Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Prima. Maar je 'meningen' over homo's zijn nogal vervelend, en bovendien onwaar. Waarom zou een man meteen een homo moeten zijn als hij een keer in z'n kont genomen wil worden? Dat heeft er toch niets mee te maken?
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?quote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand je vertelt dat wurgsex lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Als iemand je vertelt dat sex met je hond lekker is, ga je het dan ook uitproberen? Snap je, niet alles wat iemand vertelt hoef je te doen omdat zij het lekker vinden. Je moet je eigen verstand gebruiken, anders krijg je het druk in je leven.
Geen idee. Vraag het ze zou ik zeggen.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.quote:Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en seks met je hond is bij wet verboden. Ik vind je voorbeelden dus niet erg adequaat.
Ben jij mijn tweeling of zo?quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
Een "hetero" die zich in zijn anus wil laten neucquen door een vrouw is een uitwas.quote:
Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden. Ik zou mijn vent niet meer onder ogen durven komen.![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:
We hebben het over darmtourisme en de uitwassen van sex die noem ik er nog even bij.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wurgseks is levensgevaarlijk en ik heb geen hond. Kun je ook met voorbeelden komen die WEL in proportie met het huidige onderwerp zijn?
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Omdat hij eerlijk is geweest? Zou hij leuk vinden.
Ik vind het niet erg, maar hij doet het ook, maar ook andere dingen die ik weer niet doe. Ik hou d'r van.quote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo een die strijkt, kookt en stofzuigt voor haar mannetje.
Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.quote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.quote:Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!quote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef nergens heen, het is een uitwas van alles moet kunnen of het nou past of niet, als het nou de bedoeling is of niet, als het nou zo hoort of niet. Enz, enz.
Waar wil je nou nog meer antwoord op?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Geef antwoord op de vraag, alsjeblieft.
[..]
Ik zie er niet zoveel geks in, blijkbaar kan het voor sommige mannen erg goed voelen.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar wil je nou nog meer antwoord op?
Ik vroeg waarom niet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een normale, echte kerel, die zich een echte vent vindt, en weet dat er poep uit zijn anus komt, zal niet snel een lid in zijn anus willen, en helemaal niet door zijn vrouw geneucqt willen worden.
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?quote:Natuurlijk kan het voor mannen lekker vinden, homo's hebben geen doos om hem erin te steken, dat die het dan in een alternatiefje stoppen, dat snap ik dan nog wel.
Volgens mij wil ze dat inderdaad zeggen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
ja bekijk de OP nog eens, heel duidelijk dus zelfsquote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij een vrouw zoeken die dat wel fijn vindt, ik hou van mannen die puur zijn en MIJ willen nemen.
Ik zie het al voor me. Zo, en nu ga JIJ mij verwennen in mijn anus. Zie je het voor je?
jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zegquote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat simplistisch allemaal weer. Er zijn ook genoeg homo's die helemaal nooit aan anale sex doen.
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
je hebt het nu over wat wel en niet hoort. nou dat kan ik je heel simpel uitleggen. het hoort niet dat je anderen dwingt tot seksuele handelingen. zolang de anderen toestemmen voor bepaalde seksuele handelingen mag alles. dus daarmee mag je dus niks met dieren doen want die kunnen niet toestemmen, kinderen willen geen seks en kunnen ook helemaal niet begrijpen wat dat inhoud dus die vallen ook af, en dit hoort dus niet! dan blijven alle volwassenen/jeugdigen (ik heb het over de minderjarigen die al seks bedrijven uit eigen wil, aangezien iedereen weet dat er genoeg mensen onder de 18 ook al seksueel actief zijn) nog over als enige doelgroep waar je voor wat je maar wilt een ''verzoek'' bij kunt doen om het zo maar te zeggen. als diegene akkoord gaat mag het en hoort het dus. als diegene niet akkoord gaat en je doet het toch, hoort het niet!
zo simpel is het
Ik begrijp dat jij anale seks dus het liefst zou willen verbieden?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.
Ben het met je eens dat het wederzijds moet zijn, wil je wat met elkaar doen.
Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
rukken, pijpen, frotten. vraag me ook niet wat ze nog meer doen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus wat moeten die mensen een saai seksleven hebben zeggeen kut én geen anus
Nee, wat ik zeg is het volgende.quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Avey het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waarom niet.
[..]
Wat wil je hier mee zeggen, dat homo's liever een doos hebben maar omdat een man die niet heeft hem daarom maar in de kont hangen?
ja maar daar ga jij toch helemaal niet over. ik snap gewoon niet waarom jij je er druk om maakt dat bepaalde mannen naast kut ook anus scooren. dat jij ze niet wil daar kan ik nog wel inkomen en dat is jouw keuze, maar om daar regeltjes voor op te gaan stellen. waarom toch, why do you even care?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was euthanasie maar zo makkelijk. Zou een hoop mensen helpen.
Ben het met je eens dat het wederzijds moet zijn, wil je wat met elkaar doen.
Maar, de discussie was eigenlijk (bij mij) dat de anus geen sexorgaan is, met dien verstande dat de darm niet als vagina gebruikt zou moeten worden. Ik wil wel een uitzondering maken voor homo's, tenzij ze hem er niet ook in een vagina steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |