quote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
Kan een Modje de op aan het BI topic toevoegen. Mij lukt het niet ivm fout meldingen.
TT wel veranderd, maar ik krijg ook foutmeldingen..quote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en even het topicnr veranderen in 97
Naar wie heb je de email gestuurd? Als dat gewoon naar forum@fok.nl is gedaan, met daarin je username en leeftijd moet dat goed komen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:52 schreef Poem het volgende:
Ik wilde toegang aanvragen tot het KPD. Kon niet reageren in het aanmeldtopic? Heb van 't weekend dus een e-mail gestuurd, maar daar nog geen reactie op gekregen. Duurt het altijd een paar dagen voordat je toegang krijgt?
Naar forum@fok.nl met de gevraagde gegevens, inderdaad. Ik wacht nog wel even af, merci.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Naar wie heb je de email gestuurd? Als dat gewoon naar forum@fok.nl is gedaan, met daarin je username en leeftijd moet dat goed komen.
Ik vond om verschillende redenen van wel.quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
Cam-foto's goede vriend's vriendin
was dit slotje wel nodig?
TB dat je anale seks vies vind dat weten we nu, je begint vervelend te worden door jezelf op elke pagina te herhalen. Blijf er weg als je eenmaal je mening hebt verkondigd. Je blijft er reactie mee uitlokken, die jij misschien leuk vind om er weer op in te gaan. Maar voor de TS of moderators is het vervelend dat je WEER een topic omzeep helpt daar mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat WEER dus. Notes geplaatst. Nu is het genoeg.
Ik zie dit nu pas raar mens. Je moet me wel hebben he? Je doet je best maar, ik ben zeker de enige die reageert zeker. Het is handig als je ook het topic neerzet. Zielig gewoon. Sorry, moest het even kwijt. Ik mag mijn mening hebben, zoals een ander een andere mening heeft en die ook verkondigt als er een topic of stelling over is. Ik weet ook genoeg over jou, maar daarom ga ik jou toch niet notes geven. Misbruik van macht heet dat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
TB dat je anale seks vies vind dat weten we nu, je begint vervelend te worden door jezelf op elke pagina te herhalen. Blijf er weg als je eenmaal je mening hebt verkondigd. Je blijft er reactie mee uitlokken, die jij misschien leuk vind om er weer op in te gaan. Maar voor de TS of moderators is het vervelend dat je WEER een topic omzeep helpt daar mee.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas raar mens. Je moet me wel hebben he? Je doet je best maar, ik ben zeker de enige die reageert zeker. Het is handig als je ook het topic neerzet. Zielig gewoon. Sorry, moest het even kwijt. Ik mag mijn mening hebben, zoals een ander een andere mening heeft en die ook verkondigt als er een topic of stelling over is. Ik weet ook genoeg over jou, maar daarom ga ik jou toch niet notes geven. Misbruik van macht heet dat.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas raar mens. Je moet me wel hebben he? Je doet je best maar, ik ben zeker de enige die reageert zeker. Het is handig als je ook het topic neerzet. Zielig gewoon. Sorry, moest het even kwijt. Ik mag mijn mening hebben, zoals een ander een andere mening heeft en die ook verkondigt als er een topic of stelling over is. Ik weet ook genoeg over jou, maar daarom ga ik jou toch niet notes geven. Misbruik van macht heet dat.
Ik bedoel hier plaatsen, en dan nog alleen mijn naam noemen. Hier wek je een bepaalde indruk en dat noem ik stemming maken. Ik bedoelde dat in de context van wat je mij verwijt. Ik ga jou toch ook geen notes geven omdat ik vind dat je je mening niet mag geven omdat ik het er niet mee eens ben en omdat jij dat maar 1 keer mag zeggen, ongeacht de situatie, ongeachte de tijd spanne.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Ik had dit trouwens in het topic zelf ook neer gezet. Als je niet verder kijkt is dat niet aan mij.
En je weet genoeg over mij, nou en. Wees er blij mee.
Ik heb het in dat topic neer gezet. Een link hierheen samen met je naam. En zoals ik al eerder zei, als jij niet verder kijkt kan ik daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel hier plaatsen, en dan nog alleen mijn naam noemen. Hier wek je een bepaalde indruk en dat noem ik stemming maken. Ik bedoelde dat in de context van wat je mij verwijt. Ik ga jou toch ook geen notes geven omdat ik vind dat je je mening niet mag geven omdat ik het er niet mee eens ben en omdat jij dat maar 1 keer mag zeggen, ongeacht de situatie, ongeachte de tijd spanne.
Ja, zo kan je elke discussie de nek omdraaien omdat het je niet aanstaat.![]()
Ik scheldwoorden? Nou dat zal ik echt niet snel doen. Als iemand normaal reageert, reageer ik ook normaal terug. Met machtsmisbruik bedoel ik dat je nu hier kan neerzetten wat je maar wilt. Als ik mijn excuses aanbied, geeft het aan dat ik weet dat (ook) ik off-topic post of meega in het gehakketak en dan neem ik verantwoordelijkheid ervoor; en ja het zullen geen haiku's zijn van bewondering.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het in dat topic neer gezet. Een link hierheen samen met je naam. En zoals ik al eerder zei, als jij niet verder kijkt kan ik daar weinig aan doen.
Op dat moment deed je ook aan stemmingmakerij en heb ik zelfs meerdere posts verwijderd met scheldwoorden naar je mede users. Jij mag net zoals de rest best je mening neer zetten maar jij dramt door. Dat is iets heel anders.
Op dat moment heb ik het ook niet 1 keer gezegd. Ik heb wat gezeik over en weer verwijderd. Heb je gevraagd normaal te doen. Jij boodt zelfs je excuus aan (dan geef je wat mij betreft toe dat je te ver bent gegaan) je zou normaal doen om vervolgens een aantal posts later verder te gaan. Heb ik het eerst nog opgeruimd maar als je dan nog niet door hebt dat het genoeg was krijg je een note.
Zo simpel is dat. Heeft niets met machts misbruik te maken. Maar dat is natuurlijk altijd makkelijk om te gebruiken.
Ben je het er niet mee eens, is dat heel jammer voor je dat je geen notes kan zetten maar stuur een klacht naar de FA's zou ik zeggen.
En roepen: Ik weet ook genoeg over jou slaat natuurlijk nergens op he. Alles wat je weet heb ik hier zelf neer gezet. Zou dom als ik dan niet zou willen dat JIJ het niet weet.
Het is net zoiets als racisme, als je maar een andere mening hebt dan de goegemeente die heerst, dan ben je een racist. Ben ik ook niet, maar ik durf wel beide kanten te benoemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Je geeft niet alleen je mening, je beledigt er ook lustig op los, je praat zwaar denigrerend over mensen die andere dingen doen dan jou en gooit er een flinke scheut homofobieteit en homodiscriminatie overheen.
Niet dat je dat niet wil inzien, maar goed, je doet het wel.
Nee, ik heb niet gescholden, it's not my style, en dat durf ik te zeggen. Wat mij betreft is het ook klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
Ik lieg? Je hebt niet gescholden?
Ik ben er klaar mee. Met jou. Discussie is wat mij betreft afgelopen want er valt niet te discussiëren met jou.
stbabylon, ik zou willen dat je er ook over ophoudt. Het is af zo. Ze snapt het niet. Dit is niet de eerste keer dat hier over gevallen word (niet alleen door mij) en zo kunnen we aan de gang blijven. De voorbeelden zijn niet nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Je geeft niet alleen je mening, je beledigt er ook lustig op los, je praat zwaar denigrerend over mensen die andere dingen doen dan jou en gooit er een flinke scheut homofobieteit en homodiscriminatie overheen.
Niet dat je dat niet wil inzien, maar goed, je doet het wel.
I rest my case!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
stbabylon, ik zou willen dat je er ook over ophoudt. Het is af zo. Ze snapt het niet. Dit is niet de eerste keer dat hier over gevallen word (niet alleen door mij) en zo kunnen we aan de gang blijven. De voorbeelden zijn niet nodig.
Nee dit is inderdaad niet jouw style. Misschien begrijp je je eigen style niet. Dit is 1 van de posts die ik heb verwijderd. Dus kom nou niet met ik heb niet gescholdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gescholden, it's not my style, en dat durf ik te zeggen. Wat mij betreft is het ook klaar.
[quote]Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flikker toch op kutkerel. Het is duidelijk wie er geobsedeerd zijn door de anus. Mijn laatste post hier is van juni. Leipe lulhannes, stop je vinger in je kont en dan ben je in ieder geval een poosje stil. Flikker toch op. [spoiler](Ik kan er ook niets aan doen dat het hier stikt van de anaalridders).
Best ende prima. Mocht het in de toekomst wel weer gebeuren, maak ik gewoon een TRquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
stbabylon, ik zou willen dat je er ook over ophoudt. Het is af zo. Ze snapt het niet. Dit is niet de eerste keer dat hier over gevallen word (niet alleen door mij) en zo kunnen we aan de gang blijven. De voorbeelden zijn niet nodig.
Is goed. Dank je.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende prima. Mocht het in de toekomst wel weer gebeuren, maak ik gewoon een TR
Dat was na mij herhaaldelijk uitmaken voor van alles en nog wat. Ik zal nooit en te nimmer iemand zomaar uitschelden. Never. Aktie en reactie. En boehoe, wat een uitschelden na wat er allemaal door richting mij geschreven is. Ik zou je een wijf met ballen vinden, als je dat ook even hier neer zou zetten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dit is inderdaad niet jouw style. Misschien begrijp je je eigen style niet. Dit is 1 van de posts die ik heb verwijderd. Dus kom nou niet met ik heb niet gescholden
Ja dat zal best.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was na mij herhaaldelijk uitmaken voor van alles en nog wat. Ik zal nooit en te nimmer iemand zomaar uitschelden. Never. Aktie en reactie. En boehoe, wat een uitschelden na wat er allemaal door richting mij geschreven is. Ik zou je een wijf met ballen vinden, als je dat ook even hier neer zou zetten.
Jazeker.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Kan deze kloon 1602_2 niet in de kliko gegooid worden met z'n kuttopics?
Die gast heeft niet voor niets meerdere bans lopen nu.
Ach stbabylon..... weet je? .... het leidt zo af van daar waar het werkelijk omgaat. Weet je zelf ook best,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
Ah come on ondeugend, Tarantula verdiende die spellingscorrectie
Het is geen kloon. En misschien is het inderdaad wel een naïef 16 jarig meisje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef loveli het volgende:
Zou een mod hier willen opschonen?
[SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?
En wat mij betreft mag oostblokker in onz verder trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |