Goede vraag. Ik wilde namelijk zo foto's gaan maken, maar als er geen interesse in dan scheelt mij dat voorlopig ook werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Ik 'moet' ook afscheid gaan nemen van sommige kleding.
Zijn er überhaupt mensen geïnteresseerd in (jongens-)spul maatje 50?
Ik heb ook nog volgens mij wat zomerspul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
Ik verwacht een zoontje in juli![]()
Dus aan winterkleertjes maat 50 heeft hij niks
Ik heb veel spulletjes liggen van mijn zoontjes (vorig jaar juni geboren) als je interesse hebt, laat t maar weten. Wij zijn begonnen in mt 44, maar heb ook 50, 56, 62 en ga zo maar door, tot nu mt 74.80 liggen. Dat komt voor jou precies goed uit, dacht ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
tuurlijk wel! Ik heb een leuk pakje wat je dan gewoon voor de leuk aan wilt doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
Is het zomerspul? (bijv. shirtjes met korte mouwen)quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Is er interesse in jongensspul mt 62 voor zeer kleine prijsjes? Bij interesse zet ik hier dan een vrachtje neer a.s zondagmiddag/avond
Nee, Wolf zit net in het verkeerde seizoen voor Daanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is het zomerspul? (bijv. shirtjes met korte mouwen)
oeee maat 68quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
Ik heb weer een zooitje kleren geupload. Veel 62, wat 68, nog wat kleiner spul zelfs, een paar slaapzakjes, jurkjes en shirtjes en broekjes, sommige 3e generatie Fok! en sommige nog letterlijk ongedragen. Veel Hema en H&M maar ook Bonnie Doon en Petit Bateau.
Klik!
kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-1 of 2 SIO Itti Bitti's maat M en wat extra inleggers, kleur maakt niet uit als het maar geen roze isIk wil proberen of de pasvorm bij Niels' spekbilletjes past.
-Het boek "Eten voor de kleintjes - Van borst tot boterham" van Stefan Kleintjes.
Ik heb jongenskleding in de aanbieding van maat 56 tot 62, maar wel allemaal winterkleding...
Oh dankje *zoeft naar D&V*quote:Op zondag 11 april 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kijk even snel op D&V daar staan er nu net een heleboel op! met inleggers erbij enzo.
Ik zoek ffquote:Op zondag 11 april 2010 09:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jongenskleding 74 heb ik wel interesse in als er ook wat zomer kleding tussen zit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |