Wat moet je dan? Een nieuw tehuis vinden voor je kind?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Wel jammer dat de hond er weer de dupe van word, ik snap dat het vervelend is voor je baby (nog gefeliciteerd) maar een hond is net zo goed een deel van je gezin.
je kunt ook het kind naar het asiel sturenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Wel jammer dat de hond er weer de dupe van word, ik snap dat het vervelend is voor je baby (nog gefeliciteerd) maar een hond is net zo goed een deel van je gezin.
Daar kies je toch voor?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Portalis het volgende:
[..]
Net alsof je kunt weten dat die allergisch geboren wordt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Portalis het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Een nieuw tehuis vinden voor je kind?Net alsof je kunt weten dat die allergisch geboren wordt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
je kunt ook het kind naar het asiel sturenVrij logisch dat de hond er de dupe van word.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Heb je je kat ook al de deur uitgedaan?
Lijkt mij dat die er ook uit moet.
En de andere hond?quote:Hond: Bailey
Hond: Puk
Poes: Luna
Poes: Bellie
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Ja uuh dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt toch meer dieren of niet?
Waarom moet alleen deze weg?
Ik zeg ook niet dat je kind er onder moet gaan lijden, natuurlijk is gezondheid van je kind belangrijk. Ik doel er alleen op dat als je een hond aanschaft en je een kinderwens hebt je wel over zulke dingen had na kunnen denken. En heel vaak gaat zon allergie snel weer over. Mensen doen altijd zo makkelijk over dieren. Dat is pas sneu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Kom op zeg, als de gezondheid van je kind gaat lijden onder een huisdier dan is een anders huisje zoeken voor het dier echt niet gek hoor![]()
Jeumig, wat sneu zeg.
Maar is het al zeker dan dat het van de dieren komt, Ymme?
Misschien is het alleen de katten of alleen de hond en hoef je niet alles weg te doen
Heel goed advies! Die willen ook heel vaak graag meehelpen zoeken naar een nieuw gouden mandje als het nodig is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Ohh wat naar.. Dit zou echt mijn allerergste doemscenario zijn... Krijg je een kindje, helemaal blij, hij is gezond, en dan blijkt hij zo zwaar allergisch te zijn dat je huisdier weg moet...![]()
Ik weet niet wat je precies zoekt voor Bailey maar wij hebben vroeger vaak opgepast op allerlei honden (ook boxers) en na overleg met mijn moeder staat zij er eventueel wel voor open om hem tijdelijk op te vangen als jullie nood erg hoog is (mijn vader heb ik nog niet kunnen bereiken maar hij heeft er denk ik niet zoveel problemen mee). Bailey zou dan wel aan een aantal voorwaarden moeten voldoen, namelijk goed overweg kunnen met ons, onze 2 teefjes, de poezen, en alle andere beesten hier (oa kippen en schapen). Daarvoor zou je dan met hem op intake moeten komen om te kijken hoe het gaat en te zien of het klikt (zo deden we dat vroeger ook altijd met potentiėle logees). Als het goed zou gaan zouden we hem dan een poosje hier kunnen hebben terwijl jullie een permanent huis voor hem zoeken. Ik hoop dat we je hier in ieder geval een beetje mee kunnen helpen.
Oh ja, heeft hij een stamboom? Dan zou je hem namelijk eventueel via de rasvereniging kunnen herplaatsen. Of misschien wil zijn fokker (als jullie daar een goed contact mee hadden) hem dan wel tijdelijk terugnemen.
Voor beiden is wat te zeggen natuurlijk. Maar vind het ook beetje erg raar als je kindje een weekje is ofzo en je nu al weet dat het aan precies die hond ligt en die als enige meteen direct eruit moetquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Eens met tliciouz, kind is net een paar dagen en nu moet hond al zo snel mogelijk weg.
Er is heus wel een andere tijdelijke oplossing. Lekker makkelijk zo.
No way dat mijn dieren hiervoor weg moeten, zijn wel andere oplossingen en wellicht is de allergie zo voorbij.
Dat dus. Mijn dieren zijn net zo belangrijk als mijn kinderen. (ik heb nog geen kinderen maar stel dat)quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Eens met tliciouz, kind is net een paar dagen en nu moet hond al zo snel mogelijk weg.
Er is heus wel een andere tijdelijke oplossing. Lekker makkelijk zo.
No way dat mijn dieren hiervoor weg moeten, zijn wel andere oplossingen en wellicht is de allergie zo voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |