Onderscheid moet er zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
Er kan wel meer tegenwoordig volgens de OPquote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Gewoon een deel 2. Weet je waarom? Gewoon omdat het kan.
Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
[..]
je spreekt jezelf wel redelijk tegen, he?
denk het ook, ja...quote:Op maandag 5 april 2010 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik gok dat er meer mannen zijn die dit doen dan gedacht wordt, alleen zullen de meeste mannen er niet open over zijn, juist vanwege al die debiele reacties.
Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja maar ik vind dat mensen juist de vrijheid moeten hebben om te experimenteren. ik zie er gewoon geen probleem van in als mensen seks hebben puur voor hun eigen ontdekkingsreis, zolang ze maar vrede hebben met wat ze doen is het toch goed. kijk dat jij dat persoonlijk niks vind is je eigen keuze, maar om het zorgelijk te noemen dat anderen dat wel doen vind ik echt onzin.
je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek. Leg maar uit dan.
Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.quote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Heb net SBS6 op staan, gaat over kindermisbruik in Cambodja. Tsja.
Tsja, ze hebben geen doos he? Die andere homo's willen ook wel een stuk in hun anus voelen, dus ze zullen wel moeten.quote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
je zegt eerst dat de relnichten de "vrouwtjes" zijn en daarna dat ze hem er bij een ander in willen hangen.
waarom zou je dat willen weten?quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
Tsja, je kunt je ogen er voor sluiten, maar dat zijn de uitwassen waar we liever niet over willen praten of nadenken.quote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het gaat van anale sex naar homoseksualiteit naar kindermisbruik.
Wat een niveautje weer.
Dat is heel iets anders. Eten is normaal, tenzij je je eten in de kont stopt, dan vind ik dat wel weer vaag, dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Overigens vraag ik me nu ineens af of mensen die meteen zeggen "aan mijn lijf geen polonaise!" ook degenen zijn die zeggen bij een nieuw gerecht "dat lust ik niet". En vice versa, of avontuurlijke mensen in bed ook sneller geneigd zijn eens te experimenteren in de keuken.
hallo, wat is dat nou voor vergelijkingquote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze doen het toch wel. Ik heb niet de illusie dat omdat ik het zorgelijk vind, ze het niet zouden doen.
Heb net SBS6 op staan, gaat over kindermisbruik in Cambodja. Tsja.
Ik geef aan dat men zo doorschiet met het zoeken naar sexuele bevrediging dat men doorschiet.
Ben ik met je eens, maar zij vinden dan weer dat het moet kunnen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hallo, wat is dat nou voor vergelijkingmensen die elkaar onderling bevredigen op manieren die door anderen vreemd gevonden kunnen worden staat in totaal geen verhouding met kindermisbruik. die smerige pedofielen moeten gewoon met hun tengels van kinderen afblijven. volwassenen/jeugdigen die onderling seks hebben omdat ze het zelf willen heeft daar gewoon helemaal niks mee te maken, op wat voor manier ze dan ook seks mogen hebben.
Haha, ja, ik denk dat de mensen die dit a priori uitsluiten, dezelfde mensen zijn die altijd naar hetzelfde restaurant gaan en daar altijd hetzelfde favoriete gerecht bestellen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
jezus wat een theorieën houdt jij erop na zegquote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben geen doos he? Die andere homo's willen ook wel een stuk in hun anus voelen, dus ze zullen wel moeten.
Haalt niet weg dat ze zich als wijven gedragen en tegelijkertijd een kerel willen boelen. Misschien als straf dat hij eigenlijk (normaliter) een vrouw zou neucqen. Misschien komt daar de drang ook vandaan van sommige homo's om hetero's te strikken.
Welke theorie bedoel je. Ik heb kindermisbruik niet uitgevonden hoor, het waren mensen die vonden dat het moet kunnen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:02 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus wat een theorieën houdt jij erop na zeg
ja zij kunnen veel vinden, geef ze maar een nekschot of iets dergelijks!quote:Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar zij vinden dan weer dat het moet kunnen.
Sex vergelijken met eten, is net zoiets als een doos met een darm te vergelijken.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haha, ja, ik denk dat de mensen die dit a priori uitsluiten, dezelfde mensen zijn die altijd naar hetzelfde restaurant gaan en daar altijd hetzelfde favoriete gerecht bestellen.
Tsja.quote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja zij kunnen veel vinden, geef ze maar een nekschot of iets dergelijks!
nee dat verhaal van de wraak door homo's op heteromannen via anale seks. dat vind ik een beetje erg ver gezocht. ik denk eerder dat ze gewoon een man willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen en hem daarom maar proberen te strikken met mooie praatjes. wraak lijkt me niet de drijfveer maar lust wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke theorie bedoel je. Ik heb kindermisbruik niet uitgevonden hoor, het waren mensen die vonden dat het moet kunnen.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Trouwens de eerste de beste kerel die mij vraag hem in zijn kont te neucqen die stuur ik meteen naar een vriend van mij (homo). Die weet er wel raad mee, en dan mag hij hem wat mij betreft helemaal uitwonen. Zal hem leren.
Die discussie heb ik in het vorige topic ook gehad, maar zelfs de TS ging er niet verder op in. Net zoals ik geen tulpen hoef te eten om ze niet te willen, hoef ik ook geen dildo tussen mijn billen om te weten dat ik het niet lekker vind. Ik weet wat ik fijn vind, ik ken mijn lijf, en hier zeg ik nee tegen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Waar wil je nu eigenlijk heen met je kindermisbruik?quote:Op maandag 5 april 2010 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke theorie bedoel je. Ik heb kindermisbruik niet uitgevonden hoor, het waren mensen die vonden dat het moet kunnen.
Dat jij het prima vindt als je darm gebruikt wordt door een sextoerist, mag ik toch wel not done vinden? Ben ik daarom meteen bekrompen? Ik gun je je lol hoor, maar ik mag er wel een mening over hebben dacht ik zo.quote:
ja, je moet op zijn minst toch wel een keer in je leven bereden zijn door een vrouwelijke bibsridderquote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Die discussie heb ik in het vorige topic ook gehad, maar zelfs de TS ging er niet verder op in. Net zoals ik geen tulpen hoef te eten om ze niet te willen, hoef ik ook geen dildo tussen mijn billen om te weten dat ik het niet lekker vind. Ik weet wat ik fijn vind, ik ken mijn lijf, en hier zeg ik nee tegen.
Of ben ik dan meteen een conservatieve gristen?
Ja, dat is maar een theorie die net even door mij bedacht is, zo uit de losse pols, meer is het niet. Daarom heb ik ook de schaterlach erbij gezet. Ik moet wel zeggen, zo raar is het niet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee dat verhaal van de wraak door homo's op heteromannen via anale seks. dat vind ik een beetje erg ver gezocht. ik denk eerder dat ze gewoon een man willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen en hem daarom maar proberen te strikken met mooie praatjes. wraak lijkt me niet de drijfveer maar lust wel.
Maar aan de andere kant... er zijn eigenlijk geen mensen die tulpen eten en het lekker vinden, wel? Het is makkelijk iets bij voorbaat vies te vinden als niemand je vertelt dat het lekker is. Maar als heel veel mensen je blij vertellen dat iets echt heerlijk is, hoe kun je dat dan zonder meer afwijzen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Die discussie heb ik in het vorige topic ook gehad, maar zelfs de TS ging er niet verder op in. Net zoals ik geen tulpen hoef te eten om ze niet te willen, hoef ik ook geen dildo tussen mijn billen om te weten dat ik het niet lekker vind. Ik weet wat ik fijn vind, ik ken mijn lijf, en hier zeg ik nee tegen.
Of ben ik dan meteen een conservatieve gristen?
Ik vind het ook een lastige, maar daar ging het niet over. Je vergeleek eten met sex.quote:Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind seks en eten anders even lekker.Als ik zou moeten kiezen tussen 'nooit meer lekkere seks' en 'nooit meer lekker eten', dan zou dat een lastige keus zijn. Maar goed, da's een beetje offtopic.
Prima. Maar je 'meningen' over homo's zijn nogal vervelend, en bovendien onwaar. Waarom zou een man meteen een homo moeten zijn als hij een keer in z'n kont genomen wil worden? Dat heeft er toch niets mee te maken?quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat jij het prima vindt als je darm gebruikt wordt door een sextoerist, mag ik toch wel not done vinden? Ben ik daarom meteen bekrompen? Ik gun je je lol hoor, maar ik mag er wel een mening over hebben dacht ik zo.
saai leven hebben die danquote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
maar over homo's die perse hetero's willen. Die zijn er echt.
Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waar wil je nu eigenlijk heen met je kindermisbruik?
ja de vraag is waarom is dat. ik val zelf dus gewoon echt niet op nichten, ik wil er gewoon niks van weten! en hoe vervelend ik het ook vind om het te moeten toegeven, maar veel homo's zijn naar mijn idee nogal vreemde vogels. dus de kans is dan al snel groot dat ik steeds voor de hetero's val aangezien ik op mannen val.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is maar een theorie die net even door mij bedacht is, zo uit de losse pols, meer is het niet. Daarom heb ik ook de schaterlach erbij gezet. Ik moet wel zeggen, zo raar is het niet.
Ik heb het niet over mannen die toevallig verliefd worden op een hetero, maar over homo's die perse hetero's willen. Die zijn er echt.
Nee, kindermisbruik is fout omdat je het leven van kinderen kapot maakt. Niet omdat "het niet de bedoeling is".quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.
Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.quote:Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant... er zijn eigenlijk geen mensen die tulpen eten en het lekker vinden, wel? Het is makkelijk iets bij voorbaat vies te vinden als niemand je vertelt dat het lekker is. Maar als heel veel mensen je blij vertellen dat iets echt heerlijk is, hoe kun je dat dan zonder meer afwijzen?
Is dat letterlijk bedoeld?quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.
Wurgseks is levensgevaarlijk en seks met je hond is bij wet verboden. Ik vind je voorbeelden dus niet erg adequaat.quote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Prima. Maar je 'meningen' over homo's zijn nogal vervelend, en bovendien onwaar. Waarom zou een man meteen een homo moeten zijn als hij een keer in z'n kont genomen wil worden? Dat heeft er toch niets mee te maken?
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?quote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.
Geen idee. Vraag het ze zou ik zeggen.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.quote:Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en seks met je hond is bij wet verboden. Ik vind je voorbeelden dus niet erg adequaat.
Ben jij mijn tweeling of zo?quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
Een "hetero" die zich in zijn anus wil laten neucquen door een vrouw is een uitwas.quote:
Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:
We hebben het over darmtourisme en de uitwassen van sex die noem ik er nog even bij.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.
Ik vind het niet erg, maar hij doet het ook, maar ook andere dingen die ik weer niet doe. Ik hou d'r van.quote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.
Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.quote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.quote:Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar wil je nou nog meer antwoord op?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.
[..]
Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar wil je nou nog meer antwoord op?
Ik vroeg waarom niet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?quote:Natuurlijk kan het voor mannen lekker vinden, homo's hebben geen doos om hem erin te steken, dat die het dan in een alternatiefje stoppen, dat snap ik dan nog wel.
Volgens mij wil ze dat inderdaad zeggen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
ja bekijk de OP nog eens, heel duidelijk dus zelfsquote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zegquote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat simplistisch allemaal weer. Er zijn ook genoeg homo's die helemaal nooit aan anale sex doen.
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!
zo simpel is het
Ik begrijp dat jij anale seks dus het liefst zou willen verbieden?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.
Ben het met je eens dat het wederzijds moet zijn, wil je wat met elkaar doen.
Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
rukken, pijpen, frotten. vraag me ook niet wat ze nog meer doen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zeggeen kut én geen anus
Nee, wat ik zeg is het volgende.quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom niet.
[..]
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
ja maar daar ga jij toch helemaal niet over. ik snap gewoon niet waarom jij je er druk om maakt dat bepaalde mannen naast kut ook anus scooren. dat jij ze niet wil daar kan ik nog wel inkomen en dat is jouw keuze, maar om daar regeltjes voor op te gaan stellen. waarom toch, why do you even care?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.
Ben het met je eens dat het wederzijds moet zijn, wil je wat met elkaar doen.
Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
I know, I know. Die moeten het doen met pijpen, trekken enzo.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat simplistisch allemaal weer. Er zijn ook genoeg homo's die helemaal nooit aan anale sex doen.
dat zeg jij, maar er zijn zat hetero's die anaal gaan ondanks dat ze een doos ter beschikking hebben. dus anale seks is niet alleen iets wat gedaan wordt door homo's.quote:Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is het volgende.
Sex doe je normaliter door een piemel in een doos te steken voor het grote werk.
Homo's willen geen vrouw maar een man dus dan hebben ze een probleempje dat opgelost wordt door het in de anus van hun partner te steken.
En dat je ook tegen pijpen bent? Of tegen aftrekken? Of tegen de nek kussen als iemand daar opgewonden van wordt?quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij anale seks dus het liefst zou willen verbieden?
Nah, dat hoeft voor mij niet hoor. Iemand zijn hersens inslaan vind ik toch erger.quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij anale seks dus het liefst zou willen verbieden?
Nee, dat is het niet. Je stelt iets zonder onderbouwing. Zoals het volgende:quote:Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is het volgende.
Prima. Maar waarom zou iets anders dan meteen ongewenst zijn?quote:Sex doe je normaliter door een piemel in een doos te steken voor het grote werk.
Dat je het ook echt een probleempje noemtquote:Homo's willen geen vrouw maar een man dus dan hebben ze een probleempje dat opgelost wordt door het in de anus van hun partner te steken.
Ben je geen homo dan?quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
rukken, pijpen, frotten. vraag me ook niet wat ze nog meer doen.
Ik hoef helemaal geen regeltjes. Ze gaan hun goddelijke gang maar. Als ik het weet, kijk ik toch anders naar ze. Sorry.quote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja maar daar ga jij toch helemaal niet over. ik snap gewoon niet waarom jij je er druk om maakt dat bepaalde mannen naast kut ook anus scooren. dat jij ze niet wil daar kan ik nog wel inkomen en dat is jouw keuze, maar om daar regeltjes voor op te gaan stellen. waarom toch, why do you even care?
och jij, dat meen je niet, had ik nou echt niet van je verwachtquote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, dat hoeft voor mij niet hoor. Iemand zijn hersens inslaan vind ik toch erger.
It's a free country, live like you wanna live. Ik ben er alleen geen liefhebber van, heb er een mening over en wil niets met mannen die iets in hun anus willen voelen.
Dat klopt. Voor sommigen is het niet gek genoeg, ze zouden nog je oor willen neuken als het ging.quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dat zeg jij, maar er zijn zat hetero's die anaal gaan ondanks dat ze een doos ter beschikking hebben. dus anale seks is niet alleen iets wat gedaan wordt door homo's.
Whehehe...quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
och jij, dat meen je niet, had ik nou echt niet van je verwacht![]()
Waarom niet? Hoeveel mensen moeten jou vertellen dat je écht een keer van een brug af zou moeten springen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant... er zijn eigenlijk geen mensen die tulpen eten en het lekker vinden, wel? Het is makkelijk iets bij voorbaat vies te vinden als niemand je vertelt dat het lekker is. Maar als heel veel mensen je blij vertellen dat iets echt heerlijk is, hoe kun je dat dan zonder meer afwijzen?
in je oor weet ik niet, maar ik ken wel verhalen van in je neus voor de micropenisquote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor sommigen is het niet gek genoeg, ze zouden nog je oor willen neuken als het ging.
Kijk, we hebben toch iets gemeen. Het hele lichaam kan je meenemen in het sexspel, maar je leuter ergens instoppen waar eigenlijk stront uit hoort te komen, dat is toch een brug te ver.quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat je ook tegen pijpen bent? Of tegen aftrekken? Of tegen de nek kussen als iemand daar opgewonden van wordt?
Het hele lichaam is een seksorgaan als dat de prikkels opwekt waar iemand opgewonden van wordt...
Sex doe je door een piemel in een vagina te steken, tenminste dat is de norm, zoals bedoeld is bij het ontstaan van de mens.quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je stelt iets zonder onderbouwing. Zoals het volgende:
[..]
Prima. Maar waarom zou iets anders dan meteen ongewenst zijn?
[..]
Dat je het ook echt een probleempje noemt
Denk je niet dat zij het doen omdat het lekker voor ze is?
You could have fooled me.quote:
Het zal me niets verbazen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
in je oor weet ik niet, maar ik ken wel verhalen van in je neus voor de micropenis
En waarom is dat zo? Leg het gewoon even uit, voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sex doe je door een piemel in een vagina te steken, tenminste dat is de norm, zoals bedoeld is bij het ontstaan van de mens.
jezus, alsof alle mannen die met elkaar neuken het alleen daar om doen. als ik toch met een man wil neuken dan denk ik toch meteen aan hoe ik hem van achter pak, en niet aan hoe ik hem zelf eventueel naar binnenkrijg. maar hé dat ben ik, misschien dat anderen het daadwerkelijk het lekkerste vinden dat er is om zelf een leuter naar binnen geschoven te krijgen, zoals jij hier de hele tijd loopt te verkondigingenquote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sex doe je door een piemel in een vagina te steken, tenminste dat is de norm, zoals bedoeld is bij het ontstaan van de mens.
Natuurlijk kunnen mannen het lekker vinden, omdat ze mazzel hebben dat er een klier gestimuleerd wordt via de darm. Gelukkig hebben ze die mazzel, anders zou het wel zielig zijn eigenlijk.
Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Avey het volgende:
[..]
En waarom is dat zo? Leg het gewoon even uit, voor de duidelijkheid.
En ook, alles waar geen penetratie bij voorkomt is ook geen sex?
Nog even uitleggen dan. Dacht dat het wel duidelijk was. Spreek toch voor zich.quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Avey het volgende:
[..]
En waarom is dat zo? Leg het gewoon even uit, voor de duidelijkheid.
En ook, alles waar geen penetratie bij voorkomt is ook geen sex?
omdat jij dat zegt?quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen,
Anussen zijn van origine ook niet bedoeld om vingers te huisvesten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.
Ik zat erop te wachten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anussen zijn van origine ook niet bedoeld om vingers te huisvesten.
Je logica, waar blijft hij?.
Heheh, nee, er zijn mannen die graag ontvangen en mannen die graag geven, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, alsof alle mannen die met elkaar neuken het alleen daar om doen. als ik toch met een man wil neuken dan denk ik toch meteen aan hoe ik hem van achter pak, en niet aan hoe ik hem zelf eventueel naar binnenkrijg. maar hé dat ben ik, misschien dat anderen het daadwerkelijk het lekkerste vinden dat er is om zelf een leuter naar binnen geschoven te krijgen, zoals jij hier de hele tijd loopt te verkondigingen
ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.quote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.![]()
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....![]()
Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.![]()
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....![]()
Zou er nog bij moeten komen dat je gedwongen wordt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.
Snap je nu echt niet het verschil tussen iets persoonlijk niet lekker vinden en voor anderen uitmaken wat wel en wat niet hoort?
Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:22 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.
ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere ventquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.
Ik doe alles wat er bij sex te beleven valt, behalve kontneuken dan.
Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere vent
Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.quote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.
Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.
Natuurlijk is hij niet minder aantrekkelijk, maar het idee dat hij wellicht ligt te peuren in de kont van een andere kerel staat me niet zo aan. Ik kijk dan toch wel anders tegen zoiemand aan, als man dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:01 schreef Isegrim het volgende:
Maar sommige homo's zou ik graag seks mee hebben hoor.Een man is toch niet minder aantrekkelijk puur vanwege het feit dat hij homo is?
Dat je bij wijze van spreken een heerlijke vent ziet lopen, een praatje met hem maakt en dan vertelt hij je dat hij gay is. Is hij dan plotseling minder aantrekkelijk?
![]()
dan takel je de poort weer dicht hequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.
Geef me ongelijk!quote:
doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappenquote:
Ik mag je wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:21 schreef leFUCK het volgende:
[..]
doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappen
Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.quote:
ja idd ik ook, anders ben ik morgen weer brak. jij ook he, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.
iddquote:
Ja als je iemand goed geil kunt krijgen met anale seks bevordert dat dus in jouw eigen theorie ook de voortplanting hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.
Dat jij de wagen zowel vooruit als achteruit inparkeert wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen.quote:
Lees eens goed in dit topic en het vorige. TB levert niet alleen commentaar op het zogenaamde pegging, maar op nog veel meer dingen. Daarom noem ik haar bekrompen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat jij de wagen zowel vooruit als achteruit inparkeert wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen.![]()
Als je geen seksuele afwijking hebt, wil dat niet zeggen dat je bekrompen bent.![]()
Mijn sterretje wordt toch echt geen rondje!
Ik zou zeggen, lees het zelf maar een door en geef aan wat er nog meer is waar ik commentaar op lever, zoals jij noemt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees eens goed in dit topic en het vorige. TB levert niet alleen commentaar op het zogenaamde pegging, maar op nog veel meer dingen. Daarom noem ik haar bekrompen.
En graag je prostaat op die manier laten stimuleren is geen seksuele afwijking kerel
Hoe jij over homo's praat, of over bi's, word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het zelf maar een door en geef aan wat er nog meer is waar ik commentaar op lever, zoals jij noemt.
[ afbeelding ]
Dat snap ik, dat je het niet leuk vindt, niet iedereen heeft het vermogen niet alles op zichzelf te betrekken en het hele plaatje te zien dat geschetst wordt, maar daarom ben ik nog niet bekrompen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe jij over homo's praat, of over bi's, word ik niet vrolijk van.
Ik denk dat alle bi-mannen erg blij zijn dit te lezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
. Ik vind het geen compliment voor mezelf. Het maakt hem niet uit of het een vent is of een vrouw, als hij zijn kwakkie maar kwijt kan, zo'n gevoel zou ik dan krijgen.
Dat is dus het bekrompen waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat je het niet leuk vindt, niet iedereen heeft het vermogen niet alles op zichzelf te betrekken en het hele plaatje te zien dat geschetst wordt, maar daarom ben ik nog niet bekrompen?
En ik zie bi-mannen niet zitten, dat mag toch? Ik vind het een rot idee dat de man met wie ik mijn ziel en zaligheid deel, hetzelfde doet met een man. Ik vind het geen compliment voor mezelf. Het maakt hem niet uit of het een vent is of een vrouw, als hij zijn kwakkie maar kwijt kan, zo'n gevoel zou ik dan krijgen.
Nee.... sorry, ik wil een man die 100% hetero is, mocht dat bestaan. In ieder geval een man die ervoor kiest om hetero te zijn en te blijven en geen zijpaden bewandelt. Het is dubble, het anusgedoe en het mannenfeit.
Ik heb meer respect voor echte homo's, die zijn geen hetero maar maken wel een statement en kiezen voor een kerel en ontwikkelen een relatie met mannen. Niet dat halfslachtige gedoe van, ik wil hem overal in douwen als het kan, en als het maar lekker voelt. Dank je de koekoek, als je hem tussen de draaideuren van de Beijenkorf hangt, is het vast ook lekker.
Waar zeg ik dat het in elke man of vrouw moet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus het bekrompen waar ik het over heb.
Heteromannen willen hem toch ook niet in elke vrouw stoppen. Homomannen willen hem toch ook niet in elke man stoppen. Net als hetero's en homo's willen bi's (man of vrouw) seksen met iemand waar ze aangetrokken tot zijn.
Jij verwoordt het alsof een bi man niet monogaam kan zijn. Ik probeer je duidelijk te maken dat je op dat punt uit je nek lult.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het in elke man of vrouw moet?
Neem even een uurtje rust en lees maar opnieuw en voel je niet zo snel aangevallen.
Wrong again, ik vind bi-mannen opportunisten, maar niet omdat ze niet monogaam kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij verwoordt het alsof een bi man niet monogaam kan zijn. Ik probeer je duidelijk te maken dat je op dat punt uit je nek lult.
Het is niet dat je onduidelijk bent, het is gewoon moeilijk te begrijpen dat iemand zo bekrompen denktquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wrong again, ik vind bi-mannen opportunisten, maar niet omdat ze niet monogaam kunnen zijn.
Djeez, ben ik nou zo onduidelijk? Bi-mannen hebben geen backbone wat mij betreft, het is vlees noch vis.
Vandaag een vent, morgen misschien een vrouw.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wrong again, ik vind bi-mannen opportunisten, maar niet omdat ze niet monogaam kunnen zijn.
Djeez, ben ik nou zo onduidelijk? Bi-mannen hebben geen backbone wat mij betreft, het is vlees noch vis.
Vandaag een vent, morgen misschien een vrouw. Ik wil geen man die met mannen slaapt.
Ik heb helemaal weinig met poepstampers. Sorry!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef Tarak het volgende:
En wat is nu de opwindende gedachte hier?
Is het alleen de anale stimulatie?
Of is het de vernedering in de omkering van macht die opwinding geeft?
Met een mooie gast........ja, dat kan ik nog begrijpen........maar door een vrouw met zo'n nepding........gatverdamme, dat zou ik echt nooit doen. Ik associeer dit toch heel erg met masochisme, terecht of niet?
Ja, want je lul in zo'n met bacteriën krioelende open wond hangen waar eens in de maand een halve emmer bloed doorheen komt is wel lekker hygenisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal weinig met poepstampers. Sorry!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal weinig met poepstampers. Sorry!
Het is er nou eenmaal voor gemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, want je lul in zo'n met bacteriën krioelende open wond hangen waar eens in de maand een halve emmer bloed doorheen komt is wel lekker hygenisch natuurlijk.
Jamaar ik zat een keer mis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is er nou eenmaal voor gemaakt.
Ken gebeuren he?!quote:
Bofkont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
En weet je wat, ze ging er erg hard op.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kontje nog heel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer laten doen en het was weer heerlijk
"Don't try this at home"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, rekken en glijmiddel, dat zijn de twee belangrijkste woorden
Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.quote:
Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.
tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer laten doen en het was weer heerlijk
Door mijn vriendinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof![]()
door je vriendin, of een 'los iemand'?
Wat is er not done aan? Het is alleen onhandigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.
Zeker onhandig, in zo'n steegje, heb je geen tijd voor rekken, strekken en ontspannen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er not done aan? Het is alleen onhandig
leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door mijn vriendin
En die vind het ook heel leuk om te doen
Wat vindt ze er leuk aan? Ze merkt er toch zelf niets van?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door mijn vriendin
En die vind het ook heel leuk om te doen
Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genietenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vindt ze er leuk aan? Ze merkt er toch zelf niets van?
Nou ik voel wel iets als ik pijp hoor, een warm mensenlichaamsdeel dat reageert op wat ik doe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genieten
Tja, waarom doneer jij een deel van je bijstandsuitkering aan het kankerfonds?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Natuurlijk voel je het wel als je een man neukt met een voorbinddildo. Je moet stoten, je moet bewegen, je maakt een keer mee wat een man altijd mee maakt. Het is niet niks, daarnaast is het nog een beetje een taboe waardoor je sowieso al een gevoel hebt van schaamte en opwinding.
Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.
Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel.
Maar ik wil geen man neuken, tenzij ik vreselijk kwaad op een kerel zou zijn, dan zou ik die kerel die wil voelen hoe het is om als een vrouw genomen te worden, flink rampeneren, zo van, je wilt geneukt worden, nou vooruit, dit zal je je leven niet vergeten.![]()
Je ziet dus, ik ben er niet geschikt voor.
Er zijn wel lesbische vrouwen die een pik missen en dan ook gaan rampetampen, dat snap ik dan weer wel.
Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.
Vind het best dat anderen het wel doen overigens, maar ik richt me eerder op onontgonnen mooie terreinen, die zo voor de hand liggen, zonder teveel risico's en zucht naar meer/harder enz.
Ik gun iedereen zijn pleziertjes.
Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'zonder teveel risico's' 'zucht naar meer/harder'
Ja. Jij gunt anderen echt hun pleziertjes met zulke subtiele steken.
Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kanquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Piebe het volgende:
Bah. iIk blijf er bij, de achteringang / uitgang is niet om te ontvangen.
Dit, en ik wordt er mega geil van.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef broos het volgende:
ben geen homo maarhet geeft wel een geil gevoelals je vrouw je daar streelt of lekker aan het verwennen is mmmm is echt wel lekker
ben je vaak nog sneller bij je 'doel'quote:Op maandag 20 december 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kan
Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef Tally het volgende:
Opgeruimd. En TB als je anale seks niets vind, geen probleem maar reageer dan niet. Zeker niet op je manier zoals je je laatste posts deed. Tegengeluid hoeft niet.
Maar niet op de manier zoals je dat deedquote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.
Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals je dat deedDat hoort hier gewoon niet.
En voor meer info kan je terecht in het FB dat weet je wel te vinden he
Dat maakt je niet meteen een NSB-er!quote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt je niet meteen een NSB-er!
Maar mooi. Verder met het onderwerp!
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch?
QFTquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfdequote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.
Dezelfde lafbek, en je hebt een keer gelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfde
(maar we zouden er niet over zeuren in dit topic)
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.quote:
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?quote:
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft met gevoelens te maken. Of is elke vrouw die van gebeft worden houdt latent lesbo?
En ik de jouwe, maar dat mag toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?
Anders kan je anale sex bij een vrouw ook zo classificeren...
Waar slaat de benaming 'pegging' eigenlijk op?
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedankt
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.
Weet wel dat bij de mannen de prostaat gestimuleerd kan worden.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...
Ach wel een leerzaam topic in dat opzicht al betwijfel ik dat ik het ooit zal ondervinden
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
[..]
En ik de jouwe, maar dat mag toch?
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijk
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goeie vergelijking. Seksuele handeling maken je niet he/ho/bi.
Ik heb meer moeite met mannen die zeggen hetero te zijn en uitstapjes maken, puur om de sex.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftDat is idd niet propageren.
Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.
Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus? Orale seks / met je handen kan toch ook?
Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, echt 500 posts verder gaat het nog steeds over TB die loopt te janken over anale seks. Goed topic
Dus tot aan daar vind je het wel prima?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, maar je hoeft niet anaal om een prostaat te melken. Of je het nou likt, of streelt, it's all good.
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor, ik zie dat jij jankt.
Voor mezelf wel. Wat anderen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus tot aan daar vind je het wel prima?
Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
Ja prima, maar als je je mening minstens 5 keer per pagina verkondigd heeft dat verder toch ook geen zin?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. Als jij dat ook doet, is er niets aan de hand, dit is een forum waar meningen geventileerd worden.
volgens mij is haar ex vreemd gegaan met een manquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde verwoording misschien. Maarre... heb je dan echt niets beters te doen? Wat is je motivatie dan, om het blijven te verkondigen?
Dus jij laat je ook niet pijpen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
Waarom niet ouwe?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook niet pijpen?
Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-pquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:40 schreef Trekfiets het volgende:
Het zal vast heel lekker wezen, maar een vrouw gaat mij niet neuken. Dat is een beetje tegennatuurlijk....
Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet echt lekker en precies zoals je zegt, een vrouw gaat mij niet neuken :-p
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Denkt ze dalijk nog dat ze de baas is in bedNo way bro.
Geeft bereden worden door een vrouw wel een andere definitiequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
![]()
maar het is toch juist sexy als een vrouw de leiding neemt?
HAhahaahha niet op zo'n manier. Bahhhquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
![]()
maar het is toch juist sexy als een vrouw de leiding neemt?
Dat WEER dus. Notes geplaatst. Nu is het genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
Zo als ik voorheen als zei: Terug naar het onderwerp. Heb je TB iets te zeggen doe je dat maar via andere wegen.
Rubber werkt idd goed genoegquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou alleen geen houten 'peg' gebruiken.
't Was goed genoeg voor de egyptenaren..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou alleen geen houten 'peg' gebruiken.
Met cholera en tyfus vervuild water was ook goed genoeg voor de mensen in de middeleeuwen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Was goed genoeg voor de egyptenaren..
Je noemt ook wat op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Was goed genoeg voor de egyptenaren..
Precies dit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef JANweethetbeter het volgende:
prostaat stimulatie verhoogd mijn orgasme met een factor 1000.. niet normaal
Homofobe debieltjes weten niet wat ze missen
Pegging nooit gedaan, maar ik hou wel van nieuwe dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |