abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 20:30:41 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90140474
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:37 schreef P8 het volgende:

[..]

:7
jij liever dan ik. brrr.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90141540
Kan een slotje op, vriendin benaderd, geschokter heb ik iemand nog nooit zien reageren op een paar foto's, dus waarschijnlijk wist ze zelf niet dat ze rondzwierven. Vriend is inmiddels ook op de hoogte, hij snapte goed dat ik niet direct naar hem toegekomen was. Hij ging in ieder geval "één en ander voor eens en altijd oplossen" om hem maar even te quoten. :)

Eind goed, al goed, behalve dan voor de loosertjes die nu huilend achterblijven zonder foto's en voor de loosertjes die de foto's het web opgeslingerd hebben! :W
  zondag 19 december 2010 @ 21:00:34 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90142474
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef SomeClone09 het volgende:
Kan een slotje op, vriendin benaderd, geschokter heb ik iemand nog nooit zien reageren op een paar foto's, dus waarschijnlijk wist ze zelf niet dat ze rondzwierven. Vriend is inmiddels ook op de hoogte, hij snapte goed dat ik niet direct naar hem toegekomen was. Hij ging in ieder geval "één en ander voor eens en altijd oplossen" om hem maar even te quoten. :)

Eind goed, al goed, behalve dan voor de loosertjes die nu huilend achterblijven zonder foto's en voor de loosertjes die de foto's het web opgeslingerd hebben! :W
jezus gast wat een bullshit zit jij nu te vertellen in de hoop dat je topic dichtgaat? je liegt dat het geschreven staat. je bent een grote leugenvlek. dit hele topic hangt van verzinsels aan elkaar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 19 december 2010 @ 21:32:10 #54
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_90144959
Dicht :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo