Kan nooit.quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
Volgens mij is het steeds dezelfde op die foto's hoor.

Waarop?quote:
Nee, kijk nog maar eens goed.quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat sowieso niet.quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik wel, maar nee geen pm van mij.quote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit pics van Fas gezien. Iemand PM?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NotYou het volgende:
Ik heb van de 'Noorsbloedgate' niet zoveel meegekregen maar de nickname alleen klinkt al vrij grappig. Iemand relevante linkjes/een samenvatting?![]()
Daar heb je me.quote:
Als ze je foto's wilt laten zien dan zal ze die zelf wel sturen.quote:
Lees die zin nog eensquote:Op maandag 5 april 2010 23:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ze je foto's wilt laten zien zal die zelf wel sturen.
Mijn zin stond er los van.quote:
fappen telt niet als onderzoekquote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
TS dit is inderdaad een mysterie, heb even haar fobo geraadpleegd en ik ben nog even een kwartiertje bezig met mijn eigen onderzoek
Klopt, maar ik wijs een student Nederlands graag op onvolkomenheden.quote:
Je mist niet veel, hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit pics van Fas gezien. Iemand PM?
Noorsbloed is een eikel.quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NotYou het volgende:
Ik heb van de 'Noorsbloedgate' niet zoveel meegekregen maar de nickname alleen klinkt al vrij grappig. Iemand relevante linkjes/een samenvatting?![]()
(Geen idee wie het_hupt is maar /care ook.)
Ze? Kom op! In een topic als dit gaan we toch zeker wel gewoon uit van een dikke kerel die aan de touwtjes trekt?quote:Op maandag 5 april 2010 23:40 schreef griekjeee het volgende:
Die donkerharige had ze niet moeten doen, de rest lijkt nog enigszins op elkaar. Maar daar heeft die persoon duidelijk een ander gezicht.
Een homo heeft geen verstand van vrouwen. Dus nu moet jij niet doen alsof je dat wel hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
op 2 foto's heeft de meid minder make-up op volgens mij. kijk normaal als ik twijfel ga ik altijd alles met elkaar vergelijken. in hoevere de neus overeen komt en in hoevere de mond overeenkomt. foto's 2 en 4 zijn elk geval dezelfde meid. duidelijk te zien aan de neus en de mond. foto's 6 en 7 hebben na mijn idee dezelfde cupmaat als foto's 2 en 4. dat zou toeval kunnen zijn maar daar kunnen we dus al niks op ontdekken. daarnaast is de vorm van het gezicht wel hetzelfde volgens mij. ze is op die laatste 2 misschien wel iets anders opgemaakt waardoor ze er iets anders uitziet. de profielfoto wijkt het meest af van de rest van de foto's denk ik. daarop lijkt ze iets anders uit te zien, maar dat kan dus ook komen door de brede lach. but then again, de vorm van het gezicht komt overeen met de rest.
conclusie: ze zou best wel eens de waarheid kunnen spreken, maar zeker weten doen we het toch niet.
Ik studeer geen Nederlands.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wijs een student Nederlands graag op onvolkomenheden.
Dat staat daar los van.quote:
Krentenbol is een fakerquote:
Check de twee foto's eens die hierboven vergeleken worden. Verschil in kin, kaaklijn, ogen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
op 2 foto's heeft de meid minder make-up op volgens mij. kijk normaal als ik twijfel ga ik altijd alles met elkaar vergelijken. in hoevere de neus overeen komt en in hoevere de mond overeenkomt. foto's 2 en 4 zijn elk geval dezelfde meid. duidelijk te zien aan de neus en de mond. foto's 6 en 7 hebben na mijn idee dezelfde cupmaat als foto's 2 en 4. dat zou toeval kunnen zijn maar daar kunnen we dus al niks op ontdekken. daarnaast is de vorm van het gezicht wel hetzelfde volgens mij. ze is op die laatste 2 misschien wel iets anders opgemaakt waardoor ze er iets anders uitziet. de profielfoto wijkt het meest af van de rest van de foto's denk ik. daarop lijkt ze iets anders uit te zien, maar dat kan dus ook komen door de brede lach. but then again, de vorm van het gezicht komt overeen met de rest.
conclusie: ze zou best wel eens de waarheid kunnen spreken, maar zeker weten doen we het toch niet.
Mannenfokkers die denken verstand te hebben van cupmaten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn homo zijn. ik ben zoveel meer dan dat, homo zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een seksuele geaardheid, geen persoonlijkheidstrek.quote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Een homo heeft geen verstand van vrouwen. Dus nu moet jij niet doen alsof je dat wel hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef henrydg het volgende:
Ik vind ze eigenlijk best op elkaar lijken
quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn homo zijn. ik ben zoveel meer dan dat, homo zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een seksuele geaardheid, geen persoonlijkheidstrek.
kon je echt niks beters bedenkenquote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, jij bent niet de baas
hallo ik zeg niet dat ik beweer te weten welke cupmaat ze precies heeft, maar ik zie toch niet echt een verschil in grootte op die foto's.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannenfokkers die denken verstand te hebben van cupmaten.![]()
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.quote:Op maandag 5 april 2010 23:50 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kon je echt niks beters bedenken.
ik ben wel de baas gek, heb zojuist de rechten van sesamstraat gekocht
quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.
Alsof je dat op foto's kunt zien. Push-up bh's enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 23:52 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hallo ik zeg niet dat ik beweer te weten welke cupmaat ze precies heeft, maar ik zie toch niet echt een verschil in grootte op die foto's.
Nee, ik zie duidelijk verschillen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zelfde voorhoofd, jukbeenderen op dezelfde hoogte. ik zeg, dat kan best.
De kaaklijn is duidelijk anders en op de ene foto die wat verder is lijkt de persoon een kuiltje in de kin te hebben. De ogen lijken ook te verschillen van vorm, en niet alleen door het verschil van grootte (anders kijken).quote:Op maandag 5 april 2010 23:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zelfde voorhoofd, jukbeenderen op dezelfde hoogte. ik zeg, dat kan best.
ja maar die draagt ze niet volgens mij, daarvoor hangen ze iets laag na mijn idee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Alsof je dat op foto's kunt zien. Push-up bh's enzo.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
kanker op man, waarom moet alles op mij gekoppeld worden aan mijn inwonerschap. ik ben zoveel meer dan dat, inwoner van sesamstraat zijn is maar een klein onderdeeltje van me. en dat nog niet eens, het is maar een huis, geen persoonlijkheidstrek.
Oh, ik dacht juist ervoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja maar die draagt ze niet volgens mij, daarvoor hangen ze iets laag na mijn idee.
1, als je nog een keer 'kanker op' tegen me zegt, komt de sesamstraat baas je misschien wel opzoeken.quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
voor mijn idee, wat jij wil. volgens mij kan het beide, maar ik haal niet zo'n hoge punten voor nederlandsquote:
die donkerharige is in elk geval precies dezelfde als die met de zonnebril, daar twijfel ik niet over!quote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De kaaklijn is duidelijk anders en op de ene foto die wat verder is lijkt de persoon een kuiltje in de kin te hebben. De ogen lijken ook te verschillen van vorm, en niet alleen door het verschil van grootte (anders kijken).
Verder vermoed ik dat de donkerharige echt donker is en dat de wenkbrauwen niet mee geverfd zijn.
Ervoor als in "eraan voorafgaand".quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef leFUCK het volgende:
[..]
voor mijn idee, wat jij wil. volgens mij kan het beide, maar ik haal niet zo'n hoge punten voor nederlands
Die personen hebben wel beide dezelfde kaaklijn en kin incl klein kuiltje. De andere personen/foto's duidelijk niet, ondanks dat ze wat vager zijn. Dit zijn minimaal twee personen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:04 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die donkerharige is in elk geval precies dezelfde als die met de zonnebril, daar twijfel ik niet over!
ja en die laatste 2 zijn ook erg belicht, waardoor je b.v. de neus al niet kunt vergelijken omdat die vervaagd word door licht. dus dat maakt het ook lastiger.
jaloeeersquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wel op vrijwel elke foto ordinaire en lelijke kleding aan, dus dat klopt in ieder geval.
Bulletslut!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Dat er serieus mensen zijn die denken dat ik niet dezelfde persoon ben!
Ik epileer mijn wenkbrauwen op de ene foto anders en op de andere heb ik wat meer mascara
Jeetje wat moeilijk he
Right.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Ik epileer mijn wenkbrauwen op de ene foto anders en op de andere heb ik wat meer mascara
Jeetje wat moeilijk he
Heb je je gezicht ook verbouwd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Je hebt helemaal gelijk, ik ben bereid om morgen ergens koffie met je te gaan drinken zodat ik iedereen hier kan zeggen dat je echt die meid op die foto's bent. Trek anders die outfit aan van op het station gewoon als dubbelcheckquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
En jij bent wel echt jaloersquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft wel op vrijwel elke foto ordinaire en lelijke kleding aan, dus dat klopt in ieder geval.
ja zou ik wel doen met z'n kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
een beetje babyvet verloren voor de iets strakkere kaaklijn op foto's 2 en 4. ik ben sowieso niet overtuigd dat die kaaklijn echt anders is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die personen hebben wel beide dezelfde kaaklijn en kin incl klein kuiltje. De andere personen/foto's duidelijk niet, ondanks dat ze wat vager zijn. Dit zijn minimaal twee personen.
Maak eens 3 foto's van jezelf vanuit 3 verschillende punten, just to be sure hé.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Lelijk en ordinair?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen hadquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:12 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ben bereid om morgen ergens koffie met je te gaan drinken zodat ik iedereen hier kan zeggen dat je echt die meid op die foto's bent. Trek anders die outfit aan van op het station gewoon als dubbelcheck
Oe dit topic krijgt een hele andere wending, ik pak even popcorn en laat de dames verder discussiërenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Lelijk en ordinair?![]()
Jij je mening natuurlijk, maar laat is een foto van jezelf zien
Maak eens 3 foto's van jezelf vanuit 3 verschillende punten,quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:09 schreef Bulletslut het volgende:
Wat een topic!![]()
Jeetje wat moeilijk he
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen had
Of de datumquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maak dan eens een foto met jouw gezicht en een briefje waar je iets opschrijft, bijv. Fok!
was jij niet homo, zoja dan heb je echt andere zorgenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja zou ik ook gelijk doen als ik haar was, want het is zo erg als mensen op FOK! denken dat je niet bent wie je beweert te zijn. ik zou echt niet kunnen slapen totdat ik mezelf bewezen had
nee ik ben bloedserieusquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:16 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeld![]()
![]()
Mensen die Fokkers willen overtuigen
quote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
...lulverhaal...Het tragische is dat Bulletslut herself blijft volhouden dat zij al die dames op de foto's is.
... Mysterie alom.

Omdat dat er vanaf druipt. Maar ik vind je wel lief hoorquote:
wat een kankerzielige opmerkingquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
was jij niet homo, zoja dan heb je echt andere zorgen
zoals wat, hoe ik de jongen versier die ik wil hebben? volgens mij hebben wel meer mensen dat soort zorgen, niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Homo's bashenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef pokerstars het volgende:
[..]
HA HA HAquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:20 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zoals wat, hoe ik de jongen versier die ik wil hebben? volgens mij hebben wel meer mensen dat soort zorgen, niks bijzonders dus
haha dat is kanker zeggen ookquote:
Mijn oncoloog vindt van niet.quote:
Haha, jij kan iemand niet respecteren zoals die gene is. Dat is zielig, niet de seksuele geaardheid van iemand.quote:
Ben je zwanger dan?quote:
Stiekem wel op mij aftrekken he...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat ben je orgineel,
ron jeremy![]()
[ afbeelding ]
Hij is toch echt een man onder mannen. Hij komt in de buurt van de gemiddelde fokker.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat ben je orgineel,
ron jeremy![]()
[ afbeelding ]
wat nog zieliger is, is dat mensen altijd zeiken over mensen die schelden met kanker. maak er een hyves over zou ik zeggen. o nee, daar zijn er al een stuk of 100 vanquote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, jij kan iemand niet respecteren zoals die gene is. Dat is zielig, niet de seksuele geaardheid van iemand.
triest dat je niet reageert als ik een opmerking over jouw maak, maar wel als ik iets naar iemand anders zijn hoofd slinger....quote:
nice comeback. Effe doen alsof het je wat interesseert en slachtofferrol activated.quote:
Stevie is grappiger.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ben je zwanger dan?
[spoiler]HHAHAHAAH NEE WANT DAN ZOU JE EEN GYNAECOLOOG HEBBEN!!!!HAHAHAAA/spoiler]
ja tuurlijk, ik houd van vieze dikke behaarde mannen die lelijker zijn dan het achterste van een varken. daar word ik gewoon zo ontzettend geil vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Stiekem wel op mij aftrekken he...
Ik reageer niet omdat je niveau elk dieptepunt overtreft, ik reageerde niet meer omdat je faalde in mijn opmerking te begrijpen aan de hand van dit topic. Als zoiets te moeilijk voor je is en je enkel een beetje grappig bedoelde harde opmerkingen maakt heb ik weinig behoefte om op je te reageren, je bent de kanker van een forumquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef pokerstars het volgende:
[..]
triest dat je niet reageert als ik een opmerking over jouw maak, maar wel als ik iets naar iemand anders zijn hoofd slinger....
zielig figuur dat je bent![]()
. en de persoon in kwestie neemt het anders op dan jouw overigens, dus ga sesamstraat kijken
HA HA HAquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ik houd van vieze dikke behaarde mannen die lelijker zijn dan het achterste van een varken. daar word ik gewoon zo ontzettend geil van![]()
![]()
wil je het zo gaan spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat nog zieliger is, is dat mensen altijd zeiken over mensen die schelden met kanker. maak er een hyves over zou ik zeggen. o nee, daar zijn er al een stuk of 100 van
hoe kan het toch dat elk topic hier op FOK! eindigt in homopraat. dit is echt totaal off-topic. ik wed dat de modjes deze weer gaan opschonenquote:
waar heb je het over man? ik scheld altijd met kanker. als iemand niet zeikt over mensen die met kanker schelden ben ik het wel. lees eerst voordat je reageert dweil!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef pokerstars het volgende:
[..]
wil je het zo gaan spelen. ik zie dat homo's net zo slecht mannen kunnen inschatten als dat mannen dat bij vrouwen doen. ik gebruik vaak het woord kanker. vind ik het nog steeds triest dat het gebeurt. maar dat betekend niet dat ik me als een 14 jarig meisje ga gedragen. was ik wel homo geworden
Je moet die wereldvreemde kleutertjes gewoon negeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:29 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hoe kan het toch dat elk topic hier op FOK! eindigt in homopraat. dit is echt totaal off-topic. ik wed dat de modjes deze weer gaan opschonen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
goed idee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet die wereldvreemde kleutertjes gewoon negeren.
Dus je gebruikt zelf vaak kanker, maar als iemand anders het zegt begin je te huilen, faalerdquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef pokerstars het volgende:
[..]
wil je het zo gaan spelen. ik zie dat homo's net zo slecht mannen kunnen inschatten als dat mannen dat bij vrouwen doen. ik gebruik vaak het woord kanker. vind ik het nog steeds triest dat het gebeurt. maar dat betekend niet dat ik me als een 14 jarig meisje ga gedragen. was ik wel homo geworden
haha grapjas, is het zo moeilijk om de waarheid te spreken? je kan ook gewoon zeggen dat je geen reactie had. want als het werkelijk zo zou zijn als dat jij het hierboven formuleert, had je me volledig genegeerd. maar aangezien je wel reageert op mijn 'homo reactie' , misschien moet jij trouwens maar gaan pokeren, als je aan 2 stukjes tekst kan zien hoe iemand denk en is ben je vast een geniequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Ik reageer niet omdat je niveau elk dieptepunt overtreft, ik reageerde niet meer omdat je faalde in mijn opmerking te begrijpen aan de hand van dit topic. Als zoiets te moeilijk voor je is en je enkel een beetje grappig bedoelde harde opmerkingen maakt heb ik weinig behoefte om op je te reageren, je bent de kanker van een forum
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
Goh, wat verrassend dat Bulleslut ons niet van het tegendeel overtuigt door een foto te posten waarop ze een briefje met tekst vast heeft.
lol ik huil niet xD je kan niet lezen ofwatquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:33 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Dus je gebruikt zelf vaak kanker, maar als iemand anders het zegt begin je te huilen, faalerd![]()
En je kon toch zo goed inschatten wat le fuck dacht?
homo's omschrijven als 14 jarige meisjesgast doe fok uit en ga lekker slapen je zet jezelf en zo hard voor lul, je bent niet grappig niet gevat je voegt gewoon niks toe
xD xD :S :3 ^____________^;;;;quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef pokerstars het volgende:
[..]
lol ik huil niet xD je kan niet lezen ofwat.
wat voeg jij toe dan? een sesamstraat special om half 1.
maar serieus wat voeg jij toe ?
pas op hoor, zometeen voeg je niks meer toe. dan moet je naar bed enzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
aaaaaaaaaaaah, de fags zijn weer op hun teentjes getrapt hoor...
nee volgens mij heeft niemand dat gezegd, maar wel dat je lelijke kleren hebt. ik zeg, fuck 'm. net alsof niet iedereen weet dat de gemiddelde fokker het niet bij jou haalt (mits je bent wie je beweert te zijn).quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:Ik weet niet waarom sommige mensen mij hier zomaar voor lelijk uit gaan maken maargoed
Veel plezier met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
Who cares, dit hele topic bestaat waarschijnlijk uit 4 users.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:
Veel plezier allemaal met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
nu jij erbij komt uit 5 xDquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares, dit hele topic bestaat waarschijnlijk uit 4 users.
We zaten al op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamon schrijf er een rap over!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
![]()
Want als jij dat wil dan moet het ook he
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Fortitudo het volgende:
Jaloezie druipt ervan af.
Plaats zelf dan is een foto met je kut(hoofd), TS.
Klopt, ik heb geen klonen, maar moet er af en toe wat van zeggen.quote:
ja maar het probleem is dat veel mensen dat niet zijn op fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
[..]
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.
Sta je er dan nog van te kijken op FOK!?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef boekenplank het volgende:
OP ging over achterlijkheid is het enige wat ik heb gelezen.
Dit hele topic staat er verder vol mee.
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
[..]
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.
na half 12 lees je sowieso bijna alleen maar onzin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef boekenplank het volgende:
OP ging over achterlijkheid is het enige wat ik heb gelezen.
Dit hele topic staat er verder vol mee.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef leFUCK het volgende:
nou ik ben erover uit dat er niet over uit te komen is of bulletslut de waarheid spreekt.
ik zoek mijn nest eens op, later mensen
deze man is echt het toppunt van vervelendquote:
Kan je veel van mijn leren?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:47 schreef pokerstars het volgende:
[..]
deze man is echt het toppunt van vervelend
ik kan nog veel van jouw leren!
Bulletslut werkt achter het Centraal Stationquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:48 schreef henrydg het volgende:
LET OP!
Ik heb een mail ontvangen met daarin een échte foto van Bulletslut. Ik mag hem eigenlijk niet publiceren maar ik doe het toch, omdat persvrijheid.
[ afbeelding ]
Het spijt me bullet maar dit MOEST ik doen.
Hier wacht ze op de trein , maar dit is dus wel de echte bulletslut en dit is dus wel de waarheid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bulletslut werkt achter het Centraal Station
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bulletslut werkt achter het Centraal Station
ja man de perfecte timing, en het subtiel gebruik van woorden.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Henrydg werkt hopelijk niet als grafisch vormgever.
Het verschil van vorm van de ogenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:48 schreef henrydg het volgende:
LET OP!
Ik heb een mail ontvangen met daarin een échte foto van Bulletslut. Ik mag hem eigenlijk niet publiceren maar ik doe het toch, omdat persvrijheid.
[ afbeelding ]
Het spijt me bullet maar dit MOEST ik doen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Henrydg werkt hopelijk niet als grafisch vormgever.
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
Fas is wel echtquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap serieus ze is fake, laten we haar lynchenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het verschil van vorm van de ogenvalt nu wel heel erg op.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.
Het boeit me eerlijk gezegd geen flikker. Behalve dat zulke topics wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap serieus ze is fake, laten we haar lynchen
goed idee, ik zal 't eens proberen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef Hetiszover het volgende:
Kunnen we trouwens niet omgekeerd zoeken met die foto's of is dat al geprobeerd?
http://www.tineye.com/quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:55 schreef henrydg het volgende:
[..]
goed idee, ik zal 't eens proberen!
wat was die site er ook alweer voor? iets me tiny dacht ik..
Ik zie geen foto's!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.
tineyequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:55 schreef henrydg het volgende:
[..]
goed idee, ik zal 't eens proberen!
wat was die site er ook alweer voor? iets me tiny dacht ik..
Je bedoelt dat Bulletslut zich als een vrouw wil voordoen, maar het niet is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's!Slechts een fotoboek met o.a. een screenshot van probleemwijken (sbs6), typerend voor echte fok!bazen die vrijwel altijd toch echt mannen zijn!
lynchen is ook vermakelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd geen flikker. Behalve dat zulke topics wel vermakelijk zijn.
Bijna. Ik had het over en tegen Fascination!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Bulletslut zich als een vrouw wil voordoen, maar het niet is?
Bingo. Hij wordt daar ook enorm geil van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Is gewoon dezelfde persoon op die foto's hoor...
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef henrydg het volgende:
IK HEB EEN MATCH :
http://www.tineye.com/sea(...)03717ad00b972da2cf35
HET BARCELONA AFBEELDING FOTO DING IS NIET ZELF GEMAAKT !!!!!!
Nou, wat een bewijsquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef henrydg het volgende:
IK HEB EEN MATCH :
http://www.tineye.com/sea(...)03717ad00b972da2cf35
HET BARCELONA AFBEELDING FOTO DING IS NIET ZELF GEMAAKT !!!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De vorm van der ogen zijn te verschillend, dat kan geen mascara veranderen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.
Die wou ik net plakken hieroquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grote kans dat ze ook haar usericon niet zelf gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Die sunset is ook niet zelfgemaakt.
Heb je dit uit betrouwbare bron vernomen?! Dat had ik van Fascination dan ook weer niet verwacht, bah!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Bingo. Hij wordt daar ook enorm geil van.
Haha, ik vind het echt verdacht. Dit schreef ik omdat ik wat veel glazen op heb en omdat het op FOK! kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie move__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij noemt je vrienden wel lelijk, maar andere mensen mogen jou niet lelijk noemen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Bulletslut het volgende:
Ik weet niet waarom sommige mensen mij hier zomaar voor lelijk uit gaan maken maargoed
Veel plezier allemaal met het uitvogelen of ik nou wel of niet dezelfde persoon ben.
Doei!
Hahahahahaha. Smoooth.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeie move__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij zijn ze nog serieus ook.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
VOORUITGANG GEBOEKT IN DE ZAAK
Als ik op Google Afbeeldingen intyp roze allstars, kom ik bij schoenen die verdacht lijken op die in haar usericon. Dit betekend dat ze fake is en al haar plaatjes van internet plukt!
Daar ging het maar 1 pagina over.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaat dit topic nog steeds over fags of wat??
fout alcohol is geen excuus watje, en op fok weet je niet of het een chick of man is/quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, ik vind het echt verdacht. Dit schreef ik omdat ik wat veel glazen op heb en omdat het op FOK! kan.
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.quote:
Ik pluk mijn UI ook van het inet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
Als ik op Google Afbeeldingen intyp roze allstars, kom ik bij schoenen die verdacht lijken op die in haar usericon. Dit betekend dat ze fake is en al haar plaatjes van internet plukt!
Als ik op Google naar "Stewie" zoek kom ik jouw UI tegen!!99!9!!!9quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:05 schreef henrydg het volgende:
Jij kiest haar kant vanwegequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik op Google naar "Stewie" zoek kom ik jouw UI tegen!!99!9!!!9
Ik heb dus al die tijd op een wildvreemde gefaptquote:
Ah, dan ben ik nog niet zo ingeburgerd op FOK!. Gaarne daarvoor mijn excuses.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:06 schreef pokerstars het volgende:
[..]
fout alcohol is geen excuus watje, en op fok weet je niet of het een chick of man is/
lynchen we hem ?![]()
![]()
WOW. IK WOU DAT IK ZO GOED WAS ALS JOU MAAR IK BEN NET 1 LEVEL SLEGTER!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef Hetiszover het volgende:
GEVONDEN!!!
Samantha uit Amsterdam, 18 jaar
http://sexy-samanthaaa.hyves.nl/?ref=sr
Kloptquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jij kiest haar kant vanwege
Penisbaard..
Sorry.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb dus al die tijd op een wildvreemde gefapt
Dude, ik heb zo vaak foto's van mezelf gepost.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
T'is goed.quote:
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xDquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik nog niet zo ingeburgerd op FOK!. Gaarne daarvoor mijn excuses.![]()
Maar heb je al gedacht aan de mogelijkheid dat het een onzijdig iemand is.![]()
En zou God onzijdig zijn of niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xD
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]
kan niet er is maar 1 persoon op de wereld onzijdig. is ook een australier xD
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk dat dit topic een stille dood gaat sterven.
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En zou God onzijdig zijn of niet?
Met ons gelijk bedoel je dat Kogelslet echt is toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!
Tuurlijk, van jezelf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, ik heb zo vaak foto's van mezelf gepost.
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
)
Hehe. En de duivel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef pokerstars het volgende:
[..]
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.
ik praat wel voor julliequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
NEEIN GEWOON DOORPRATEN EN DOORZOEKEN WE KUNNEN ONS GELIJK NOG KRIJGEN!!!!!
ook natuurlijk omdat als er geen duivel was er ook geen reden is om in een god te geloven toch ? en elke held heeft zijn bad guyquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef pokerstars het volgende:
[..]
god is verzonnen om de 'paupers' stil te houden , een drug voor het volk.
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, van jezelf.Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.
FAKER!
[..]
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?![]()
gaaaaaap, gast hou je waffel je bent slaapverwekkendquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tuurlijk, van jezelf.Die heb je gewoon van obscure fora/hyves/msn-spaces geplukt en vervolgens weer verwijderd, zodat niemand je er nadien op zou kunnen afrekenen zoals je nu (al dan niet terecht) bij Bulletslut probeert te doen.
FAKER!
[..]
Bewijs maar dat je echt bent! Of kun je dat soms niet?![]()
En jij bent een domme kneus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:16 schreef pokerstars het volgende:
[..]
gaaaaaap, gast hou je waffel je bent slaapverwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn echt mensen die geloven dat de duivel na god er was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ook natuurlijk omdat als er geen duivel was er ook geen reden is om in een god te geloven toch ? en elke held heeft zijn bad guy
kunnen we die discussie tot later uitstellen xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
![]()
![]()
![]()
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.quote:
nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die geloven dat de duivel na god er was.![]()
![]()
Mijn smileys zeggen genoeg, me dunkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef pokerstars het volgende:
[..]
nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?
He het ging over Bulletslut en niet over het geloof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef pokerstars het volgende:
[..]
nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?
En fags niet te vergeten ...quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:20 schreef pokerstars het volgende:
ik ga nu, moe.
tot morgen helden en laffe herders
Heb je nou echt niet door hoe dom je bent?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
nu geef je bewijs dat je fake bent ja. als je dat niet was zou je niet reageren op die foto. maar je beschermd nu jezelf en reageert wel. typisch gedrag van mensen en je bent dus een rasvoorbeeld.
she is a slut, a bullet slut.
laater
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
nu geef je bewijs dat je fake bent ja. als je dat niet was zou je niet reageren op die foto. maar je beschermd nu jezelf en reageert wel. typisch gedrag van mensen en je bent dus een rasvoorbeeld.
laater
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
laater
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je handquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Post nou maar een foto met 'FOK' op je hand oid.
quote:
Is goed, hoor. Ik heb niks te vrezen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je hand
Of wat? Ga je anders denken dat ik fake ben omdat mijn ogen zogenaamd verschilen op de foto's?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Post nou maar een foto met 'FOK' op je hand oid.
want fobo is alleen op te kijken of je iets lekkers ziet en niet om te kijken wie er achter een post schuilt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ik weet het niet, maar inderdaad, het kan goed een andere meid zijn. Daarentegen heeft ze niemand hier wat te bewijzen. Neemt niet weg dat andermans foto's op je profiel zetten kankersneu is.
Het laat me eigenlijk koud, ik beoordeel mensen hier niet "According" to fobo, wat wel schrijnend is dat TS een wijf is en fobo's van andere wijven observeert.
AFgunst? Jaloezie? of gewoon kankertjeharde onzekerheid.
Hoor je mij niet zeggen, ik vind het alleen typerend dat er een wijf een topic post over "Waarschijnlijke nep-foto's" van een ander wijf op Fok! hier. Wat moet ik daar nou mee? wat kan het mij boeien? als je foto's wil kijken ga je lekker naar B&H. Maar nogmaals, mocht die kogelhoer wel andermans foto's benutzen is ze kankertjesneu.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
want fobo is alleen op te kijken of je iets lekkers ziet en niet om te kijken wie er achter een post schuilt?
En vervolgens zelf niet naar haar eigen posts/opvattingen wil handelen wat betreft bewijsvoering!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ik weet het niet, maar inderdaad, het kan goed een andere meid zijn. Daarentegen heeft ze niemand hier wat te bewijzen. Neemt niet weg dat andermans foto's op je profiel zetten kankersneu is.
Het laat me eigenlijk koud, ik beoordeel mensen hier niet "According" to fobo, wat wel schrijnend is dat TS een wijf is en fobo's van andere wijven observeert.
AFgunst? Jaloezie? of gewoon kankertjeharde onzekerheid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lame!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar blijft die fotoquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is goed, hoor. Ik heb niks te vrezen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je hand
Nounou, iets minder mag ook wel. Ze heeft wel gelijk dat je dubieuze foto's hebt geplaatst. Of je dat werkelijk bent zal mij een hema worst zijn. Als je echt verschillende foto's hebt geplaatst waar jezelf niet in zit dan zou ik toch even een cursusje zelfvertrouwen nemen, of gewoon geen foto's plaatsen. Want jij verplaatst het middelpunt nu naar TS terwijl ze op 1 of andere manier wel een punt heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:47 schreef Bulletslut het volgende:
Zal me niks verbazen als TS een vent blijkt te zijn(fobo)
Kogelsletquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:47 schreef Bulletslut het volgende:
Ja, inderdaad. TS, post een foto waarop je een papiertje vasthoudt met daarop FOK!.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:47 schreef Bulletslut het volgende:
Vreemd profiel dan, een lesbisch meisje met toegegeven problemen met haar uiterlijk, een soort van pleinvrees en een onnatuurlijke haat voor katten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:47 schreef Bulletslut het volgende:
Was jij niet degene die een fake account had aangemaakt als psychologische test?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vreemd profiel dan, een lesbisch meisje met toegegeven problemen met haar uiterlijk, een soort van pleinvrees en een onnatuurlijke haat voor katten.
Niet echt het profiel wat een man zou gebruiken.
Je overschat de capaciteit in het subtiel zijn van de gemiddelde FOK!ker hier.
OMGquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:55 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Of je dat werkelijk bent zal mij een hema worst zijn. Als je echt verschillende foto's hebt geplaatst waar jezelf niet in zit dan zou ik toch even een cursusje zelfvertrouwen nemen, of gewoon geen foto's plaatsen
Lamon. ga nou niet doen alsof je me kent. Ik heb geen problemen met m'n uiterlijk en ik heb geen pleinvrees.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vreemd profiel dan, een lesbisch meisje met toegegeven problemen met haar uiterlijk, een soort van pleinvrees en een onnatuurlijke haat voor katten.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whehe, wij zijn allemaal blind, he.quote:
Nee. jij hebt een pik(je)quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lamon. ga nou niet doen alsof je me kent. Ik heb geen problemen met m'n uiterlijk en ik heb geen pleinvrees.
Mensen die ophef maken over mensen die ophef maken over de fotoboeken van mensen die de ophef schiepen over de mensen waarover ophef bestaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Jezus, dit is toch wel lachwekkend maar ook iconisch voor de afwenteling in het niveau van de KLB.
Mensen maken ophef over fotoboeken die ze verdacht vinden. Vervolgens maken de mensen waarover ophef bestaat, ophef over de fotoboeken van mensen die de ophef schiepen.
Ik heb echt zoiets van; Who cares
Maar ze lijken sprekend op elkaar. Vind je niet, Bulletslut?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:03 schreef Penisbaard het volgende:
Die afbeeldingen in mijn fotoboek, dat ben ik dus helemaal niet.
Mensen die ophef makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die ophef maken over mensen die ophef maken over de fotoboeken van mensen die de ophef schiepen over de mensen waarover ophef bestaat
Dergelijke foto's zwerven al genoeg rond over het internet en op hdd's, bovendien zijn ze gemakkelijk te faken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:56 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. TS, post een foto waarop je een papiertje vasthoudt met daarop FOK!.
Maar natuurlijk kan ze dat niet. Conclusie: TS is een man!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
)
Een beetje, het had veel beter gekund.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:59 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een fake account had aangemaakt als psychologische test?
(just asking)
kusje voor NotYou omdat hij aan mijn kant staatquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dergelijke foto's zwerven al genoeg rond over het internet en op hdd's, bovendien zijn ze gemakkelijk te faken.
[..]
Maar natuurlijk kan ze dat niet. Conclusie: TS is een man!
er worden hier kusjes uitgedeeld en tommy wordt overgeslagenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:08 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
kusje voor NotYou omdat hij aan mijn kant staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |