quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Ticootje het volgende:
Ja, we hebben echt een boekenclub ja. Regio Den haag.ZuidHolland
Okquote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Freecell, ik heb gezocht maar had de riem al weg gegeven. Maar bij Hennes voor 3 euro ofzo gekocht.
Graag dusquote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef Books het volgende:
Free ik moet morgen even zoeken voor je maar ik heb een riempjes donkerblauw met shilouetten (?) erop van Winnie met het langste stuk elastiek. Erg makkelijk en was toen alles bij K van haar kont afzakte het enige riempje wat ik kon vinden. Ik hoor het wel.
Het is trouwens wel de hoge uitvoering, dus geloof 103 cm.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:41 schreef Raissa het volgende:
Keffo, wil je het badje inclusief onderstel?
Ik heb hier een wit badje met ingebouwde thermometer, en 2 zwitsal flesjes met drukpompje die in het badje horen. Daaronder een onderstel in een grijze/zilver kleur. Moet even overleggen met de wederhelft of het weg mag, maar we zijn dagelijks te vinden in H'sum.
Nee bedanktquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Lelijkerd het volgende:
enne Vlinder.. ik heb nog een grijze luiertas..wel met kant
Ja maar, als je die nou morgen nog niet verkoopt kan Isabeau d'r nog een keertje in carpoolen pretty please?!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een autostoel (een Römer, geen Maxi Cosi) in de aanbieding.
En ik heb uitstekend zaken gedaan met XXXKARINXXX, Incantrix, Vlindur en ook met Ymme, hoewel ik wat lang op betaling heb moeten wachten is het wel goed gekomen.
Ik hoor hier niet want geen kinderen of -spullen, maar als je met internetbankieren geld overmaakt met een datum die niet *nu meteen* is, kun je 'em op de een of andere manier wel anuleren. Dan is de opdracht al wel verwerkt voor je 'em weer intrekt. Heb verder ook geen mening over de rel.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh oh oh Ymme, huichelaar....
Jij beticht mij nu van liegen....triest
en dan nog wat, storneren kan niet als je zelf een overboeking hebt gedaan, dat kan alleen als er automatisch is geincasseerd.
Nu ik hier toch ben, is een Kiddy-board niets voor je? Plankje aan de kinderwagen waar de koter op kan staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Keffo het volgende:
Ben trouwens ook opzoek naar een dubbele kinderwagen zodat ik mn zoontje van 15 maanden tegelijk met mn dochtertje van 0 mee kan nemen in 1 kinderwagen.
nou mijn kind was ook 15 maanden die had ik toch niet op een kiddyboard gezet hoor. was blij dat ik de dubbele kinderwagen had.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben, is een Kiddy-board niets voor je? Plankje aan de kinderwagen waar de koter op kan staan.
ik zal na 30 april eens kijken of ik hem kan schoonmaken(de bekleding). als ik hem schoon krijg zal ik een gil geven. maar als ik hem niet schoon krijg gaat hij in juni op de vrijmarkt op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:02 schreef Keffo het volgende:
Kiddi board is idd niet echt handig voor een mannetje van 15 maand.
@poppels: Als die weggaat, denk even aan mij
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal na 30 april eens kijken of ik hem kan schoonmaken(de bekleding). als ik hem schoon krijg zal ik een gil geven. maar als ik hem niet schoon krijg gaat hij in juni op de vrijmarkt op.altijd buitenlandse moeders die erop azen.
Ze doelt vast op al die duitsers die die dag naar NL komen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij onsquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ze doelt vast op al die duitsers die die dag naar NL komen!
Ah, een goede handelsgeest!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Vicky het volgende:
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij ons
Dat is sowieso de essentie van winst maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Of onze buitenlandse vrienden uit de Schilderswijk die op Koninginnedag heel goedkoop kopen bij iemand en dan een paar meter zelf dit weer voor meer verkopen ja dit gebeurd echt bij ons
het was niet vervelend bedoelt. mijn excuses daarvoor als het zo verkeerd valt. tegen buitenlanders heb ik helemaal niks want ik ga meer met ze om dan met Nederlandse mensen. ik ben zelf ook geen 100% Nederlandsequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Nederlandse bijstandtrekkende moeders net zo goed. Vind het een beetje een vervelende opmerking en voel me aangesproken. Ik ben ook een buitenlander en heb meer dan genoeg geld om nieuwe spullen te kopen.
Ik heb er 2 gekregen, nagenoeg hetzelfde. Donkerblauw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef happyme28 het volgende:
Om de discussie te stoppenzijn er ook nog jongensmama's die toevallig een mini-zwembroekje in de aanbieding hebben? (maat 56)
Ik Happy, misschien is dit wat?quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb deze van de Hema mt 56/62 in nieuwstaat (1x mee gezwommen). 3,50 incl verzendkosten
[ afbeelding ]
Ohh, die is inderdaad wel gaaf! Weet je wat Wolf ongeveer woog toen? Daan weegt nu 5400 gr en het is voor over 3 weken, dus ik schat zo'n kleine 6 kilo dan?? Geen idee hoe snel dat dan gaat. Daan is dan 2,5 maand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik Happy, misschien is dit wat?
Wolf heeft hem 1x gedragen toen ie 2 maanden was, en toen was het broekje eigenlijk nog net ietsje te groot
(ze zien er zo klein uit die zwembroekjes!)
Hmm lastig is dat inschatten, de vervolgmaat van deze broekjes was 68/74, dat is dan sowieso veels te groot voor Daan (en Wolf)quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ohh, die is inderdaad wel gaaf! Weet je wat Wolf ongeveer woog toen? Daan weegt nu 5400 gr en het is voor over 3 weken, dus ik schat zo'n kleine 6 kilo dan?? Geen idee hoe snel dat dan gaat. Daan is dan 2,5 maand.
pssst, er is ook sinds kort een Brabants 'OUD' leesclubjequote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie dan écht een clubje? Ik dacht dat dat een of andere insiders joke was.
oh echt, in denbosch zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
pssst, er is ook sinds kort een Brabants 'OUD' leesclubje![]()
hij gaat even over Asy, dus he's all yours if you please.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef happyme28 het volgende:
Dat zou moeten lukken en anders bewaar ik 'm tot de zomer. Een extra zwembroekje op de boot kan geen kwaad. Ik pm je even!
Amaranta, dan gaan die van jou even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |