze wel heul leuk
Ja die van de brunaquote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wat zijn geluksnijntjes? Ik heb geloof ik nog wel een paar van die ieniemienie nijntjes liggen die ze een hele lange tijd geleden bij bruna weggaven. Bedoel je die?
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef freecell het volgende:
[..]
86 ongeveerMaar Leander is smal en klein voor zijn leeftijd
dr zit een maandje of 5 tussen toch?quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Verdorie, dan hebben ze dezelfde maat!
quote:Op maandag 12 april 2010 08:00 schreef freecell het volgende:
Die trui gaat hier nog een jongetje mee vrees ik
mikoxx vlgens mij.quote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 warenquote:Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef para909 het volgende:
Op 19 juli is mijn vrouw uitgerekend. We zijn nog op zoek naar een Easybase II systeem. Heeft één van jullie er nog eentje liggen? Op marktplaats staan er genoeg, maar daar hebben we niet zo'n goed gevoel bij.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef harley het volgende:
Omdat we met slechts 4 weken te gaan de baby makkelijk voelen en zien hoeven we hem niet meer te horen maar willen we genieten van onze laatste 4 weken rust
Dus te koop :
[ afbeelding ]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb evt nog een easybase te koop. Maar geen idee of dat een 2 is? Wist niet eens dat er een easybase 1 en 2 waren
Wij hebben hem ookj altijd met een gewone gordel vastgezet en we hebben zelf ook een cabriofix..dus die pastquote:Op maandag 12 april 2010 19:19 schreef para909 het volgende:
[..]
Het is voor ons van belang dat de easybase met een gordel vastgezet kan worden en dat er een maxicosi cabriofix op past. Daarnaast de standaard dingen: geen ongeluk mee gehad, goed werkend etc. Ook niet geheel onbelangrijk is de prijs natuurlijk ;-)
quote:
Meteen ff via de ikeasite aanmelden dan. Heb je alleen maar voordelen van.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef wickie het volgende:
Nee geen familylid... dat vergeten we steeds..
ik wrs wel in 74/80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Ik heb een vest in die maat. Ik heb er zelfs 2 dezelfde, een roze en een blauwe. Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek voor mijn beide kids een vest.
Voor Lars maat 74-80
Voor Meike maat 104-110
Wie o Wie heeft er nog wat leuks liggen!
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Alleen bij een van de 2, weet niet welke, ontbreekt het touwtje van de capouchon.
In de andere zitten de touwtjes wel. Dus ik neem aan dat in de gene waarin de touwtjes ontbreken, ze er aanvankelijk ook inzaten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoort dat niet zo? Touwtjes horen namelijk niet in die shirts te zitten (in die maten dan). Ik heb er veel zonder touwtjes en zo werden ze in de winkel verkocht. De gaatjes voor de touwtjes zitten er dan vreemd genoeg wel in.
Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef freecell het volgende:
Gezocht: riempje!
Leander gaat naar 86 inmiddels, maar die zijn echt állemaal te wijd, ook met knoopsgatelastiek.
Het voordeel is dan weer dat er wel overal riemlussen in zitten. Dus we zoeken een riem.
Dappersnappers zijn alleen zo duurquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dappersnappers zijn alleen zo duur
Hennes dus... hmmm, ik ga ff kijken dan binnenkort.
En als je nog wat hebt liggen: welkom welkom!
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:24 schreef ymme het volgende:
Mocht er interesse zijn in jongens kleren maat 56.
Ik heb nog een hele boel liggen. Mart heeft het ongeveer 3 á 4 weekjes aangehad.
Ook heb ik nog een Lodger Shelter. Eén keer gebruikt. Donker grijs.
Mart vind het niets. Die wil liever gewoon in de wandelwagen.
Gewoon eerst geld, dan spullen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik dacht; ik mik het er hier ook maar een keer in, DAN WEET IEDEREEN HIER DAT JE NOOIT MET YMME IN ZEE MOET GAAN
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toequote:
Dat heb ik ook, hier ben je zo vaak met elkaar dat het haast altijd wel goed moet gaan dacht ik, ik stuur hier dan ook wel eens eerder wat op dan dat ik kijk op mn rekening.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.en zelf een Dappersnapper maken kost net zoveel schat ik zomaar.
Ja de meeste vertrouw ik ook wel. En ik ben ook eigenlijk nooit moeilijk met opsturen, maar van Ymme is al lang bekent.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Dat is ook slim! Ik had al op MP en Ebay gekeken maar daar kon ik er geen op vinden.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikmaar ze lijken me wel handig, en hoewel niet goedkoop idd wel lang te gebruiken.
nou ja, als je iets koopt van een onbetrouwbaar Ymiemandquote:
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachten
gelukkig was ik zo slim om het dit keer niet meteen op te sturen
vandaag jaquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.
volgens mij is het ook wel algemeen bekend dat Ymme bekend staat als, uhh hoe zeg ik dat vriendelijk, niet zo betrouwbaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Pvoesss het volgende:
ja maar het is wel fijn als iemand niet betaald om dat te weten etc.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon in een topic als dit dan weet iedereen het ook wel
Niet voor niets gebeurt er dit:quote:
En ik blijf me verbazen dat iemand in een jaar of 5 tijd het volgende aanbied.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
dat snap ik ook niet Lenaatje.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef Lenaatje het volgende:
nou als iemand structureel niet betaald dan kan het ook wel hier toch? zo vaak komt het toch niet voor lijkt mij?
mij maakt het in elk geval niet heel veel uit.
ik snap alleen niet dat mensen zoiets doen eigenlijk! (het niet betalen en wel de spullen hebben bedoel ik dan)
Ik vind het ook geen stijl hoor, en kan me dan nog kriegel maken om het idee dat het nota bene ouders - waarvan je hoop dat ze enig verantwoordelijkheids- en rechtvaardigheidsgevoel kennen - zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:23 schreef Lenaatje het volgende:
tis inderdaad ook wel een kwestie van vertrouwen. en mij maakt een paar euro ook niet uit, maar het gaat gewoon om het idee/principe dat je dat gewoon niet doet. iets overnemen is betalen en als je iets verkoopt stuur je het op. simpel lijkt me. maar ja overal kom je zulke mensen denk ik tegen.
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben voor. Toevallig wist ik via Karin het eea, maar anders had ik het ook niet geweten.Ymme,ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reactie op all this. Het is niet niks wat er gezegd wordt allemaal, maar wellicht heb je een reden', waarom dit gebeurd is?
Ja, dat was helemaal hilarischquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
Hilarisch???quote:
Nou valt mijn bek toch open hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze weer een maandje niet post, is ook gebeurd na dit topic: SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |