Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef freecell het volgende:
Gezocht: riempje!
Leander gaat naar 86 inmiddels, maar die zijn echt állemaal te wijd, ook met knoopsgatelastiek.
Het voordeel is dan weer dat er wel overal riemlussen in zitten. Dus we zoeken een riem.
Dappersnappers zijn alleen zo duurquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet even zoeken, ligt hier nog ergens een te kleine Spiderman riem van elastiek. Anders zelf even kijken bij Hennes. Kost echt geen drol daar en elastiek is een fijn materiaal voor een riem. En anders een Dappersnapper, wellicht beter ook voor zindelijk worden.
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dappersnappers zijn alleen zo duur
Hennes dus... hmmm, ik ga ff kijken dan binnenkort.
En als je nog wat hebt liggen: welkom welkom!
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:24 schreef ymme het volgende:
Mocht er interesse zijn in jongens kleren maat 56.
Ik heb nog een hele boel liggen. Mart heeft het ongeveer 3 á 4 weekjes aangehad.
Ook heb ik nog een Lodger Shelter. Eén keer gebruikt. Donker grijs.
Mart vind het niets. Die wil liever gewoon in de wandelwagen.
Gewoon eerst geld, dan spullen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik dacht; ik mik het er hier ook maar een keer in, DAN WEET IEDEREEN HIER DAT JE NOOIT MET YMME IN ZEE MOET GAAN
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toequote:
Dat heb ik ook, hier ben je zo vaak met elkaar dat het haast altijd wel goed moet gaan dacht ik, ik stuur hier dan ook wel eens eerder wat op dan dat ik kijk op mn rekening.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kijk voor je. Maar zo'n dappersnapper is wel gewoon jaren te gebruiken en veel handiger met zindelijk worden. riemen zijn echt dramatisch daarvoor. Been there enzo.en zelf een Dappersnapper maken kost net zoveel schat ik zomaar.
Ja de meeste vertrouw ik ook wel. En ik ben ook eigenlijk nooit moeilijk met opsturen, maar van Ymme is al lang bekent.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja maar op fok ga je er toch vanauit dat mensen wel te vertrouwen zijn...tenminste, tot nu toe
Dat is ook slim! Ik had al op MP en Ebay gekeken maar daar kon ik er geen op vinden.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 drukknopen gekocht voor 7 euro. Paar stukken elastiek is ook neit zo duur, dus voor 9,95 moet je wel een aantal dappersnappers kunnen maken, denk ikmaar ze lijken me wel handig, en hoewel niet goedkoop idd wel lang te gebruiken.
nou ja, als je iets koopt van een onbetrouwbaar Ymiemandquote:
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
goh leef je ook nog, ik zit nog steeds op je geld te wachten
gelukkig was ik zo slim om het dit keer niet meteen op te sturen
vandaag jaquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je een pm terug gedaan dat het niet meer nodig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |