Klopt, ik heb geen klonen, maar moet er af en toe wat van zeggen.quote:
ja maar het probleem is dat veel mensen dat niet zijn op fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
[..]
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.
Sta je er dan nog van te kijken op FOK!?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef boekenplank het volgende:
OP ging over achterlijkheid is het enige wat ik heb gelezen.
Dit hele topic staat er verder vol mee.
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
[..]
Och, jeetje. Ik zeg toch niets over haar uiterlijk verder. Alleen dat ze niet de persoon is wie ze pretendeert te zijn.
na half 12 lees je sowieso bijna alleen maar onzin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef boekenplank het volgende:
OP ging over achterlijkheid is het enige wat ik heb gelezen.
Dit hele topic staat er verder vol mee.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef leFUCK het volgende:
nou ik ben erover uit dat er niet over uit te komen is of bulletslut de waarheid spreekt.
ik zoek mijn nest eens op, later mensen
deze man is echt het toppunt van vervelendquote:
Kan je veel van mijn leren?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:47 schreef pokerstars het volgende:
[..]
deze man is echt het toppunt van vervelend
ik kan nog veel van jouw leren!
Bulletslut werkt achter het Centraal Stationquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:48 schreef henrydg het volgende:
LET OP!
Ik heb een mail ontvangen met daarin een échte foto van Bulletslut. Ik mag hem eigenlijk niet publiceren maar ik doe het toch, omdat persvrijheid.
[ afbeelding ]
Het spijt me bullet maar dit MOEST ik doen.
Hier wacht ze op de trein , maar dit is dus wel de echte bulletslut en dit is dus wel de waarheid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bulletslut werkt achter het Centraal Station
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bulletslut werkt achter het Centraal Station
ja man de perfecte timing, en het subtiel gebruik van woorden.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Henrydg werkt hopelijk niet als grafisch vormgever.
Het verschil van vorm van de ogenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:48 schreef henrydg het volgende:
LET OP!
Ik heb een mail ontvangen met daarin een échte foto van Bulletslut. Ik mag hem eigenlijk niet publiceren maar ik doe het toch, omdat persvrijheid.
[ afbeelding ]
Het spijt me bullet maar dit MOEST ik doen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Henrydg werkt hopelijk niet als grafisch vormgever.
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
Fas is wel echtquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je een vrouw bent dan!
Door tenminste 3 verschillende foto's te posten waarop je een blaadje vasthoudt met de tekst: "Ik ben een vrouw en ik houd van bananen. Als ik bananen eet denk ik aan Adolf Hitler."(Zodat je deze niet kunt downloaden van elders.
)
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap serieus ze is fake, laten we haar lynchenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het verschil van vorm van de ogenvalt nu wel heel erg op.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef ik reden tot twijfel? Nein. Nu zal jij vast beweren van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |