abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79982421
Vervolg van Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend?

Op blogs wordt hier en daar melding gemaakt van het feit dat 'pegging' in populariteit lijkt toe te nemen. Wat dat is?

Pegging is de seksuele daad waarbij je je partner anaal penetreert met een voorbinddildo. In de regel gaat het om vrouwen of transgenders die andere vrouwen, mannen of transgenders penetreren.

Waarom? Om de geneugten van anale seks zelf te beleven. Voor mannen is het dé manier om anale seks (als 'ontvanger') te ontdekken, zonder zich te moeten bekeren tot homoseksualiteit.

Soort dildo
Er bestaan dildo's in alle maten, vormen en soorten. In een heteroseksueel koppel kies je best voor een dildo met een speciale tip, die de prostaat extra stimuleert. Lesbische koppels kunnen opteren voor een 'dubbele' dildo, die tegelijkertijd vaginaal en anaal kan penetreren.

Strikte regels
Onthou dat anale seks altijd gepaard gaat met enkele strikte regels. Hygiëne (gebruik nooit een speeltje vaginaal dat eerst anaal werd gebruikt), glijmiddel (altijd!), condooms (zeker als je wisselende partners hebt) en een goede communicatie tussen de partners is onontbeerlijk. Respecteer ook altijd de grenzen van je partner, en stop onmiddellijk als het onaangenaam of comfortabel is voor je partner. (edp)
bron

Nou mannen, wie wil er wel een keer door een vrouw van achteren gepenetreerd worden?
pi_79982476
ik ben weer van de partij voor een deel 2
pi_79982479
ik denk dat je meer mannen vindt die de "peg" willen ontvangen dan vrouwen die hem willen geven
pi_79982496
omg
pi_79982526
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
pi_79982542
Gewoon een deel 2. Weet je waarom? Gewoon omdat het kan .
  maandag 5 april 2010 @ 21:49:37 #7
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982568
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
Onderscheid moet er zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79982628
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Gewoon een deel 2. Weet je waarom? Gewoon omdat het kan .
Er kan wel meer tegenwoordig volgens de OP
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 5 april 2010 @ 21:51:35 #9
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_79982676
DUDE
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 5 april 2010 @ 21:51:37 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982679
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

[..]

[..]

je spreekt jezelf wel redelijk tegen, he?
Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.
  maandag 5 april 2010 @ 21:52:55 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79982736
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
denk het ook, ja...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:02 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982784
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja maar ik vind dat mensen juist de vrijheid moeten hebben om te experimenteren. ik zie er gewoon geen probleem van in als mensen seks hebben puur voor hun eigen ontdekkingsreis, zolang ze maar vrede hebben met wat ze doen is het toch goed. kijk dat jij dat persoonlijk niks vind is je eigen keuze, maar om het zorgelijk te noemen dat anderen dat wel doen vind ik echt onzin.
Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Heb net SBS6 op staan, gaat over kindermisbruik in Cambodja. Tsja.

Ik geef aan dat men zo doorschiet met het zoeken naar sexuele bevrediging dat men doorschiet.
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:10 #13
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79982791
nee, tenzij 100k.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 5 april 2010 @ 21:54:16 #14
71919 wonderer
pi_79982793
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.
je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_79982822
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.

Wat een niveautje weer.
pi_79982878
Mijn anus is een uitgang, geen ingang!
  maandag 5 april 2010 @ 21:55:56 #17
71919 wonderer
pi_79982881
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:57:39 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79982978
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.
Tsja, ze hebben geen doos he? Die andere homo's willen ook wel een stuk in hun anus voelen, dus ze zullen wel moeten.
Haalt niet weg dat ze zich als wijven gedragen en tegelijkertijd een kerel willen boelen. Misschien als straf dat hij eigenlijk (normaliter) een vrouw zou neucqen. Misschien komt daar de drang ook vandaan van sommige homo's om hetero's te strikken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:57:58 #19
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79982989
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
waarom zou je dat willen weten?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 5 april 2010 @ 21:58:48 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983039
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.

Wat een niveautje weer.
Tsja, je kunt je ogen er voor sluiten, maar dat zijn de uitwassen waar we liever niet over willen praten of nadenken.
  maandag 5 april 2010 @ 21:59:45 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983091
quote:
Dat is heel iets anders. Eten is normaal, tenzij je je eten in de kont stopt, dan vind ik dat wel weer vaag, dat dan weer wel.
pi_79983110
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik geef aan dat men zo doorschiet met het zoeken naar sexuele bevrediging dat men doorschiet.
hallo, wat is dat nou voor vergelijking mensen die elkaar onderling bevredigen op manieren die door anderen vreemd gevonden kunnen worden staan in totaal geen verhouding met kindermisbruik. die smerige pedofielen moeten gewoon met hun tengels van kinderen afblijven. volwassenen/jeugdigen die onderling seks hebben omdat ze het zelf willen heeft daar gewoon helemaal niks mee te maken, op wat voor manier ze dan ook seks mogen hebben.
  maandag 5 april 2010 @ 22:00:57 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983168
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:59 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hallo, wat is dat nou voor vergelijking mensen die elkaar onderling bevredigen op manieren die door anderen vreemd gevonden kunnen worden staat in totaal geen verhouding met kindermisbruik. die smerige pedofielen moeten gewoon met hun tengels van kinderen afblijven. volwassenen/jeugdigen die onderling seks hebben omdat ze het zelf willen heeft daar gewoon helemaal niks mee te maken, op wat voor manier ze dan ook seks mogen hebben.
Ben ik met je eens, maar zij vinden dan weer dat het moet kunnen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:01:07 #24
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79983175
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Bulletslut het volgende:
omg
Jij ziet dit topic nu pas?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79983209
quote:
Haha, ja, ik denk dat de mensen die dit a priori uitsluiten, dezelfde mensen zijn die altijd naar hetzelfde restaurant gaan en daar altijd hetzelfde favoriete gerecht bestellen.
pi_79983228
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, ze hebben geen doos he? Die andere homo's willen ook wel een stuk in hun anus voelen, dus ze zullen wel moeten.
Haalt niet weg dat ze zich als wijven gedragen en tegelijkertijd een kerel willen boelen. Misschien als straf dat hij eigenlijk (normaliter) een vrouw zou neucqen. Misschien komt daar de drang ook vandaan van sommige homo's om hetero's te strikken.
jezus wat een theorieën houdt jij erop na zeg
  maandag 5 april 2010 @ 22:03:00 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983259
Trouwens de eerste de beste kerel die mij vraag hem in zijn kont te neucqen die stuur ik meteen naar een vriend van mij (homo). Die weet er wel raad mee, en dan mag hij hem wat mij betreft helemaal uitwonen. Zal hem leren.
  maandag 5 april 2010 @ 22:03:45 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983303
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:02 schreef leFUCK het volgende:

[..]

jezus wat een theorieën houdt jij erop na zeg
Welke theorie bedoel je. Ik heb kindermisbruik niet uitgevonden hoor, het waren mensen die vonden dat het moet kunnen.
pi_79983325
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar zij vinden dan weer dat het moet kunnen.
ja zij kunnen veel vinden, geef ze maar een nekschot of iets dergelijks!
  maandag 5 april 2010 @ 22:05:04 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983386
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Haha, ja, ik denk dat de mensen die dit a priori uitsluiten, dezelfde mensen zijn die altijd naar hetzelfde restaurant gaan en daar altijd hetzelfde favoriete gerecht bestellen.
Sex vergelijken met eten, is net zoiets als een doos met een darm te vergelijken.
  maandag 5 april 2010 @ 22:05:43 #31
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983422
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja zij kunnen veel vinden, geef ze maar een nekschot of iets dergelijks!
Tsja.
pi_79983446
Ik vind seks en eten anders even lekker. Als ik zou moeten kiezen tussen 'nooit meer lekkere seks' en 'nooit meer lekker eten', dan zou dat een lastige keus zijn. Maar goed, da's een beetje offtopic.
pi_79983456
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke theorie bedoel je. Ik heb kindermisbruik niet uitgevonden hoor, het waren mensen die vonden dat het moet kunnen.
nee dat verhaal van de wraak door homo's op heteromannen via anale seks. dat vind ik een beetje erg ver gezocht. ik denk eerder dat ze gewoon een man willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen en hem daarom maar proberen te strikken met mooie praatjes. wraak lijkt me niet de drijfveer maar lust wel.
  maandag 5 april 2010 @ 22:06:59 #34
279841 Avey
Blossom!
pi_79983481
quote:
Trouwens de eerste de beste kerel die mij vraag hem in zijn kont te neucqen die stuur ik meteen naar een vriend van mij (homo). Die weet er wel raad mee, en dan mag hij hem wat mij betreft helemaal uitwonen. Zal hem leren.

Wat een bekrompen gedachte.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 5 april 2010 @ 22:08:32 #35
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79983574
quote:
Die discussie heb ik in het vorige topic ook gehad, maar zelfs de TS ging er niet verder op in. Net zoals ik geen tulpen hoef te eten om ze niet te willen, hoef ik ook geen dildo tussen mijn billen om te weten dat ik het niet lekker vind. Ik weet wat ik fijn vind, ik ken mijn lijf, en hier zeg ik nee tegen.

Of ben ik dan meteen een conservatieve gristen?
pi_79983609
quote:

[..]

Waar wil je nu eigenlijk heen met je kindermisbruik?
  maandag 5 april 2010 @ 22:09:31 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983623
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef Avey het volgende:

[..]

Wat een bekrompen gedachte.
Dat jij het prima vindt als je darm gebruikt wordt door een sextoerist, mag ik toch wel not done vinden? Ben ik daarom meteen bekrompen? Ik gun je je lol hoor, maar ik mag er wel een mening over hebben dacht ik zo.
pi_79983680
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Sander het volgende:

[..]

Die discussie heb ik in het vorige topic ook gehad, maar zelfs de TS ging er niet verder op in. Net zoals ik geen tulpen hoef te eten om ze niet te willen, hoef ik ook geen dildo tussen mijn billen om te weten dat ik het niet lekker vind. Ik weet wat ik fijn vind, ik ken mijn lijf, en hier zeg ik nee tegen.

ja, je moet op zijn minst toch wel een keer in je leven bereden zijn door een vrouwelijke bibsridder
  maandag 5 april 2010 @ 22:11:25 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983729
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef leFUCK het volgende:

[..]

nee dat verhaal van de wraak door homo's op heteromannen via anale seks. dat vind ik een beetje erg ver gezocht. ik denk eerder dat ze gewoon een man willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen en hem daarom maar proberen te strikken met mooie praatjes. wraak lijkt me niet de drijfveer maar lust wel.
Ja, dat is maar een theorie die net even door mij bedacht is, zo uit de losse pols, meer is het niet. Daarom heb ik ook de schaterlach erbij gezet. Ik moet wel zeggen, zo raar is het niet.
Ik heb het niet over mannen die toevallig verliefd worden op een hetero, maar over homo's die perse hetero's willen. Die zijn er echt.
  maandag 5 april 2010 @ 22:13:00 #40
71919 wonderer
pi_79983824
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Sander het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant... er zijn eigenlijk geen mensen die tulpen eten en het lekker vinden, wel? Het is makkelijk iets bij voorbaat vies te vinden als niemand je vertelt dat het lekker is. Maar als heel veel mensen je blij vertellen dat iets echt heerlijk is, hoe kun je dat dan zonder meer afwijzen?
  maandag 5 april 2010 @ 22:13:22 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983835
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind seks en eten anders even lekker. Als ik zou moeten kiezen tussen 'nooit meer lekkere seks' en 'nooit meer lekker eten', dan zou dat een lastige keus zijn. Maar goed, da's een beetje offtopic.
Ik vind het ook een lastige, maar daar ging het niet over. Je vergeleek eten met sex.
  maandag 5 april 2010 @ 22:14:18 #42
279841 Avey
Blossom!
pi_79983889
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat jij het prima vindt als je darm gebruikt wordt door een sextoerist, mag ik toch wel not done vinden? Ben ik daarom meteen bekrompen? Ik gun je je lol hoor, maar ik mag er wel een mening over hebben dacht ik zo.
Prima. Maar je 'meningen' over homo's zijn nogal vervelend, en bovendien onwaar. Waarom zou een man meteen een homo moeten zijn als hij een keer in z'n kont genomen wil worden? Dat heeft er toch niets mee te maken?
And I never will
pi_79983901
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]
maar over homo's die perse hetero's willen. Die zijn er echt.
saai leven hebben die dan
  maandag 5 april 2010 @ 22:14:40 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79983904
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waar wil je nu eigenlijk heen met je kindermisbruik?
Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.
pi_79983920
Anale seks is geen uitwas hoor.
pi_79983963
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, dat is maar een theorie die net even door mij bedacht is, zo uit de losse pols, meer is het niet. Daarom heb ik ook de schaterlach erbij gezet. Ik moet wel zeggen, zo raar is het niet.
Ik heb het niet over mannen die toevallig verliefd worden op een hetero, maar over homo's die perse hetero's willen. Die zijn er echt.
ja de vraag is waarom is dat. ik val zelf dus gewoon echt niet op nichten, ik wil er gewoon niks van weten! en hoe vervelend ik het ook vind om het te moeten toegeven, maar veel homo's zijn naar mijn idee nogal vreemde vogels. dus de kans is dan al snel groot dat ik steeds voor de hetero's val aangezien ik op mannen val.

de jongen die ik nu leuk vind valt waarschijnlijk ook niet op me
pi_79983998
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.
Nee, kindermisbruik is fout omdat je het leven van kinderen kapot maakt. Niet omdat "het niet de bedoeling is".
  maandag 5 april 2010 @ 22:16:53 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984006
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant... er zijn eigenlijk geen mensen die tulpen eten en het lekker vinden, wel? Het is makkelijk iets bij voorbaat vies te vinden als niemand je vertelt dat het lekker is. Maar als heel veel mensen je blij vertellen dat iets echt heerlijk is, hoe kun je dat dan zonder meer afwijzen?
Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.
pi_79984038
quote:

[..]

Is dat letterlijk bedoeld?
pi_79984099
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.
Wurgseks is levensgevaarlijk en seks met je hond is bij wet verboden. Ik vind je voorbeelden dus niet erg adequaat.
  maandag 5 april 2010 @ 22:19:15 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984132
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Avey het volgende:

[..]

Prima. Maar je 'meningen' over homo's zijn nogal vervelend, en bovendien onwaar. Waarom zou een man meteen een homo moeten zijn als hij een keer in z'n kont genomen wil worden? Dat heeft er toch niets mee te maken?
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:19:55 #52
71919 wonderer
pi_79984165
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
  maandag 5 april 2010 @ 22:20:21 #53
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984188
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

saai leven hebben die dan
Geen idee. Vraag het ze zou ik zeggen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:21:22 #54
279841 Avey
Blossom!
pi_79984244
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Waarom niet?
quote:
Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.
Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.
And I never will
  maandag 5 april 2010 @ 22:21:24 #55
71919 wonderer
pi_79984246
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wurgseks is levensgevaarlijk en seks met je hond is bij wet verboden. Ik vind je voorbeelden dus niet erg adequaat.
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
Ben jij mijn tweeling of zo?
  maandag 5 april 2010 @ 22:21:34 #56
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984251
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef Isegrim het volgende:
Anale seks is geen uitwas hoor.
Een "hetero" die zich in zijn anus wil laten neucquen door een vrouw is een uitwas.
pi_79984288
quote:

[..]

Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.
Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.
  maandag 5 april 2010 @ 22:22:19 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984292
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Is dat letterlijk bedoeld?
Letterlijk en figuurlijk.
  maandag 5 april 2010 @ 22:23:07 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984328
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

We hebben het over darmtourisme en de uitwassen van sex die noem ik er nog even bij.
pi_79984342
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

[..]

Ben jij mijn tweeling of zo?
Long lost twin sister.
  maandag 5 april 2010 @ 22:24:52 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984426
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef Avey het volgende:

[..]

Waarom niet?
[..]

Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
  maandag 5 april 2010 @ 22:26:18 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984497
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.
Ik vind het niet erg, maar hij doet het ook, maar ook andere dingen die ik weer niet doe. Ik hou d'r van.
Als ik een maatje zoek, ga ik wel naar een vriendin.
  maandag 5 april 2010 @ 22:26:43 #63
279841 Avey
Blossom!
pi_79984517
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.
quote:
Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.
And I never will
pi_79984561
quote:

[..]

je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!

zo simpel is het
  maandag 5 april 2010 @ 22:28:22 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984607
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Avey het volgende:

[..]

Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.
[..]

Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.
Waar wil je nou nog meer antwoord op?
Natuurlijk kan het voor mannen lekker vinden, homo's hebben geen doos om hem erin te steken, dat die het dan in een alternatiefje stoppen, dat snap ik dan nog wel.
  maandag 5 april 2010 @ 22:30:18 #66
279841 Avey
Blossom!
pi_79984711
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar wil je nou nog meer antwoord op?
quote:

[..]

Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Ik vroeg waarom niet.
quote:
Natuurlijk kan het voor mannen lekker vinden, homo's hebben geen doos om hem erin te steken, dat die het dan in een alternatiefje stoppen, dat snap ik dan nog wel.
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
And I never will
pi_79984759
Wat simplistisch allemaal weer. Er zijn ook genoeg homo's die helemaal nooit aan anale sex doen.
pi_79984773
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
Volgens mij wil ze dat inderdaad zeggen. Homo's willen eigenlijk gewoon een kut, maar ja, mannen hebben nou eenmaal geen kut.
pi_79984783
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ja bekijk de OP nog eens, heel duidelijk dus zelfs
pi_79984879
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat simplistisch allemaal weer. Er zijn ook genoeg homo's die helemaal nooit aan anale sex doen.
jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zeg geen kut én geen anus
  maandag 5 april 2010 @ 22:34:56 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79984927
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:27 schreef leFUCK het volgende:

[..]

je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!

zo simpel is het
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.
Ben het met je eens dat het wederzijds moet zijn, wil je wat met elkaar doen.
Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
pi_79984980
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
Ik begrijp dat jij anale seks dus het liefst zou willen verbieden?
pi_79985033
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef leFUCK het volgende:

[..]

jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zeg geen kut én geen anus
rukken, pijpen, frotten. vraag me ook niet wat ze nog meer doen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:37:21 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985055
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg waarom niet.
[..]

Nee, wat ik zeg is het volgende.
Sex doe je normaliter door een piemel in een doos te steken voor het grote werk.
Homo's willen geen vrouw maar een man dus dan hebben ze een probleempje dat opgelost wordt door het in de anus van hun partner te steken.
pi_79985096
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ja maar daar ga jij toch helemaal niet over. ik snap gewoon niet waarom jij je er druk om maakt dat bepaalde mannen naast kut ook anus scooren. dat jij ze niet wil daar kan ik nog wel inkomen en dat is jouw keuze, maar om daar regeltjes voor op te gaan stellen. waarom toch, why do you even care?
  maandag 5 april 2010 @ 22:39:17 #76
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985143
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
I know, I know. Die moeten het doen met pijpen, trekken enzo.
Gelukkig zijn er ook homo's die het ook niet zo zien zitten. Het kan natuurlijk verkeren.
pi_79985205
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sex doe je normaliter door een piemel in een doos te steken voor het grote werk.
Homo's willen geen vrouw maar een man dus dan hebben ze een probleempje dat opgelost wordt door het in de anus van hun partner te steken.
dat zeg jij, maar er zijn zat hetero's die anaal gaan ondanks dat ze een doos ter beschikking hebben. dus anale seks is niet alleen iets wat gedaan wordt door homo's.
  maandag 5 april 2010 @ 22:40:45 #78
71919 wonderer
pi_79985225
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

En dat je ook tegen pijpen bent? Of tegen aftrekken? Of tegen de nek kussen als iemand daar opgewonden van wordt?

Het hele lichaam is een seksorgaan als dat de prikkels opwekt waar iemand opgewonden van wordt...
  maandag 5 april 2010 @ 22:41:23 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985258
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nah, dat hoeft voor mij niet hoor. Iemand zijn hersens inslaan vind ik toch erger.
It's a free country, live like you wanna live. Ik ben er alleen geen liefhebber van, heb er een mening over en wil niets met mannen die iets in hun anus willen voelen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:41:44 #80
279841 Avey
Blossom!
pi_79985274
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Je stelt iets zonder onderbouwing. Zoals het volgende:
quote:
Prima. Maar waarom zou iets anders dan meteen ongewenst zijn?
quote:
Dat je het ook echt een probleempje noemt

Denk je niet dat zij het doen omdat het lekker voor ze is?
And I never will
  maandag 5 april 2010 @ 22:41:52 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985278
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

rukken, pijpen, frotten. vraag me ook niet wat ze nog meer doen.
Ben je geen homo dan?
  maandag 5 april 2010 @ 22:43:05 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985351
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja maar daar ga jij toch helemaal niet over. ik snap gewoon niet waarom jij je er druk om maakt dat bepaalde mannen naast kut ook anus scooren. dat jij ze niet wil daar kan ik nog wel inkomen en dat is jouw keuze, maar om daar regeltjes voor op te gaan stellen. waarom toch, why do you even care?
Ik hoef helemaal geen regeltjes. Ze gaan hun goddelijke gang maar. Als ik het weet, kijk ik toch anders naar ze. Sorry.
pi_79985357
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nah, dat hoeft voor mij niet hoor. Iemand zijn hersens inslaan vind ik toch erger.
It's a free country, live like you wanna live. Ik ben er alleen geen liefhebber van, heb er een mening over en wil niets met mannen die iets in hun anus willen voelen.
och jij, dat meen je niet, had ik nou echt niet van je verwacht
  maandag 5 april 2010 @ 22:44:31 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985435
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef leFUCK het volgende:

[..]

dat zeg jij, maar er zijn zat hetero's die anaal gaan ondanks dat ze een doos ter beschikking hebben. dus anale seks is niet alleen iets wat gedaan wordt door homo's.
Dat klopt. Voor sommigen is het niet gek genoeg, ze zouden nog je oor willen neuken als het ging.
pi_79985446
quote:

[..]

Ben je geen homo dan?
  maandag 5 april 2010 @ 22:45:01 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985461
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef leFUCK het volgende:

[..]

och jij, dat meen je niet, had ik nou echt niet van je verwacht
Whehehe...
  maandag 5 april 2010 @ 22:45:37 #87
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79985506
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waarom niet? Hoeveel mensen moeten jou vertellen dat je écht een keer van een brug af zou moeten springen?

Smaken verschillen. Ik zou niet weten waarom dat hier niet op zou mogen gaan.
pi_79985510
quote:

[..]

Ben je geen homo dan?
Nee.
pi_79985597
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

No thanks.
pi_79985641
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat klopt. Voor sommigen is het niet gek genoeg, ze zouden nog je oor willen neuken als het ging.
in je oor weet ik niet, maar ik ken wel verhalen van in je neus voor de micropenis
  maandag 5 april 2010 @ 22:48:29 #91
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985680
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

En dat je ook tegen pijpen bent? Of tegen aftrekken? Of tegen de nek kussen als iemand daar opgewonden van wordt?

Het hele lichaam is een seksorgaan als dat de prikkels opwekt waar iemand opgewonden van wordt...
Kijk, we hebben toch iets gemeen. Het hele lichaam kan je meenemen in het sexspel, maar je leuter ergens instoppen waar eigenlijk stront uit hoort te komen, dat is toch een brug te ver.

Ik hou voor de rest van alles, nou ja alles, er zal vast nog iets zijn wat ik niet lekker vind, maar trekken, pijpen, strelen, likken, in de lamp hangen, noem het maar op, and I'm game.
  maandag 5 april 2010 @ 22:51:29 #92
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985846
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef Avey het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Je stelt iets zonder onderbouwing. Zoals het volgende:
[..]

Prima. Maar waarom zou iets anders dan meteen ongewenst zijn?
[..]

Dat je het ook echt een probleempje noemt

Denk je niet dat zij het doen omdat het lekker voor ze is?
Sex doe je door een piemel in een vagina te steken, tenminste dat is de norm, zoals bedoeld is bij het ontstaan van de mens.
Natuurlijk kunnen mannen het lekker vinden, omdat ze mazzel hebben dat er een klier gestimuleerd wordt via de darm. Gelukkig hebben ze die mazzel, anders zou het wel zielig zijn eigenlijk.
  maandag 5 april 2010 @ 22:52:24 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985905
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee.
You could have fooled me.
  maandag 5 april 2010 @ 22:52:58 #94
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79985937
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef leFUCK het volgende:

[..]

in je oor weet ik niet, maar ik ken wel verhalen van in je neus voor de micropenis
Het zal me niets verbazen.
  maandag 5 april 2010 @ 22:53:11 #95
279841 Avey
Blossom!
pi_79985950
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sex doe je door een piemel in een vagina te steken, tenminste dat is de norm, zoals bedoeld is bij het ontstaan van de mens.
En waarom is dat zo? Leg het gewoon even uit, voor de duidelijkheid.

En ook, alles waar geen penetratie bij voorkomt is ook geen sex?
And I never will
pi_79986084
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen mannen het lekker vinden, omdat ze mazzel hebben dat er een klier gestimuleerd wordt via de darm. Gelukkig hebben ze die mazzel, anders zou het wel zielig zijn eigenlijk.
jezus, alsof alle mannen die met elkaar neuken het alleen daar om doen. als ik toch met een man wil neuken dan denk ik toch meteen aan hoe ik hem van achter pak, en niet aan hoe ik hem zelf eventueel naar binnenkrijg. maar hé dat ben ik, misschien dat anderen het daadwerkelijk het lekkerste vinden dat er is om zelf een leuter naar binnen geschoven te krijgen, zoals jij hier de hele tijd loopt te verkondigingen
  maandag 5 april 2010 @ 23:13:24 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79986951
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Avey het volgende:

[..]

Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.
  maandag 5 april 2010 @ 23:16:13 #98
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79987078
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Avey het volgende:

[..]

Nog even uitleggen dan. Dacht dat het wel duidelijk was. Spreek toch voor zich.
pi_79987098
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen,
omdat jij dat zegt?
pi_79987153
quote:

[..]

Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.
Anussen zijn van origine ook niet bedoeld om vingers te huisvesten.

Je logica, waar blijft hij? .
  maandag 5 april 2010 @ 23:19:58 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79987284
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Anussen zijn van origine ook niet bedoeld om vingers te huisvesten.

Je logica, waar blijft hij? .
Ik zat erop te wachten.
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....
  maandag 5 april 2010 @ 23:21:17 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79987355
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef leFUCK het volgende:

[..]

jezus, alsof alle mannen die met elkaar neuken het alleen daar om doen. als ik toch met een man wil neuken dan denk ik toch meteen aan hoe ik hem van achter pak, en niet aan hoe ik hem zelf eventueel naar binnenkrijg. maar hé dat ben ik, misschien dat anderen het daadwerkelijk het lekkerste vinden dat er is om zelf een leuter naar binnen geschoven te krijgen, zoals jij hier de hele tijd loopt te verkondigingen
Heheh, nee, er zijn mannen die graag ontvangen en mannen die graag geven, dat weet ik ook wel.
pi_79987448
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zat erop te wachten.
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....
ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.
pi_79987527
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zat erop te wachten.
Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.

Snap je nu echt niet het verschil tussen iets persoonlijk niet lekker vinden en voor anderen uitmaken wat wel en wat niet hoort?
  maandag 5 april 2010 @ 23:38:17 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79988241
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.

Snap je nu echt niet het verschil tussen iets persoonlijk niet lekker vinden en voor anderen uitmaken wat wel en wat niet hoort?
Zou er nog bij moeten komen dat je gedwongen wordt.
Maar, als je het lekker vindt moet je dat gewoon doen, ik vind het bah.
  maandag 5 april 2010 @ 23:41:15 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79988374
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:22 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.
Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.
Ik doe alles wat er bij sex te beleven valt, behalve kontneuken dan.
pi_79989092
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.
Ik doe alles wat er bij sex te beleven valt, behalve kontneuken dan.
ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere vent
  maandag 5 april 2010 @ 23:59:16 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79989197
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere vent
Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.
pi_79989236
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.
Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.
pi_79989270
Maar sommige homo's zou ik graag seks mee hebben hoor. Een man is toch niet minder aantrekkelijk puur vanwege het feit dat hij homo is? Dat je bij wijze van spreken een heerlijke vent ziet lopen, een praatje met hem maakt en dan vertelt hij je dat hij gay is. Is hij dan plotseling minder aantrekkelijk?
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:02:20 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79989303
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.
Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:03:18 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79989340
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:01 schreef Isegrim het volgende:
Maar sommige homo's zou ik graag seks mee hebben hoor. Een man is toch niet minder aantrekkelijk puur vanwege het feit dat hij homo is? Dat je bij wijze van spreken een heerlijke vent ziet lopen, een praatje met hem maakt en dan vertelt hij je dat hij gay is. Is hij dan plotseling minder aantrekkelijk?
Natuurlijk is hij niet minder aantrekkelijk, maar het idee dat hij wellicht ligt te peuren in de kont van een andere kerel staat me niet zo aan. Ik kijk dan toch wel anders tegen zoiemand aan, als man dan.
pi_79989499
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.
dan takel je de poort weer dicht he
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:10:56 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79989580
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef leFUCK het volgende:

[..]

dan takel je de poort weer dicht he
Geef me ongelijk!
pi_79989903
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geef me ongelijk!
doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappen
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:37:14 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79990403
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:21 schreef leFUCK het volgende:

[..]

doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappen
Ik mag je wel.
pi_79990414
TB is nogal bekrompen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79990451
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik mag je wel.
dankjewel
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:41:23 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79990500
verkeerd gequote--
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:42:29 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79990529
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef leFUCK het volgende:

[..]

dankjewel
Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.
pi_79990574
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.
ja idd ik ook, anders ben ik morgen weer brak. jij ook he, slaap lekker
pi_79993045
biw
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:54:59 #123
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_79994876
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:37 schreef Tamashii het volgende:
TB is nogal bekrompen.
idd
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_79995064
quote:

[..]

Ja als je iemand goed geil kunt krijgen met anale seks bevordert dat dus in jouw eigen theorie ook de voortplanting hoor.
pi_79995240
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:37 schreef Tamashii het volgende:
TB is nogal bekrompen.
Zo! En hoe!
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:52:45 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79996361

pi_80008534
tja ik weet het niet of ik het iets zou vinden, maar proberen kan best
pi_80008918
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zo! En hoe!
Dat jij de wagen zowel vooruit als achteruit inparkeert wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen.

Als je geen seksuele afwijking hebt, wil dat niet zeggen dat je bekrompen bent.
Mijn sterretje wordt toch echt geen rondje!
pi_80012416
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dat jij de wagen zowel vooruit als achteruit inparkeert wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen.

Als je geen seksuele afwijking hebt, wil dat niet zeggen dat je bekrompen bent.
Mijn sterretje wordt toch echt geen rondje!
Lees eens goed in dit topic en het vorige. TB levert niet alleen commentaar op het zogenaamde pegging, maar op nog veel meer dingen. Daarom noem ik haar bekrompen.

En graag je prostaat op die manier laten stimuleren is geen seksuele afwijking kerel
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:40:52 #130
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80015967
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lees eens goed in dit topic en het vorige. TB levert niet alleen commentaar op het zogenaamde pegging, maar op nog veel meer dingen. Daarom noem ik haar bekrompen.

En graag je prostaat op die manier laten stimuleren is geen seksuele afwijking kerel
Ik zou zeggen, lees het zelf maar een door en geef aan wat er nog meer is waar ik commentaar op lever, zoals jij noemt.
pi_80016821
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees het zelf maar een door en geef aan wat er nog meer is waar ik commentaar op lever, zoals jij noemt.
[ afbeelding ]
Hoe jij over homo's praat, of over bi's, word ik niet vrolijk van.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:10:35 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80017072
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe jij over homo's praat, of over bi's, word ik niet vrolijk van.
Dat snap ik, dat je het niet leuk vindt, niet iedereen heeft het vermogen niet alles op zichzelf te betrekken en het hele plaatje te zien dat geschetst wordt, maar daarom ben ik nog niet bekrompen?

En ik zie bi-mannen niet zitten, dat mag toch? Ik vind het een rot idee dat de man met wie ik mijn ziel en zaligheid deel, hetzelfde doet met een man. Ik vind het geen compliment voor mezelf. Het maakt hem niet uit of het een vent is of een vrouw, als hij zijn kwakkie maar kwijt kan, zo'n gevoel zou ik dan krijgen.
Nee.... sorry, ik wil een man die 100% hetero is, mocht dat bestaan. In ieder geval een man die ervoor kiest om hetero te zijn en te blijven en geen zijpaden bewandelt. Het is dubble, het anusgedoe en het mannenfeit.

Ik heb meer respect voor echte homo's, die zijn geen hetero maar maken wel een statement en kiezen voor een kerel en ontwikkelen een relatie met mannen. Niet dat halfslachtige gedoe van, ik wil hem overal in douwen als het kan, en als het maar lekker voelt. Dank je de koekoek, als je hem tussen de draaideuren van de Beijenkorf hangt, is het vast ook lekker.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:21:23 #133
279841 Avey
Blossom!
pi_80017501
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
. Ik vind het geen compliment voor mezelf. Het maakt hem niet uit of het een vent is of een vrouw, als hij zijn kwakkie maar kwijt kan, zo'n gevoel zou ik dan krijgen.
Ik denk dat alle bi-mannen erg blij zijn dit te lezen
And I never will
pi_80017550
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat snap ik, dat je het niet leuk vindt, niet iedereen heeft het vermogen niet alles op zichzelf te betrekken en het hele plaatje te zien dat geschetst wordt, maar daarom ben ik nog niet bekrompen?

En ik zie bi-mannen niet zitten, dat mag toch? Ik vind het een rot idee dat de man met wie ik mijn ziel en zaligheid deel, hetzelfde doet met een man. Ik vind het geen compliment voor mezelf. Het maakt hem niet uit of het een vent is of een vrouw, als hij zijn kwakkie maar kwijt kan, zo'n gevoel zou ik dan krijgen.
Nee.... sorry, ik wil een man die 100% hetero is, mocht dat bestaan. In ieder geval een man die ervoor kiest om hetero te zijn en te blijven en geen zijpaden bewandelt. Het is dubble, het anusgedoe en het mannenfeit.

Ik heb meer respect voor echte homo's, die zijn geen hetero maar maken wel een statement en kiezen voor een kerel en ontwikkelen een relatie met mannen. Niet dat halfslachtige gedoe van, ik wil hem overal in douwen als het kan, en als het maar lekker voelt. Dank je de koekoek, als je hem tussen de draaideuren van de Beijenkorf hangt, is het vast ook lekker.
Dat is dus het bekrompen waar ik het over heb.

Heteromannen willen hem toch ook niet in elke vrouw stoppen. Homomannen willen hem toch ook niet in elke man stoppen. Net als hetero's en homo's willen bi's (man of vrouw) seksen met iemand waar ze aangetrokken tot zijn.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:25:27 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80017662
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is dus het bekrompen waar ik het over heb.

Heteromannen willen hem toch ook niet in elke vrouw stoppen. Homomannen willen hem toch ook niet in elke man stoppen. Net als hetero's en homo's willen bi's (man of vrouw) seksen met iemand waar ze aangetrokken tot zijn.
Waar zeg ik dat het in elke man of vrouw moet?
Neem even een uurtje rust en lees maar opnieuw en voel je niet zo snel aangevallen.
pi_80017796
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het in elke man of vrouw moet?
Neem even een uurtje rust en lees maar opnieuw en voel je niet zo snel aangevallen.
Jij verwoordt het alsof een bi man niet monogaam kan zijn. Ik probeer je duidelijk te maken dat je op dat punt uit je nek lult.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:51:23 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80018778
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij verwoordt het alsof een bi man niet monogaam kan zijn. Ik probeer je duidelijk te maken dat je op dat punt uit je nek lult.
Wrong again, ik vind bi-mannen opportunisten, maar niet omdat ze niet monogaam kunnen zijn.
Djeez, ben ik nou zo onduidelijk? Bi-mannen hebben geen backbone wat mij betreft, het is vlees noch vis.
Vandaag een vent, morgen misschien een vrouw. Ik wil geen man die met mannen slaapt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:55:36 #138
279841 Avey
Blossom!
pi_80018945
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wrong again, ik vind bi-mannen opportunisten, maar niet omdat ze niet monogaam kunnen zijn.
Djeez, ben ik nou zo onduidelijk? Bi-mannen hebben geen backbone wat mij betreft, het is vlees noch vis.
Vandaag een vent, morgen misschien een vrouw.
Het is niet dat je onduidelijk bent, het is gewoon moeilijk te begrijpen dat iemand zo bekrompen denkt
And I never will
pi_80019035
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vandaag een vent, morgen misschien een vrouw. Ik wil geen man die met mannen slaapt.

Als ik hou van mijn vriendin, dan hou ik van mijn vriendin en blijf ik bij haar. Als dat ooit uitgaat, en ik kom een leuke kerel tegen, dan zou ik daar een relatie mee kunnen beginnen. Hoe flipping anders is dat dan eerst een vrouw en dan weer vrouw??
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:08:55 #140
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_82173381
En wat is nu de opwindende gedachte hier?

Is het alleen de anale stimulatie?
Of is het de vernedering in de omkering van macht die opwinding geeft?

Met een mooie gast........ja, dat kan ik nog begrijpen........maar door een vrouw met zo'n nepding........gatverdamme, dat zou ik echt nooit doen. Ik associeer dit toch heel erg met masochisme, terecht of niet?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:12:59 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82173539
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef Tarak het volgende:
En wat is nu de opwindende gedachte hier?

Is het alleen de anale stimulatie?
Of is het de vernedering in de omkering van macht die opwinding geeft?

Met een mooie gast........ja, dat kan ik nog begrijpen........maar door een vrouw met zo'n nepding........gatverdamme, dat zou ik echt nooit doen. Ik associeer dit toch heel erg met masochisme, terecht of niet?
Ik heb helemaal weinig met poepstampers. Sorry!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:18:02 #142
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_82173713
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, want je lul in zo'n met bacteriën krioelende open wond hangen waar eens in de maand een halve emmer bloed doorheen komt is wel lekker hygenisch natuurlijk.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_82173718
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

dinsdag 1 juni 2010 @ 00:38:59 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82174245
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ja, want je lul in zo'n met bacteriën krioelende open wond hangen waar eens in de maand een halve emmer bloed doorheen komt is wel lekker hygenisch natuurlijk.
Het is er nou eenmaal voor gemaakt.
pi_82174335
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is er nou eenmaal voor gemaakt.
Jamaar ik zat een keer mis.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:47:48 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82174464
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Jamaar ik zat een keer mis.
Ken gebeuren he?!
pi_82174554
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ken gebeuren he?!

En weet je wat, ze ging er erg hard op.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:52:51 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82174584
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bofkont.
pi_82175262
quote:

[..]

sorry
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:49:27 #150
279841 Avey
Blossom!
pi_82343793
quote:

[..]

And I never will
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:57:57 #151
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_82344149
Ik kan het me ergens wel voorstellen, als je van je partner verwacht dat zij anaal probeert/doet kan ik begrijpen dat zij de rollen wel eens wil omdraaien of dat je het zelf wil proberen als zij het duidelijk kan waarderen.

Zelf zou ik er toch wel twee keer over na moeten denken, maar dat zou ik ook moeten als ze mij vraagt haar anaal te nemen
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_82353395
weer een nieuw woord, die kende ik nog niet
  zondag 6 juni 2010 @ 21:29:31 #153
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82415933
Zoiets vind ik er niet bepaald aantrekkelijk uit zien.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:30:02 #154
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82415972
hmmm nothx
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82484315
Gisteren weer laten doen en het was weer heerlijk
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:36:44 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82484887
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Kontje nog heel?
pi_82484937
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kontje nog heel?
Ja hoor, rekken en glijmiddel, dat zijn de twee belangrijkste woorden
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:45:23 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82485165
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja hoor, rekken en glijmiddel, dat zijn de twee belangrijkste woorden
"Don't try this at home"
pi_82485282
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

"Don't try this at home"
Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:49:40 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82485320
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.
Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:50:21 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82485342
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
tof
door je vriendin, of een 'los iemand'?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_82485859
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tof
door je vriendin, of een 'los iemand'?
Door mijn vriendin

En die vind het ook heel leuk om te doen
pi_82485869
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.
Wat is er not done aan? Het is alleen onhandig
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:37:11 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82487457
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat is er not done aan? Het is alleen onhandig
Zeker onhandig, in zo'n steegje, heb je geen tijd voor rekken, strekken en ontspannen enzo.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:37:33 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_82487477
quote:

[..]

Door mijn vriendin

leuk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:38:58 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82487543
quote:

[..]

Door mijn vriendin

Wat vindt ze er leuk aan? Ze merkt er toch zelf niets van?
pi_82487588
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genieten
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:56:10 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82488303
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genieten
Nou ik voel wel iets als ik pijp hoor, een warm mensenlichaamsdeel dat reageert op wat ik doe.
pi_82489205
quote:

[..]

Tja, waarom doneer jij een deel van je bijstandsuitkering aan het kankerfonds?
pi_82489303
quote:

[..]

Wat een domme opmerking. Natuurlijk voel je het wel als je een man neukt met een voorbinddildo. Je moet stoten, je moet bewegen, je maakt een keer mee wat een man altijd mee maakt. Het is niet niks, daarnaast is het nog een beetje een taboe waardoor je sowieso al een gevoel hebt van schaamte en opwinding.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:26:20 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82489608
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking. Natuurlijk voel je het wel als je een man neukt met een voorbinddildo. Je moet stoten, je moet bewegen, je maakt een keer mee wat een man altijd mee maakt. Het is niet niks, daarnaast is het nog een beetje een taboe waardoor je sowieso al een gevoel hebt van schaamte en opwinding.
Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.
pi_82490474
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.
Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:59:21 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82491040
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.
Dat klopt dan weer wel.
Maar ik wil geen man neuken, tenzij ik vreselijk kwaad op een kerel zou zijn, dan zou ik die kerel die wil voelen hoe het is om als een vrouw genomen te worden, flink rampeneren, zo van, je wilt geneukt worden, nou vooruit, dit zal je je leven niet vergeten.
Je ziet dus, ik ben er niet geschikt voor.
Er zijn wel lesbische vrouwen die een pik missen en dan ook gaan rampetampen, dat snap ik dan weer wel.
pi_82491450
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat klopt dan weer wel.
Maar ik wil geen man neuken, tenzij ik vreselijk kwaad op een kerel zou zijn, dan zou ik die kerel die wil voelen hoe het is om als een vrouw genomen te worden, flink rampeneren, zo van, je wilt geneukt worden, nou vooruit, dit zal je je leven niet vergeten.
Je ziet dus, ik ben er niet geschikt voor.
Er zijn wel lesbische vrouwen die een pik missen en dan ook gaan rampetampen, dat snap ik dan weer wel.
Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteel
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:13:47 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82491730
Nooit geweten dat dit de term er voor is.
Maar hier voegt het wel iets toe aan ons seksleven.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:15:41 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82491811
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteel
Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.
Vind het best dat anderen het wel doen overigens, maar ik richt me eerder op onontgonnen mooie terreinen, die zo voor de hand liggen, zonder teveel risico's en zucht naar meer/harder enz.
Ik gun iedereen zijn pleziertjes.
pi_82492044
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.
Vind het best dat anderen het wel doen overigens, maar ik richt me eerder op onontgonnen mooie terreinen, die zo voor de hand liggen, zonder teveel risico's en zucht naar meer/harder enz.
Ik gun iedereen zijn pleziertjes.

'zonder teveel risico's' 'zucht naar meer/harder'
Ja. Jij gunt anderen echt hun pleziertjes met zulke subtiele steken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:28:56 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82492471
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

'zonder teveel risico's' 'zucht naar meer/harder'
Ja. Jij gunt anderen echt hun pleziertjes met zulke subtiele steken.
Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:06:57 #179
302617 Chapter11
Lady Luck
pi_82509422
Mijn vriend (ex) vond het lekker als ik hem vingerde enzo, bijvoorbeeld tijdens het pijpen of neuken (al is dat niet zo heel handig), ik vond dat eerst wel apart (maar niet erg om te doen ofzo) en later werd het vanzelf gewoon.

Een voorbinddildo hebben we nog nooit geprobeerd, maar ik denk wel dat ie het lekker gevonden zou hebben..
pi_82620879
Nou ehhhh... jedem das seine zullen we maar zeggen.....

Hoe breng je dat ter sprake?

Schat? Ja? Ben je ook zo geil? Nee.... oh jammer... Hoezo dat?
Nou ik las vandaag op Fok dat pegging helemaal hip is...
O.. wat is dat... nou, dat is als jij me neemt met een voorbind dildo, een heule grote!
O.. ja, lijkt me wel leuk, leen ik wel even die mega Tarzan met punten deal?
Ja leuk, oke, ben zo terug, ga maar alvast klaarzitten henk.. woef henk woef doen!
Ja Germa.. tot zo

x
pi_89992363
ben geen homo maarhet geeft wel een geil gevoelals je vrouw je daar streelt of lekker aan het verwennen is mmmm is echt wel lekker
  zondag 19 december 2010 @ 23:21:58 #182
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90152942
Bah. iIk blijf er bij, de achteringang / uitgang is niet om te ontvangen.
Ja ja
pi_90156148
HOLY Sh!t! OK.. weer wat geleerd :o
pi_90163469
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Piebe het volgende:
Bah. iIk blijf er bij, de achteringang / uitgang is niet om te ontvangen.
Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kan :Y)
pi_90164136
quote:
12s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef broos het volgende:
ben geen homo maarhet geeft wel een geil gevoelals je vrouw je daar streelt of lekker aan het verwennen is mmmm is echt wel lekker
Dit, en ik wordt er mega geil van.
Ik doe mijn best.
pi_90176224
Opgeruimd. En TB als je anale seks niets vind, geen probleem maar reageer dan niet. Zeker niet op je manier zoals je je laatste posts deed. Tegengeluid hoeft niet. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_90176241
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kan :Y)
ben je vaak nog sneller bij je 'doel' ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 20 december 2010 @ 14:28:42 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90176426
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef Tally het volgende:
Opgeruimd. En TB als je anale seks niets vind, geen probleem maar reageer dan niet. Zeker niet op je manier zoals je je laatste posts deed. Tegengeluid hoeft niet. :)
Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.

En ja, ik was een beetje geirriteerd omdat er werd gereageerd op een post van juni.
Kan gebeuren natuurlijk, is ook geen ramp, maar het viel een beetje verkeerd. En het zijn meestal ook dezelfden. ;)
pi_90176477
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.
Maar niet op de manier zoals je dat deed :) Dat hoort hier gewoon niet.
En voor meer info kan je terecht in het FB dat weet je wel te vinden he :)
  maandag 20 december 2010 @ 14:31:40 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90176603
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Maar niet op de manier zoals je dat deed :) Dat hoort hier gewoon niet.
En voor meer info kan je terecht in het FB dat weet je wel te vinden he :)
Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.
pi_90176663
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.
Dat maakt je niet meteen een NSB-er!
Maar mooi. Verder met het onderwerp!
  maandag 20 december 2010 @ 14:34:17 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90176766
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat maakt je niet meteen een NSB-er!
Maar mooi. Verder met het onderwerp!
^O^ O+
pi_90178343
ik kan niets anders zeggen dan hmmm,

en zoals ik ooit eens tegen iemand zij, "Je moet er even doorheen" :o
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:47:35 #194
324427 Prrrt
Pffftttt..........
pi_90231490
Lijkt mij lekker om eens er mee te experimenteren, nu nog een leuke dame vinden die daar ook voor in is :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:09:23 #195
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90258269
Wow heb ik even spijt dat ik op dit topic geclicked heb. Ik kende de term niet eens :') Ik was in de veronderstelling dat dit gewoon in de categorie "voorbind" viel.

Zou ik het doen? Misschien hangt er van af met wie, en of het wel in de hare mag
Zou ik het zelf voorstellen? Nee
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:17:01 #196
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90434092
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch? ;)
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af :D
J. <3
  zaterdag 25 december 2010 @ 18:18:17 #197
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_90436413
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

QFT

Alle reacties op TB zijn doordrenkt met frustratie :D

Voor mannen die het gedaan hebben: Hoe is dit ter sprake gekomen? En door wie?
  zaterdag 25 december 2010 @ 21:11:22 #198
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_90439820
Ja ik wil het best een keer ontvangen door een vrouw :D
pi_90461964
ik denk zelfs dat mannen er meer van genieten dan vrouwen die anaal worden genomen.
wij hebben lekker een prostaat :P
pi_90462133
Ik sla deze trend liever over :'(
pi_90473341
Nee niet mijn ding denk ik
  maandag 27 december 2010 @ 01:31:44 #202
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_90480785
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Nee niet mijn ding denk ik
Ieder heeft zijn eigen ding :D
pi_90493566
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef YouKnowItsMe het volgende:

[..]

Ieder heeft zijn eigen ding :D
Dingelingeling!
  maandag 27 december 2010 @ 20:42:03 #204
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90508614
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.
pi_90509257
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfde :P

(maar we zouden er niet over zeuren in dit topic :6 )
  maandag 27 december 2010 @ 21:05:15 #206
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90509477
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfde :P

(maar we zouden er niet over zeuren in dit topic :6 )
Dezelfde lafbek, en je hebt een keer gelijk. ;) niet zeuren.
Edit, en wie de schoen past. w/

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 27-12-2010 22:05:13 ]
  maandag 27 december 2010 @ 21:48:41 #207
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_90511618
En deze ook, maar ik zeg ook niks :')
  maandag 27 december 2010 @ 22:14:38 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90513103
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef Sander het volgende:
En deze ook, maar ik zeg ook niks :')
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderBitch op 28-12-2010 01:40:06 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:30:26 #209
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_90522134
latent bi- of homoseksueel??!?!?!
I am the watcher. Let things take their own course of action...
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:32:31 #210
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90522199
Een enorme trend zal het niet worden, maar het bezigen ervan zal het komende decennium wel redelijk toenemen.
pi_90526495
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef WaterOx het volgende:
Dat heeft met gevoelens te maken. Of is elke vrouw die van gebeft worden houdt latent lesbo? :')
pi_90526504
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:12:02 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90526587
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef WaterOx het volgende:
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?
Anders kan je anale sex bij een vrouw ook zo classificeren...

Waar slaat de benaming 'pegging' eigenlijk op?
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:26:21 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90526786
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat heeft met gevoelens te maken. Of is elke vrouw die van gebeft worden houdt latent lesbo? :')
Wat een vergelijking. 8)7

quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.
En ik de jouwe, maar dat mag toch?
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:29:20 #215
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90526836
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?
Anders kan je anale sex bij een vrouw ook zo classificeren...

Waar slaat de benaming 'pegging' eigenlijk op?
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:30:17 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90526860
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedankt :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:33:48 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90526921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedankt :P
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.
Weet wel dat bij de mannen de prostaat gestimuleerd kan worden.
Ook denk ik dat er overal voor een naam bedacht wordt. Er zullen nog wel vele volgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:34:55 #218
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90526945
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.
Weet wel dat bij de mannen de prostaat gestimuleerd kan worden.
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...
Ach wel een leerzaam topic in dat opzicht al betwijfel ik dat ik het ooit zal ondervinden :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:36:05 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90526966
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...
Ach wel een leerzaam topic in dat opzicht al betwijfel ik dat ik het ooit zal ondervinden :P
Groot gelijk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:40:31 #220
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90527044
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

En ik de jouwe, maar dat mag toch?
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijk :)
J. <3
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:42:44 #221
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90527082
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijk :)
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet. :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:45:04 #222
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90527118
Hmm ik kijk er klaarblijkelijk verkeerd om tegenaan. Ik dacht dat dit vooral gedaan werd omdat de vrouw ook eens de touwtjes in handen wilt hebben, en daarom zou ik het ook nooit op mijn initiatief doen.
Maar het is dus vooral om de man te plezieren maak ik uit de reacties op?
pi_90529746
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Een goeie vergelijking. Seksuele handeling maken je niet he/ho/bi.
pi_90529772
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet. :)
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeft :Y) Dat is idd niet propageren.
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:43:16 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530233
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een goeie vergelijking. Seksuele handeling maken je niet he/ho/bi.
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.

quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeft :Y) Dat is idd niet propageren.
Ik heb meer moeite met mannen die zeggen hetero te zijn en uitstapjes maken, puur om de sex.
Bi-mannen zie ik helemaal niet zitten, want dat zijn wat mij betreft doorgewinterde "i want my cake and eat it too types ".
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:47:14 #226
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90530368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.
Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?
pi_90530381
Wauw, echt 500 posts verder gaat het nog steeds over TB die loopt te janken over anale seks. Goed topic ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:51:56 #228
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530540
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?
Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:52:42 #229
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530563
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, echt 500 posts verder gaat het nog steeds over TB die loopt te janken over anale seks. Goed topic ^O^
Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:52:57 #230
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90530572
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.
Dus tot aan daar vind je het wel prima?
pi_90530648
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:02:20 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus tot aan daar vind je het wel prima?
Voor mezelf wel. Wat anderen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.
Verder is neuken natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:02:52 #233
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90530919
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.
pi_90531038
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.
Ja prima, maar als je je mening minstens 5 keer per pagina verkondigd heeft dat verder toch ook geen zin?
pi_90531315
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

volgens mij is haar ex vreemd gegaan met een man :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:18:33 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90531531
Zullen we het weer over de nieuwe sextrend hebben?
En nee ik heb geen enkele ex die iets met een man wil.
pi_90537937
Zo als ik voorheen als zei: Terug naar het onderwerp. Heb je TB iets te zeggen doe je dat maar via andere wegen. :(
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:40:18 #238
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_90542020
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
pi_90542367
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
Dus jij laat je ook niet pijpen? :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:52:54 #240
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_90542630
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus jij laat je ook niet pijpen? :P
Waarom niet ouwe?
pi_90542643
Bah
pi_90542667
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-p
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:59:59 #243
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_90542956
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-p
Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bed :') No way bro.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:06:56 #244
326139 amouretvin
Du Vin et de l'Amour <
pi_90543256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bed :') No way bro.
_O-

maar het is toch juist sexy als een vrouw de leiding neemt?
ik hou van wijn. ik hou van de liefde. &lt;3
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:08:01 #245
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90543318
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:

[..]

_O-

Geeft bereden worden door een vrouw wel een andere definitie _O-
pi_90543321
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:

[..]

_O-

HAhahaahha niet op zo'n manier. Bahhh
pi_90543477
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Waarom niet ouwe?
Heel officieel is dat namelijk ook tegennatuurlijk.
pi_90547412
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
Zo als ik voorheen als zei: Terug naar het onderwerp. Heb je TB iets te zeggen doe je dat maar via andere wegen. :(
Dat WEER dus. Notes geplaatst. Nu is het genoeg.
[SEX] Feedback, Huisregels & TVT's
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:54:47 #249
71919 wonderer
pi_90547793
Peg n. 1. A small cylindrical or tapered pin, as of wood, used to fasten things or plug a hole.

Duidelijk?
pi_90548978
Ik zou alleen geen houten 'peg' gebruiken. :+
pi_90549092
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Rubber werkt idd goed genoeg :Y)
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:39:31 #252
71919 wonderer
pi_90549893
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Isegrim het volgende:
't Was goed genoeg voor de egyptenaren.. ;)
pi_90550069
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Met cholera en tyfus vervuild water was ook goed genoeg voor de mensen in de middeleeuwen...
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:43:11 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90550073
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je noemt ook wat op.
pi_90678905
Ik deed het destijds bij mijn "sex, drugs & Rock 'n Roll vriendje" Hij was gitarist in een rockband dus ik vond het nogal vreemd dat hij het me vroeg. Overdreven mannelijk en homofoob. En ik kan niet begrijpen waarom vrouwen dit niet zouden willen doen! Het gaf mij een heel machtig en geil gevoel hem zo voorover over die bank te zien liggen terwijl ik in control was.
Andersom mocht het niet.

Damn, ik mis hem...
pi_90710598
Ik gok zo dat als ik dit voorstel aan mn vriendin ze heel hard BAH roept!
pi_90971127
prostaat stimulatie verhoogd mijn orgasme met een factor 1000.. niet normaal :D

Homofobe debieltjes weten niet wat ze missen :D

Pegging nooit gedaan, maar ik hou wel van nieuwe dingen :)
hai
  maandag 10 januari 2011 @ 15:08:26 #258
324427 Prrrt
Pffftttt..........
pi_91115891
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef JANweethetbeter het volgende:
prostaat stimulatie verhoogd mijn orgasme met een factor 1000.. niet normaal :D

Homofobe debieltjes weten niet wat ze missen :D

Pegging nooit gedaan, maar ik hou wel van nieuwe dingen :)
Precies dit! :D
  maandag 10 januari 2011 @ 15:09:11 #259
119107 Gierewiet
power corrupts
pi_91115924
ik ben te nauw
11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat
  maandag 10 januari 2011 @ 15:15:37 #260
324427 Prrrt
Pffftttt..........
pi_91116175
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef Gierewiet het volgende:
ik ben te nauw
Lol je moet niet meteen een amsterdammertje er in rammen? begin eerst eens met een vinger?
  maandag 10 januari 2011 @ 21:35:43 #261
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_91135370
echt zwaar debiel dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')