Ik zat erop te wachten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anussen zijn van origine ook niet bedoeld om vingers te huisvesten.
Je logica, waar blijft hij?.
Heheh, nee, er zijn mannen die graag ontvangen en mannen die graag geven, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, alsof alle mannen die met elkaar neuken het alleen daar om doen. als ik toch met een man wil neuken dan denk ik toch meteen aan hoe ik hem van achter pak, en niet aan hoe ik hem zelf eventueel naar binnenkrijg. maar hé dat ben ik, misschien dat anderen het daadwerkelijk het lekkerste vinden dat er is om zelf een leuter naar binnen geschoven te krijgen, zoals jij hier de hele tijd loopt te verkondigingen
ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.quote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.![]()
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....![]()
Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.![]()
De enige concessie, omdat de anus veel zenuwuiteinden heeft, dus de anus kan beroerd worden (hoeft niet, maar kan) maar mijn darm bezoeken zoals dat aan de voorkant gebeurt,....![]()
Zou er nog bij moeten komen dat je gedwongen wordt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Een "concessie"? Je doet net alsof je bijna gedwongen wordt anale sex te doen. Je hoeft helemaal nergens "concessies" voor te doen.
Snap je nu echt niet het verschil tussen iets persoonlijk niet lekker vinden en voor anderen uitmaken wat wel en wat niet hoort?
Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:22 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dus, jij vind het niet lekker. als jij het wel lekker had gevonden was het wel goed geweest. vind je jezelf de maatstaf voor alle seksueel actieve mensen ofzo? die theorieën van je bezitten duidelijk geen logica en vervallen daarmee als argumenten voor je stelling.
ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere ventquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de maatstaf ben. Ik weet wel dat ik ten volle geniet en niets tekort kom. Mis niets mee.
Ik doe alles wat er bij sex te beleven valt, behalve kontneuken dan.
Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dan doe dat vooral. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik voorlopig niet kan genieten van een kut, dus daar begin ik ook niet aan omdat het de maatstaf is. ik wil gewoon een lekkere vent
Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.quote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat een gezond meiske ook niet zo blij zou zijn met iemand die liever een vent wil. Ik in ieder geval niet. Kan prima vrienden hebben die homo zijn, maar ik moet er ook niet aan denken om een sex met een homo te hebben.
Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Well, I've got news for you: die homo wil ook geen seks met jou.
Natuurlijk is hij niet minder aantrekkelijk, maar het idee dat hij wellicht ligt te peuren in de kont van een andere kerel staat me niet zo aan. Ik kijk dan toch wel anders tegen zoiemand aan, als man dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:01 schreef Isegrim het volgende:
Maar sommige homo's zou ik graag seks mee hebben hoor.Een man is toch niet minder aantrekkelijk puur vanwege het feit dat hij homo is?
Dat je bij wijze van spreken een heerlijke vent ziet lopen, een praatje met hem maakt en dan vertelt hij je dat hij gay is. Is hij dan plotseling minder aantrekkelijk?
![]()
dan takel je de poort weer dicht hequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat werd net al gezegd, en dat snap ik, zou een beetje vaag zijn, maar een bi-man komt er bij mij ook niet in.
Geef me ongelijk!quote:
doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappenquote:
Ik mag je wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:21 schreef leFUCK het volgende:
[..]
doe ik niet. als jij dat niet boven op je wilt hebben dan moet je het vooral van je af trappen
Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.quote:
ja idd ik ook, anders ben ik morgen weer brak. jij ook he, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga mijn bedje zo opzoeken... Sweet dreams.
iddquote:
Ja als je iemand goed geil kunt krijgen met anale seks bevordert dat dus in jouw eigen theorie ook de voortplanting hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het hele verhaal hoort er wel bij, likken, pijpen, beffen, rukken, kijken, geilen, strelen, kreunen, gillen, zuchten, tietjes grijpen, haren trekken, nagels vastzetten, spieren knijpen, kussen, praten, en alle standjes natuurlijk die mogelijk zijn, maar geen penis in kont stoppen, beetje plagen mag natuurlijk wel (vingertje gebruiken als het lekker voelt, by all means.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |