Ken je het hele verhaal?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou valt mijn bek toch open hoor![]()
![]()
Nee, ik hou helemaal niet van modder smijten, en het zal me ook een worst wezen hoe iemand aan spullen komt die ie weer verkoopt, en zaken heb ik nooit met haar gedaan
maar dit topic in combinatie met wel/geen allergie:gatverdamme zeg.
ik denk dat ze dat aan zichzelf te danken heeft. Ze heeft niet voor niks een ban gekregen n.a.v. een V&A topic. Daarnaast zijn er in OUD ook wat mensen die zich "belazerd" voelen door haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel sneu voor je, zoals je door de mangel wordt gehaald. Maar ja, geen idee hoe het verder allemaal zit.
In het betreffende topic reageer je ook niet meer en je blijft zelf een maand weg... Gek hè dat mensen zelf een conclusie trekken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef ymme het volgende:
Echt sorry hoor! Ga maar lekker door met jullie vooroordelen etc. Hier heb ik echt geen zin in!
Mijn zoon gaat nog voor alles en dat er dan zo gereageerd wordt op het hond-verhaal. Waar ik gisteren uitleg over gegeven heb (ook al ben ik die niemand verschuldigd), bewijst alleen maar hoe niet nadenkend sommige mensen zijn.
Ja, dat grijze vestje vind ik ook zoo leukquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
Ooooh Huup dat grijze vestje!!! (doe je de spullies ook los weg?)
ja uiteraard is het ook los enzo allemaal!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
Ooooh Huup dat grijze vestje!!! (doe je de spullies ook los weg?)
Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig isquote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Dat luiertasje, heeft dat een lange (hoe heet zoiets, ik ben helemaal blanco) hengsel om om je schouder te hangen?
Op zich wil ik wel een klein tasje namelijk, omdat ik nu een grote tas heb en juist dat ding altijd te groot vindHoe klein is het ongeveer qua afmetingen?
Wat wil je rellen ruileh dan?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek schoenen maat 23. Voor een maaisje.
Je kan bij een overboeking dit niet terug draaien. Je kan alleen een automatische incasso storneren...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef para909 het volgende:
Ik heb mijn conclussie getrokken, je kan uberhaut niet stoneren.
Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbijquote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan ben ik wel geïnteresseerd in jou 'te grote' tas mits ie niet meisjes achtig is
Ik heb een normale zwarte en vind die altijd te klein (Of ik heb te veel zooi, dat kan ook)
Mocht je hem niet willen verkopen:
Ik ben op zoek naar een *GROTE* luiertas![]()
Geen meisjes kleuren, wel foto's!
Ik weet het niet. Ze zit al sinds november ongeveer in 62-68, en de eerste (kleine) maatjes 74 beginnen een beetje te passen, maar ze heeft nog steeds voornamelijk 68 aanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:10 schreef Orea het volgende:
Mijn internet klapot eruit thuis dus ik pm je later even huup..
Sly hoe lang kan Senna erin? Of wordt dat echt snel te krap? Mijne kan er toch op zijn vroegst pas in januari/februari 2011 in ws
Ja, is goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:08 schreef Books het volgende:
Vlindur ik heb een turqoise easy walker met aan de zijkanten warmhoudruimtes met rits.Bij interesse zal ik morgen even foto's maken en ze mailen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik doe mijn grote niet weg, deze kleine is voor erbij![]()
je hebt noooooit genoeg spullies
Sgoe! Zou je de maten er ook bij willen vermelden?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Books het volgende:
Ik mail je morgen en nu ga ik afsluiten en nog even tv kijken. Tot later allemaal...
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Lelijkerd het volgende:
Ooooooooooooooh mag ik ook nog iets zeggenahw ahw
ik heb ook eens een pm van Ymme gehad!! dat ze me echt nog zou betalen voor de kolf die ik haar verzonden had!
Ze had m alleen naar de verkeerde user gepm't (mij dus )
vraag me af of de desbetreffende user t geld ooit ontvangen heeft
zal ik jullie volgende keer smssen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja das wel nadeel van zo'n leesclubje
gewoon een avond geen fok*lol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |