abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80322604
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou valt mijn bek toch open hoor
Nee, ik hou helemaal niet van modder smijten, en het zal me ook een worst wezen hoe iemand aan spullen komt die ie weer verkoopt, en zaken heb ik nooit met haar gedaan
maar dit topic in combinatie met wel/geen allergie: gatverdamme zeg.
Ken je het hele verhaal?
En de hond is nog gewoon bij ons hoor. Trouwens alle huisdieren !!!
GELUKKIG Wat mijn zoon is mijn alles. Maar mijn huisdieren die ik al heel wat jaren heb ook!
En ben nooit slecht geweest voor welk dier dan ooit!
pi_80322631
Het lijkt mij eigenlijk onnodig om dat boxerverhaal weer op te rakelen, da's nou wel bekend. En ik ben, net als Marrije, eerlijk gezegd enorm benieuwd naar Ymme's reactie.
pi_80322645
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:

Ik vind het wel sneu voor je, zoals je door de mangel wordt gehaald. Maar ja, geen idee hoe het verder allemaal zit.
ik denk dat ze dat aan zichzelf te danken heeft. Ze heeft niet voor niks een ban gekregen n.a.v. een V&A topic. Daarnaast zijn er in OUD ook wat mensen die zich "belazerd" voelen door haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80322712
Om nog heel eventjes op het Mart en allergie verhaal teug te komen en het er daarna niet meer over te hebben:

De arts heeft maar wat geroepen. Een baby heeft geen allergie, kan deze alleen ontwikkelen en dat is dus NOOIT ná één dag pas thuis te zijn. Gelukkig hebben wij uiteindelijk besloten om de dieren niet weg te doen, en het gaat nu helemaal super! Natuurlijk niest een baby meer, ze hebben dan ook nog geen neusharen. Maar ook dat is al stukken minder. En nog maar één oogje is vies elke dag, maar dat komt door de traanbuis, ook een veel voorkomend probleem(pje) bij pasgebore baby's. Gelukkkig ben ik na een aantal nachtjes slapen op mijn eigen gevoel afgegaan. Maar wat een rot dagen hebben we gehad, Mart eindelijk uit het ziekenhuis kregen we dat weer... Maar gelukkig gaat nu alles helemaal super. Morgen nog even op controle in het ziekenhuis met Mart en ik as maandag bij de Gyn. We genieten vollop van onze tevreden, lieve zoon. Het is echt een wereld wonder, zo zie ik het elke dag!

Gisteren gepost in kleine babytjes topic.

En als mensen meer willen weten, pm me maar!
pi_80322714
Ja Ymme, ik ben ook wel benieuwd waarom je me een berichtje stuurt dat je het geld hebt overgemaakt, en of ik de kleren meteen wil opsturen omdat het kind ineens bijna geen kleren meer heeft, en vervolgens blijkt dat je nooit wat hebt overgemaakt. Vertel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80322741
sja.
ymme schmymme. Ik vind het niet interessant genoeg om het topic mee te vullen. Sorry

Ik herhaal mn spullekes nog maar even
prijzen zijn exclusief verzenden, wij roken niet, hebben geen huisdieren, alle kleding is gewassen enzo.

mt 68. (rechts 68-74)

vestjes H&M en shirtje Ermano ofzo. 3,- p/s

pyjama's 1.50 per set.

broekjes 1.50 p/s

shirtjes, 2,- p/s

0.50 ct p/s

mt 17 volgens de schoen, 2,-
Amélie heeft ze nooit gepast, geschikt voor voetjes van 9 cm ofzo.

feestjurkje name-it mt 74

10,- incl.

sokjes uit Japan, newborn, nieuw
3,-

rokjes mt 68 2,- p/s

korte mouwen-voedingsshirt mt M van H&M valt redelijk ruim.
5,-

verschoningstasje, dit tasje is echt superhandig! Passen precies 2 of 3 luiers in ofzo en wat kleine spulletjes. Het is als je het openklapt/uitklapt een verschoningsmatje. Wij hadden hem in het begin standaard aan de wandelwagen hangen maar inmiddels is hij overbodig wegens twee andere grotere luiertassen omdat ik heul veel zooi meesleep Als er interesse in is wil ik wel meer foto's maken ervan. Euhm.. euro of 5 ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80322838
Omdat die middag mijn moeder was wezen shoppen (ik zit zelf zonder rijbewijs en in ons dorp is geen kleding winkel, dus ben afhankelijk van andere, totdat ik mijn rijbewijs heb).

Heb toen jouw een pm gedaan! En de transactie weer terug gedraaid. (gestoneerd ofzo heet dat via internetbankieren). Omdat ik het zonde vond om met 'teveel' kleren te zitten. Vooral shirts. En ook toen heb ik jouw pm gedaan. En niet alleen gisteren. Beetje jammer dat je jij daar dan niet eerlijk over bent! Want ik weet 100% zeker jouw hiervan op de hoogte te hebben gesteld!

En nu ben ik hier klaar, heb mijn zegje gedaan en voor de nieuwschierige of mensen die het echt willen weten hoe ik ergens over denk, of hoe ik ben (ja want ik lijkt wel erg slecht zo) PM-box staat open!
  woensdag 14 april 2010 @ 21:59:05 #208
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80322858
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef ymme het volgende:
Echt sorry hoor! Ga maar lekker door met jullie vooroordelen etc. Hier heb ik echt geen zin in!
Mijn zoon gaat nog voor alles en dat er dan zo gereageerd wordt op het hond-verhaal. Waar ik gisteren uitleg over gegeven heb (ook al ben ik die niemand verschuldigd), bewijst alleen maar hoe niet nadenkend sommige mensen zijn.
In het betreffende topic reageer je ook niet meer en je blijft zelf een maand weg... Gek hè dat mensen zelf een conclusie trekken.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 14 april 2010 @ 22:00:03 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80322910
Freecell, ik heb gezocht maar had de riem al weg gegeven. Maar bij Hennes voor 3 euro ofzo gekocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_80322940
Oh oh oh Ymme, huichelaar....
Jij beticht mij nu van liegen....triest
en dan nog wat, storneren kan niet als je zelf een overboeking hebt gedaan, dat kan alleen als er automatisch is geincasseerd.
pi_80322977
Nee waarschijnlijk door de fijne reacties daar. Waardoor ik of een slechte moeder ben of een slechte honden liefhebber.
Had op dat moment wel wat meer aan mijn hoofd dan op zulke reacties te moeten reageren of uberhaut te lezen. Maar goed, dat is mijn ding! Mijn bevalling, mijn kind, mijn hond. En ach, waar heb ik me toch druk om gemaakt. ZUCHT
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:01:24 #212
5428 crew  miss_sly
pi_80322982
Dat luiertasje, heeft dat een lange (hoe heet zoiets, ik ben helemaal blanco ) hengsel om om je schouder te hangen?
Op zich wil ik wel een klein tasje namelijk, omdat ik nu een grote tas heb en juist dat ding altijd te groot vind Hoe klein is het ongeveer qua afmetingen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80322994
Ooooh Huup dat grijze vestje!!! (doe je de spullies ook los weg?)
  woensdag 14 april 2010 @ 22:01:53 #214
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80323000
Dahag Ymme tot de volgende maand. Bla bla bla ik kom nooit meer in OUD en ik ben zielig en naief en een beetje dom (op zijn maxima's) maar ik weet alles zo goed en nu ben ik op mijn pik getrapt dus ben ik weer voor altijd verdwenen om helaas over vier weken weer terug te komen!

Wedje leggen???

Bah ik word er gewoon weer kriegel van inmiddels en ja Marrije het lijkt alsof ze nu heel erg door de mangel gehaald wordt maar je wil het allemaal niet weten wat ze zelf voor onzin uitkraamt.
pi_80323035
En die bruine schoens!!

Hebbuh?
  woensdag 14 april 2010 @ 22:03:39 #216
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_80323091
Ik heb mijn conclussie getrokken, je kan uberhaut niet stoneren.
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:03:41 #217
5428 crew  miss_sly
pi_80323094
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
Ja, dat grijze vestje vind ik ook zoo leuk maar ik koop geen mt 68 meer, want als het goed is kan ze dat echt nog maar heel kort aan. Is wel echt leuk voor Roelofje
pi_80323105
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
ja uiteraard is het ook los enzo allemaal!
sorry das niet helemaal duidelijk inderdaad.

@Sly, ik ga ff meten en foto's voor je schieten. Er zit een lang hengels aan vast en twee van die kleine klittenbanddingen om hem aan je wagen te hangen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 april 2010 @ 22:04:26 #219
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80323133
Is dit het rel ruiltopic? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_80323161
Tis jammer dat Tess ouder/groter is dan Amelie!
Je hebt altijd zulke leuke kleertjes Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80323180
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Dat luiertasje, heeft dat een lange (hoe heet zoiets, ik ben helemaal blanco ) hengsel om om je schouder te hangen?
Op zich wil ik wel een klein tasje namelijk, omdat ik nu een grote tas heb en juist dat ding altijd te groot vind Hoe klein is het ongeveer qua afmetingen?
Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig is
Ik heb een normale zwarte en vind die altijd te klein (Of ik heb te veel zooi, dat kan ook )
Mocht je hem niet willen verkopen:

Ik ben op zoek naar een *GROTE* luiertas
Geen meisjes kleuren, wel foto's!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 14 april 2010 @ 22:05:43 #222
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_80323195
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Gna!
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  woensdag 14 april 2010 @ 22:05:52 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80323209
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Wat wil je rellen ruileh dan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:06:25 #224
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80323240
Free ik moet morgen even zoeken voor je maar ik heb een riempjes donkerblauw met shilouetten (?) erop van Winnie met het langste stuk elastiek. Erg makkelijk en was toen alles bij K van haar kont afzakte het enige riempje wat ik kon vinden. Ik hoor het wel.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:06:49 #225
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80323267
Ik zoek schoenen maat 23. Voor een maaisje .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 april 2010 @ 22:08:14 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80323353
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek schoenen maat 23. Voor een maaisje .
dan heb ik geen ruilmateriaal. Sorry. Voetbalplaatjes?
  woensdag 14 april 2010 @ 22:08:39 #227
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80323366
Vlindur ik heb een turqoise easy walker met aan de zijkanten warmhoudruimtes met rits.Bij interesse zal ik morgen even foto's maken en ze mailen.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:09:10 #228
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80323389
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef para909 het volgende:
Ik heb mijn conclussie getrokken, je kan uberhaut niet stoneren.
Je kan bij een overboeking dit niet terug draaien. Je kan alleen een automatische incasso storneren...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_80323449
Mijn internet klapot eruit thuis dus ik pm je later even huup..

Sly hoe lang kan Senna erin? Of wordt dat echt snel te krap? Mijne kan er toch op zijn vroegst pas in januari/februari 2011 in ws
pi_80323473
Klapot, leuk tikken op je BB! Maar hij doet het weer!!
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:11:13 #231
5428 crew  miss_sly
pi_80323482
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig is
Ik heb een normale zwarte en vind die altijd te klein (Of ik heb te veel zooi, dat kan ook )
Mocht je hem niet willen verkopen:

Ik ben op zoek naar een *GROTE* luiertas
Geen meisjes kleuren, wel foto's!
Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbij
je hebt noooooit genoeg spullies
pi_80323630
Tussen de rel-berichten door dan maar

@Sly:

hij is ietsje kleiner dan een a4. Echt voor wat luiertjes, wat doekjes en een sleutel en telefoon ofzo. De luiers en doekjes stak ik tussen het tussenstuk als de mat opgevouwen is en er zit een ritsvakje op voor de telefoon/speentje enzovoorts.

en hij s dus chocoladebruin voor t geval dat nog niet duidelijk was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:15:59 #233
5428 crew  miss_sly
pi_80323746
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:10 schreef Orea het volgende:
Mijn internet klapot eruit thuis dus ik pm je later even huup..

Sly hoe lang kan Senna erin? Of wordt dat echt snel te krap? Mijne kan er toch op zijn vroegst pas in januari/februari 2011 in ws
Ik weet het niet. Ze zit al sinds november ongeveer in 62-68, en de eerste (kleine) maatjes 74 beginnen een beetje te passen, maar ze heeft nog steeds voornamelijk 68 aan
Roelofje moet nog wel effies wachten, maar dan heeft ze ook wel een superleuk vestje
pi_80323808
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:08 schreef Books het volgende:
Vlindur ik heb een turqoise easy walker met aan de zijkanten warmhoudruimtes met rits.Bij interesse zal ik morgen even foto's maken en ze mailen.
Ja, is goed!
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbij
je hebt noooooit genoeg spullies

Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:17:47 #235
5428 crew  miss_sly
pi_80323830
haha, goed dat je het erbij zegt, dat ie chocoladebruin is

Maar ik wil hem wel lijkt me wel een handig ding voor wandelingen en korte bezoekjes enzo. Voor de rest heb ik dan de grote nog, daar kan reservekleding in enzo
pi_80323872
@Orea is prima hoor!
en Amélie is nu ruim 7 mnd en is nu echt uit 68. Dus het kan nog wel even. Bovendien valt dat vest niet klein ofzo, dat scheelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 april 2010 @ 22:21:05 #237
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80323999
Ik mail je morgen en nu ga ik afsluiten en nog even tv kijken. Tot later allemaal...
pi_80324139
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Books het volgende:
Ik mail je morgen en nu ga ik afsluiten en nog even tv kijken. Tot later allemaal...
Sgoe! Zou je de maten er ook bij willen vermelden?

Trusten!
  woensdag 14 april 2010 @ 22:34:47 #239
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80324777
Zeg huup kan je je meiske niet wat pokon geven zodat ze nog wat snelle groeit? Esmee zit nu ook in 68-74 en past al die leuke kleertjes die je wegdoet dus niet meer

Ik heb ook nog wat spullies

Shirtje maat 62 - 1,50

Nijntje shirtje (Alleen de roze is nog te koop) - 1,50

Jasje met hondje - 2,50
pi_80325773
Ooooooooooooooh mag ik ook nog iets zeggen ahw ahw
ik heb ook eens een pm van Ymme gehad!! dat ze me echt nog zou betalen voor de kolf die ik haar verzonden had!
Ze had m alleen naar de verkeerde user gepm't (mij dus )

vraag me af of de desbetreffende user t geld ooit ontvangen heeft

anyway..conclusie..gewoon niets meer aan Ymme verkopen dan is er ook geen feedbacktopic nodig

enne Vlinder.. ik heb nog een grijze luiertas..wel met kant
pi_80325809
stiemie
je moet Esmeetje gewoon een beetje in elkaar drukken joh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80325990
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Lelijkerd het volgende:
Ooooooooooooooh mag ik ook nog iets zeggen ahw ahw
ik heb ook eens een pm van Ymme gehad!! dat ze me echt nog zou betalen voor de kolf die ik haar verzonden had!
Ze had m alleen naar de verkeerde user gepm't (mij dus )

vraag me af of de desbetreffende user t geld ooit ontvangen heeft

dat was ik maar die heeft ze betaalt! uiteindelijk!! Hulde!
En nu weer over naar de orde van de dag...spullies!!!
  woensdag 14 april 2010 @ 23:08:09 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80326507
Ik vind een feedbacktopic niet echt nodig. Het gaat hier om 1 user. Niet om tig die 'onbetrouwbaar' te boek staan. En kunnen we nu ymme-loos blijven?
En tazz bedankt voor het voeren en oprakelen van andere topics en feiten e.d.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80326822
Te laat voor de rel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80326886
ja das wel nadeel van zo'n leesclubje
gewoon een avond geen fok *lol*
pi_80326903
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja das wel nadeel van zo'n leesclubje
gewoon een avond geen fok *lol*
zal ik jullie volgende keer smssen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80326996
ja das wel een goeie
wel een idee voor de volgende keer
  woensdag 14 april 2010 @ 23:20:01 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80327111
Hebben jullie dan écht een clubje? Ik dacht dat dat een of andere insiders joke was.
pi_80327148
tis geen grap
tis een echt leesclubje
pi_80327178
Ja, we hebben echt een boekenclub ja. Regio Den haag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')