Kontje nog heel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer laten doen en het was weer heerlijk
"Don't try this at home"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, rekken en glijmiddel, dat zijn de twee belangrijkste woorden
Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.quote:
Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet thuis? Wel zo makkelijk. Vraagt nogal om wat voorbereiding. Dus makkelijker thuis dan in een donkersteegje na het stappen of zo.
tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer laten doen en het was weer heerlijk
Door mijn vriendinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof![]()
door je vriendin, of een 'los iemand'?
Wat is er not done aan? Het is alleen onhandigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brrr, nee dat lijkt me helemaal not done.
Zeker onhandig, in zo'n steegje, heb je geen tijd voor rekken, strekken en ontspannen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er not done aan? Het is alleen onhandig
leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door mijn vriendin
En die vind het ook heel leuk om te doen
Wat vindt ze er leuk aan? Ze merkt er toch zelf niets van?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door mijn vriendin
En die vind het ook heel leuk om te doen
Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genietenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vindt ze er leuk aan? Ze merkt er toch zelf niets van?
Nou ik voel wel iets als ik pijp hoor, een warm mensenlichaamsdeel dat reageert op wat ik doe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan pijpen merk je ook niks, toch zijn er veel mensen die het leuk vinden om te doen. Je laat de andere genieten
Tja, waarom doneer jij een deel van je bijstandsuitkering aan het kankerfonds?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Natuurlijk voel je het wel als je een man neukt met een voorbinddildo. Je moet stoten, je moet bewegen, je maakt een keer mee wat een man altijd mee maakt. Het is niet niks, daarnaast is het nog een beetje een taboe waardoor je sowieso al een gevoel hebt van schaamte en opwinding.
Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo dom. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kunt het ook niet vergelijken met pijpen.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergelijk het dan met iemand strelen of slaan met een voorwerp. Het is opwindend omdat je het doet. Seks kan op meerdere manieren opwinden, en lang niet allemaal hebben met stimulatie te maken.
Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel.
Maar ik wil geen man neuken, tenzij ik vreselijk kwaad op een kerel zou zijn, dan zou ik die kerel die wil voelen hoe het is om als een vrouw genomen te worden, flink rampeneren, zo van, je wilt geneukt worden, nou vooruit, dit zal je je leven niet vergeten.![]()
Je ziet dus, ik ben er niet geschikt voor.
Er zijn wel lesbische vrouwen die een pik missen en dan ook gaan rampetampen, dat snap ik dan weer wel.
Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij dat niet wil, weet ik al lang. Veel te vooruitstrevend en experimenteel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben vooruitstrevend genoeg en experimenteel ook, maar wel selectief.
Vind het best dat anderen het wel doen overigens, maar ik richt me eerder op onontgonnen mooie terreinen, die zo voor de hand liggen, zonder teveel risico's en zucht naar meer/harder enz.
Ik gun iedereen zijn pleziertjes.
Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'zonder teveel risico's' 'zucht naar meer/harder'
Ja. Jij gunt anderen echt hun pleziertjes met zulke subtiele steken.
Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kanquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Piebe het volgende:
Bah. iIk blijf er bij, de achteringang / uitgang is niet om te ontvangen.
Dit, en ik wordt er mega geil van.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef broos het volgende:
ben geen homo maarhet geeft wel een geil gevoelals je vrouw je daar streelt of lekker aan het verwennen is mmmm is echt wel lekker
ben je vaak nog sneller bij je 'doel'quote:Op maandag 20 december 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik door de nooduitgang prima een gebouw binnen kan
Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef Tally het volgende:
Opgeruimd. En TB als je anale seks niets vind, geen probleem maar reageer dan niet. Zeker niet op je manier zoals je je laatste posts deed. Tegengeluid hoeft niet.
Maar niet op de manier zoals je dat deedquote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik mag mijn mening geven als iemand op mij reageert. Het zal mooi worden.
Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals je dat deedDat hoort hier gewoon niet.
En voor meer info kan je terecht in het FB dat weet je wel te vinden he
Dat maakt je niet meteen een NSB-er!quote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben geen NSBer, dus doe het niet zo snel, janken. Ik had mijn bericht zojuist ge-edit.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt je niet meteen een NSB-er!
Maar mooi. Verder met het onderwerp!
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zullen er niet minder lol om hebben, toch?
QFTquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
Zei de achterlijke kloon die met zijn reguliere account niet durft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de lol van jouw frigide gezeik er al heel lang af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |