Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfdequote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.
Dezelfde lafbek, en je hebt een keer gelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfde
(maar we zouden er niet over zeuren in dit topic)
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.quote:
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?quote:
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft met gevoelens te maken. Of is elke vrouw die van gebeft worden houdt latent lesbo?
En ik de jouwe, maar dat mag toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?
Anders kan je anale sex bij een vrouw ook zo classificeren...
Waar slaat de benaming 'pegging' eigenlijk op?
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedankt
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.
Weet wel dat bij de mannen de prostaat gestimuleerd kan worden.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...
Ach wel een leerzaam topic in dat opzicht al betwijfel ik dat ik het ooit zal ondervinden
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
[..]
En ik de jouwe, maar dat mag toch?
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijk
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goeie vergelijking. Seksuele handeling maken je niet he/ho/bi.
Ik heb meer moeite met mannen die zeggen hetero te zijn en uitstapjes maken, puur om de sex.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftDat is idd niet propageren.
Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.
Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?
Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, echt 500 posts verder gaat het nog steeds over TB die loopt te janken over anale seks. Goed topic
Dus tot aan daar vind je het wel prima?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.
Voor mezelf wel. Wat anderen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus tot aan daar vind je het wel prima?
Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
Ja prima, maar als je je mening minstens 5 keer per pagina verkondigd heeft dat verder toch ook geen zin?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.
volgens mij is haar ex vreemd gegaan met een manquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
Dus jij laat je ook niet pijpen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
Waarom niet ouwe?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook niet pijpen?
Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-pquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-p
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bedNo way bro.
Geeft bereden worden door een vrouw wel een andere definitiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
![]()
maar het is toch juist sexy als een vrouw de leiding neemt?
HAhahaahha niet op zo'n manier. Bahhhquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
![]()
maar het is toch juist sexy als een vrouw de leiding neemt?
Dat WEER dus. Notes geplaatst. Nu is het genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
Zo als ik voorheen als zei: Terug naar het onderwerp. Heb je TB iets te zeggen doe je dat maar via andere wegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |