Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfdequote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.
Dezelfde lafbek, en je hebt een keer gelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
deze persoon met zijn reguliere account vindt hetzelfde
(maar we zouden er niet over zeuren in dit topic)
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.quote:
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, ik ben voor vrije meningsuiting, sommigen doen alsof iedereen het normaal vindt. Weet ook dat ik niet de enige ben die het niets vind.
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?quote:
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft met gevoelens te maken. Of is elke vrouw die van gebeft worden houdt latent lesbo?
En ik de jouwe, maar dat mag toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij weten jouw 'mening'. Je bent een overslaandende plaat.
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is het pas als je de voorbind ook in de mond neemt?
Anders kan je anale sex bij een vrouw ook zo classificeren...
Waar slaat de benaming 'pegging' eigenlijk op?
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal wel iets met prostaat melken te maken hebben.
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar volgens de beschrijving is dit ook de term voor wanneer 2 vrouwen het doen. Ach ja toch bedankt
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, had er sinds dit topic ook nooit eerder van gehoord.
Weet wel dat bij de mannen de prostaat gestimuleerd kan worden.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook op andere manieren dan deze...
Ach wel een leerzaam topic in dat opzicht al betwijfel ik dat ik het ooit zal ondervinden
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
[..]
En ik de jouwe, maar dat mag toch?
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar bij jou lijkt het meer op een geestelijk ziektebeeld eigenlijk
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen? Ieder zijn meug. Ik vind het niets, en progageer het niet.
Nee, de vagina van een vrouw is het geslachtsorgaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goeie vergelijking. Seksuele handeling maken je niet he/ho/bi.
Ik heb meer moeite met mannen die zeggen hetero te zijn en uitstapjes maken, puur om de sex.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee je aggeert tegen alles wat met anaal/homoseksualiteit te maken heeftDat is idd niet propageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |